Meillä töissä pimahtelee porukkaa tasaiseen tahtiin....
Viime viikolla läksi yksi hermolomalle, tänään taas yksi. Aiemminkn näitä on ollut useita, ja palanneista monet tekevät nyt puolikasta päivää (toinen puoli sairauslomalla). Eikö kuulostakin mukavalta työpaikalta....
Kommentit (21)
Virhe rekrytoinnissa, otettu halvinta tarjolla olevaa.
Ei kai ap hoitele hommaa sille mallille?
Asiakaspalvelu, puhelintyötä. Meillä on oikeasti siellä duunissa ihan kaaos :( Tänään itkin yhden työkaverin kanssa kahvitauolla.
No työttömiä on tilalle, kun teistä saadaan ensin puristettua kaikki irti.
Entisessä työpaikassani sama, vaativaa akuuttihoitotyötä. Lähdin, koska minä olisin ollut seuraavien joukossa ketkä jäävät saikulle. Onneksi tajusin ajoissa, toipumiseen meni yllättävän pitkä aika ajallisesti, sillä aiemman työpaikan stressi painoi vielä uudessakin työssä kuukausia.
Huonosta johtamisestahan tuollainen johtuu. Joillain aloilla on vaan niin vanhakantaista johtamista, eikä halutakaan nähdä ongelmia. Kalliikst taitaa tulla jatkuvat sairaslomatkin, mutta silti ei haluta panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani sama, vaativaa akuuttihoitotyötä. Lähdin, koska minä olisin ollut seuraavien joukossa ketkä jäävät saikulle. Onneksi tajusin ajoissa, toipumiseen meni yllättävän pitkä aika ajallisesti, sillä aiemman työpaikan stressi painoi vielä uudessakin työssä kuukausia.
Ihan kuin minun tilanteenikin nyt, sairaanhoitaja.
Tuttu tilanne. Omaa mielenterveyttään ei ikinä kannata uhrata. Ennemmin lusmunleima vaikka oikeasti ahkera olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelu, puhelintyötä. Meillä on oikeasti siellä duunissa ihan kaaos :( Tänään itkin yhden työkaverin kanssa kahvitauolla.
Soittakaa itsellenne apua!
Eiköhän se ole ihan normaali toimintatapa työelämässä, että puristetaan työntekijöistä viimeinenkin pisara irti, ja kun alkaa oireilemaan laitetaan yt:ssä pihalle? Pakko johdon saada bonukset ja omistajien hyvä tuotto sijoitukselle.
Kuulostaa julkisen puolen naisvaltaiselta työpaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama, sairaanhoitaja.
Tekisitte töitä ettekä vatvoisi yksityiselämänne ongelmia kahvitiloissa.
Työstä saisitte hyvän mielen.
Kuulostaa siltä kun puhuisit omasta työpaikastani, vaikka näitä toimipisteitä on toki ympäri maata. Meidän paikkakunnalla ei olla vielä noin pahasti pimahdettu, mutta viestiä on saatu että muualla ollaan. Meidän pimahduksemme täällä on vielä pysynyt kuosissaan, mutta pahemmaksi tämän "firman" homma menee koko ajan. Ja samaan aikaan yritetään olla niin hienoa ja vetovoimaista työpaikkaa. Uudet tulokkaat eivät ole olleet näkemässä sitä muutosta, mitä tässä on eletty 6 vuoden sisään, jonka aikana on vähitellen nakerrettu yhteisöllisyyttä ja hyvinvointia alas. Tämä ei ole enää sama paikka, johon tulin 8 vuotta sitten.
Meillä on terveyskeskuksessa venäläinen naislääkäri. On tehokas, ja laittaa asiat halki poikki ja pinoon, eikä vaan laahusta käytävillä ja hörpi kahvia.
Turha naukua!
Teette vain sen, mihin pystytte ilman stressiä
Kyllä työnantaja kiristää ruuvia, kun huomaa, että te vaan joustatte ja joustatte ja juoksette.
Itse olette moisen kiireen tehneet, työnantajan olisi pakko palkata lisää jengiä, kun ette olisi niin korvaamattomia.
Meinasin jo kysyä, oletko meillä töissä, mutta näköjään et. Mikä nykyajan työpaikkoja vaivaa? Kaikkialla voidaan pahoin, ja mun työpaikallani ei enää puhuta työhyvinvoinnista muuten kuin juhlapuheissa ja virallisissa proopuskoissa. Työpahoinvointi on hyvin yleistä, nepotismi, valehtelu, kyynärpäiden käyttö, juonittelu, alistaminen... moni työkaverini itkee töissä päivittäin, ja se on kauheaa! Itse olen aivan kylmä sisältä tämän työpaikan suhteen, en piittaa muusta kuin rahasta, jonka tästä saan. Juu ei - tässä iässä ei töitä kovin herkästi muualta enää saa.
Mikä ala? Miksi johto ei ole katsonut peiliin? Jaksamisia!