Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla karma on kostanut entisille koulukiusaajillenne?

Vierailija
14.03.2018 |

Itse olen törmännyt nyt kolmekymppisenä kolmeen vanhaan koulukiusaajaani.

Yksi on kolmen lapsen yh, kaikki lapset eri miehille. Rasvamaksa oli jo alle kolmekymppisenä
Toinen on lihonut yli 100-kiloiseksi ja olen kuullut että luottotiedot menneet
Kolmas huumekierteessä ja isomman summan velkaa pikavippifirmoille + jollekin moottoripyöräkerholle

Minulla, entisellä vainotulla ja kiusatulla, menee hyvin. On nätti asunto, ihana avomies ja hyvä työpaikka.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat alkoholisteja, lääkkeiden ja kannabiksen suurkuluttajia. Monta tuomiota takana. Eivät enää muista tei tunnista. Kuolevat arviolta ennen 50 vuoden ikää. Nautin heidän nykyisestä maanpäällisestä helvetistään ja nukun yöni erittäin makeasti.

Vierailija
2/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kostanut mitenkään. Ovat ehkä lihonneet, mutta saivat miehen ja lapsia ihan parikymppisinä siinä missä itse olen onneton, katkera sinkku vielä yli 30v.

Vierailija
4/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. He ovat oikein tyytyväisiä ja itsevarmoja...

Vierailija
5/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kostanut mitenkään. Ovat ehkä lihonneet, mutta saivat miehen ja lapsia ihan parikymppisinä siinä missä itse olen onneton, katkera sinkku vielä yli 30v.

Nyt häntä pystyyn! Et sä voi olla kateellinen jollekin läskeille yhäreille.

Vierailija
6/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kusipää istui vankilassa vuoden pari ja lopulta joku tappoi.

:)

Vierailija
7/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli viisikymppisenä rappioalkoholistina.

Vierailija
8/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yksi poika haukkui aina kirahviksi ja toinen löi palleaan välitunnilla, en sano niitä kiusaajiksi vaan TAMPIOIKSI! En tiedä mitä heille kuuluu tänä päivänä.

Vierailija
9/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli 22-vuotiaana kolarissa.

Vierailija
10/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kouluni "hyvällä" alueella joten eiköhän niillä kaikilla mene hienosti. Mutta en mä oikeastaan niille muuta toivokaan, ei enää tunnu että mikään mitä heille tapahtuu koskisi minua millään tavalla.

Vierailija
11/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä välitäkään tietää.

12/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs minun kiusaajani tapettiin ja tappaja oli vuosia karkuteillä.

Vierailija
13/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alaiseni armeijassa. Toivottavasti ei pilliin vihelletä.

Vierailija
14/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee kostaa (siis jotenkin muutoin kuin elämällä hyvää elämää) niin ei ole yhtään parempi kuin ne kiusaajat.

Vierailija
15/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kuolleet oman käden kautta.

Vierailija
16/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koulukiusaajistani (silloin koulun suosituin tyttö ymsp) on nyt yh-äiti, ylipainoinen, alkoholin suurkuluttaja ja töissä kaupan kassalla :)

Toinen on myös yh-äiti, jolla ei myöskään kovin ihanalta elämä vaikuta.

Yks on töissä siivoojana ja lihonut ainakin 50 kiloa.

haistakaa paska!

t.hikari

Vierailija
17/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt nyt kolmekymppisenä kolmeen vanhaan koulukiusaajaani.

Yksi on kolmen lapsen yh, kaikki lapset eri miehille. Rasvamaksa oli jo alle kolmekymppisenä

Toinen on lihonut yli 100-kiloiseksi ja olen kuullut että luottotiedot menneet

Kolmas huumekierteessä ja isomman summan velkaa pikavippifirmoille + jollekin moottoripyöräkerholle

Minulla, entisellä vainotulla ja kiusatulla, menee hyvin. On nätti asunto, ihana avomies ja hyvä työpaikka.

Siis kuolivatko he ja syntyivät alemmaksi elämänmuodoksi, vai miten karma tässä näkyy?

Lisäksi suurin osa suomalaisista ei usko sielunvaellukseen.

Vierailija
18/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitsee kostaa (siis jotenkin muutoin kuin elämällä hyvää elämää) niin ei ole yhtään parempi kuin ne kiusaajat.

Väärin.

Ja kostohan on ruokalaji joka on parhaimmillaan kylmänä...

Vierailija
19/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät normaalia perhe-elämää omakotitaloissa, ajellen uusilla autoilla ja nauttien arvostusta työyhteisössä. Itse elelen yksin 30 neliön vuokrayksiössäni, teen paskaduunia selvitäkseni ja autoki on jo museoikäinen (30v) romukasa.

Vierailija
20/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli luokallani kolme kiusattua. Minä, eräs lihava tyttö ja eräs poika. Ei ollut yhtäkään ystävää luokassa ja kukaan ei jutellut meille. Olin 3 vuotta elämästäni oikeastaan ihan hiljaa. Kun meille kiusatuille puhuttiin niin se oli aina solvaamista ja kiusaamista, nöyryyttämistä. Olin psyykkisesti aivan epävakaa tämän jälkeen, kuin tyhjä taulu ilman tunteita. Koin olevani ruma ja arvoton.

Minä olin työelämässä myyntipäällikkönä ja olin erittäin pidetty työntekijä. Suojelin ja puolustin aina työpaikkakiusattuja ja sain tästä myös tunnustusta. Nyt olen kolmen lapsen kotiäiti ja elän luksuselämää sillä mieheni on erittäin komea, erittäin hyvätuloinen toimitusjohtaja ja hän on minua kohtaan todella hyvä koska miehenäni hän tietää että olen erityisen haavoittuvainen kokemani takia. Saan kuulla joka päivä olevani maailman paras ja kaunein nainen :)

Se lihava tyttö on nykyään kaunis kuin malli ja erittäin hyvässä työssä. Hän on naimisissa vanhemman herrasmiehen kanssa, vaikuttaa facebookin perusteella että hän valitsi puolisokseen jonkun oikein hyväsydämisen miehen joka pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä.

Se kiusattu poika on miljoonayrityksen toimitusjohtaja :) Ilmeisesti ei ole vaimoa ja lapsia joten kenties elämä on haavoittanut niin että tarvitsisi aivan erityisen vaimon. Toivon todella ja uskon että hän tämänkin onnen löytää ellei ole jo löytänytkin.

-kiusattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän