Millä tavalla karma on kostanut entisille koulukiusaajillenne?
Itse olen törmännyt nyt kolmekymppisenä kolmeen vanhaan koulukiusaajaani.
Yksi on kolmen lapsen yh, kaikki lapset eri miehille. Rasvamaksa oli jo alle kolmekymppisenä
Toinen on lihonut yli 100-kiloiseksi ja olen kuullut että luottotiedot menneet
Kolmas huumekierteessä ja isomman summan velkaa pikavippifirmoille + jollekin moottoripyöräkerholle
Minulla, entisellä vainotulla ja kiusatulla, menee hyvin. On nätti asunto, ihana avomies ja hyvä työpaikka.
Kommentit (62)
Luultavasti pärjää hyvin. Osasi mielistellä opettajia ja tietääkseni on löytänyt siistejä sisähommia koulun jälkeen. Varmaan jatkaa työpaikkakiusaajana jossain. Terveisiä vaan Heinille.
En mä tiiä muutaku vaan et ne on epäonnistuneet elämässään, mutta eikai se niin paha ole jos päihteet ovat elämää.
Oliko jossain laulussa sanat jotenkin: "kiusaajista kovimmat, saivat tytöistä kauneimmat"
Osittain piti paikkansa.
Mua kiusattiin, koska sain kotoa nin heikot eväät kouluun. Olematon itsetunto, en osannut puolustaa itseäni.
Yhden kiusaajani näin nyt isona, kun itse olen oppinut mikä oikeasti olen ja mihin pystyn.
Säälittävä ylipainoinen juoppo, seonnut huumeisiin ja niiden salakuljetukseen.
Oltiin mökillä muistelemassa kouluaikoja. Kyselin vähän kiusaamisjuttuja, kiisti. "Suahan pidettiin hyvänä jätkänä" Joopa joo.
Oli kouluaikoina sellainen 160cm poika luistimet jalassa. Hyvän näköinen tyttöjen mielestä. Aika kusipää.
Nyt on osat vaihtuneet, hän on stindebinde, pelkkä juoppo. Itsellä on asiat hyvin, oon kondiksessa ja tiedän arvoni.
Karma ei ole ollut puolellani, molemmilla kiusaajillani menee hyvin. Eikä se enää vituta, paljoa :) Ehkäpä jonain päivänä minullakin menee hyvin?
n47
Entisellä kiusaajalla on ongelmia mielenterveyden kanssa, reuma ja vammainen, tosin huostaanotettu, lapsi.
Erityisesti jälkimmäinen. Kuinka monet kerrat tämä sama tyyppi haukkui minua vammaiseksi.
Eihän toki saisi nauraa mutta... :D
Kehityin aikaisin, jo ala-asteella rinnat kasvoi ja olin pisin. Minua lyötiin nyrkein, ahdisteltiin ja solvattiin. Pojat kiusasi ja tytöt kiusasi. Hyvin niillä menee, kerran niitä googlasin. Työkykyisiä ovat, niillä on facebook kuvissa lapset, koirat ja autot ok-talon pihassa. Minä olen työkyvyttömyys eläkkeellä. Puren juuri kieltäni. Elämässä ei ole oikeudenmukaisuutta.
Se joutui itse kokemaan äärimmäistä henkistä väkivaltaa ja vainoamista kun onnistui löytämään itselleen ei-ihan -päästä-terveen kumppanin.
Hirveä ylipaino, rähjäsen näköinen ja kaljaa ostaa usein. Parhaana lisänä se, että sen kiusaajan oma lapsi on kiusattu! Niittää tällä hetkellä tekojaan.
En ole maksanut mitään, vaikka olin koulukiusaaja. Nykyään omistan yrityksen ja sillä hieron kahisevaa vuodessa enemmän kuin ne joita kiusasin tulevat samaan koko työ urallaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole maksanut mitään, vaikka olin koulukiusaaja. Nykyään omistan yrityksen ja sillä hieron kahisevaa vuodessa enemmän kuin ne joita kiusasin tulevat samaan koko työ urallaan.
Raha ei tee ihmisestä parempaa. Onko ihanaa maksaa veroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee minulla muutenkin paremmin. Perhe on ja muutenkin on asiat hyvin.
Itse ajattelen vähän toisin. Tunnen kiusaajia ja yhteistä heille on jatkuva kateus muille, katkeruus, joka estää elämästä hyvän elämän ja he eivät pysty iloitsemaan pienistä asioista. Minun mielestä karma piilee jo tuossa...
Pahin kiusaajani teki itsemurhan 29 vuotiaana. Kyllä se pysäytti, vaikka hän pilasi melkein koko yläaste- aikani... Itsemurha on itelle niin jotenkin äärimmäinen asia, että en koskaan edes pahimmalle vihamiehelle sitä toivo. Ja mitä kuulin jälkeenpäin, niin aikuistuttuaan muuttunut herkäksi tyypiksi, joka ei pahaa sanaa sanonut kellekkään.
Oma kiusaajani mollasi minua ja vaatteitani, halusi määrätietoisesti painaa aina alaspäin. Hänestä tuli bloggaaja ja valokuvaaja, menestyy hyvin ja on oikein pidetty ja mukava.
Toinen kiusaajani on toimittaja tai bloggaaja, esiintyy itse kiusattuna somessa.
Minusta sen sijaan tuli alistuva vässykkä, mikä ei tietenkään ole yksin kiusaajien vika. Mutta kyllä kiusaajat ovat myös niitä ”menestyjiä”, eivät pelkästään yh-narkkareita. Olen tosin ollut ns. hyvän alueen kouluissa.
Yksi löytyi katuojasta kuolleena, yksi raataa paskapalkalla paskahommissa, asuu hometalossa. Muista en tiedä, eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kostanut mitenkään. Ovat ehkä lihonneet, mutta saivat miehen ja lapsia ihan parikymppisinä siinä missä itse olen onneton, katkera sinkku vielä yli 30v.
Nyt häntä pystyyn! Et sä voi olla kateellinen jollekin läskeille yhäreille.
Yhäri? Nainen jolla on mies ja lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee minulla muutenkin paremmin. Perhe on ja muutenkin on asiat hyvin.
Perhe on ja asiat suurella yrittäjällä hyvin, roikkuu av-palstalla tähän aikaan illasta 😒 hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Meitä oli luokallani kolme kiusattua. Minä, eräs lihava tyttö ja eräs poika. Ei ollut yhtäkään ystävää luokassa ja kukaan ei jutellut meille. Olin 3 vuotta elämästäni oikeastaan ihan hiljaa. Kun meille kiusatuille puhuttiin niin se oli aina solvaamista ja kiusaamista, nöyryyttämistä. Olin psyykkisesti aivan epävakaa tämän jälkeen, kuin tyhjä taulu ilman tunteita. Koin olevani ruma ja arvoton.
Minä olin työelämässä myyntipäällikkönä ja olin erittäin pidetty työntekijä. Suojelin ja puolustin aina työpaikkakiusattuja ja sain tästä myös tunnustusta. Nyt olen kolmen lapsen kotiäiti ja elän luksuselämää sillä mieheni on erittäin komea, erittäin hyvätuloinen toimitusjohtaja ja hän on minua kohtaan todella hyvä koska miehenäni hän tietää että olen erityisen haavoittuvainen kokemani takia. Saan kuulla joka päivä olevani maailman paras ja kaunein nainen :)
Se lihava tyttö on nykyään kaunis kuin malli ja erittäin hyvässä työssä. Hän on naimisissa vanhemman herrasmiehen kanssa, vaikuttaa facebookin perusteella että hän valitsi puolisokseen jonkun oikein hyväsydämisen miehen joka pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä.
Se kiusattu poika on miljoonayrityksen toimitusjohtaja :) Ilmeisesti ei ole vaimoa ja lapsia joten kenties elämä on haavoittanut niin että tarvitsisi aivan erityisen vaimon. Toivon todella ja uskon että hän tämänkin onnen löytää ellei ole jo löytänytkin.
-kiusattu
Jos näin todella on, niin mahtavaa!
Todennäköisin vaihtoehto taitaa kuitenkin olla se, että teidänkaltaisenne masentuvat työkyvyttömiksi ennen 30 ikävuottaan.
Mutta av:llahan kaikki prinsessatarinat käyvät toteen.
Sitten ne meidän koulukiusaajat:
-Pahin koulukiusaaja luokan pojista on nyt tavallinen duunari, tehtaalla töissä ja kuulemma niittää kauhua edelleen. Komealta näyttää ja terveet elämäntavat. Ei ole tainnut karma kostaa kovin pahasti.
-Pahin kiusaajatyttö elää fiksua, tavallista elämää mm. matkustellen. Kiva, kaunis, aikuinen nainen jonka en usko kiusaavan ketään. En usko karman kostaneen ja en toivo kostavankaan. Hän on muuttunut ihmisenä.
-Toiseksi pahin tyttö elää alkoholinhuuruista elämää ja lähipubi on sosiaalisen elämän keskus.
-kiusattu