Löytyykö vielä muita, joilla on perinteinen "näppäinkännykkä"?
Itse en ole tähän päivään mennessä halunnut hankkia kosketusnäytöllistä. En vain koe tarvetta mennä nettiin muuten kuin tietokoneella ollessani, haluan keskittyä yhteen asiaan kerralla. Muutenkaan en tarvitse älypuhelinten ominaisuuksia eikä niistä ole minulle minkäänlaista hyötyä.
Kommentit (34)
Minä. Alati hikoilevat kädet toimii paremmin kunnon näppäimillä.
Täällä on yksi ja samat perustelut.
Tietsa on sitten erikseen mutta olen ollut tyytyväinen näppäinpuhelimeeni. Akkukin kestää todella kauan. Sen verran olen joustanut että kamerapuhelin se on :)
Ikä 37 v, nainen ja asuinpaikka keskisuuri kaupunki Suomessa. Naimisissa, 1 lapsi. Olen kaveripiirissäni ainoa :)
Näppäinpuhelin on ainoa vaihtoehto minulle :D
Minulla! Ei huvita vaihtaa älypuhelimeen. Vähän samaan tapaan kuin aloittajalla, en tarvitse nettiä joka puolelle mukaani ja lisäksi älypuhelinliittymä tulisi maksamaan monta kertaa enemmän kuin nykyinen kännykkälaskuni.
Kakkosluurina, jota käytin tänään. Älyluurissakin toimii netti heikosti (selainta ei voi päivittää), joten en jaksa säätää sen kanssa. Siinä, missä muut tuijottaa metrossa kännyyn, minä katselen maisemia.
Monet hankkivat älypuhelimen vain siksi, että "sellainen vain kuuluu olla", ilman, että oikeasti hyötyvät siitä. Heidän kanssaan on usein rasittava keskustella, kun tuntuu, etteivät he kuuntele lainkaan, vaan keskittyvät vain puhelimeensa.
Täällä. Ärsyttää katsoakin sitä apinamaista sormen selausliikettä.
Laittakaa vastajat myös oman ikänne :)
Älypuhelin viheliäinen työssä kun kunnolla pysy taskussa kun ei mahdu ja likistymisen vaara.Vanha läppä nokialainen siksi edelleen kysytty.
Näppäinpuhelin on käytössä. tosin olen ajatellut hankkia älypuhelimen, koks hakuan gps-paikantimen tulevan kesän sieniretkiä varten. Jotta voin laajentaa keräysaluetta:-)
Mun mies.
Saahan netin noihin näppäinluureihinkin, joten ei kelpaa perusteluksi :)
Minulla on perinteinen känny, enkä aio sellaisesta siirtyä älypuhelimeen.
Elämässäni ei ole tullut vastaan ainuttakaan sellaista tilannetta, jossa älypuhelin olisi ollut tarpeellinen.
Sen haittoja näen jatkuvasti; kännyään näpelöivät ovat useamman kerran lähes kävelleet autoni alle (minä pelastin tilanteet) , muutaman kerran ovat kävelleet paikoillaan seissyttä autoani päin.
Pahin tapaus oli lastenvaunuja työntävä ja koiraa kävelyttävä äiti, joka työnsi lastenvaunut ajoradalle lainkaan katselematta liikennettä, katse tiivisti älykännyssä. Onneksi ennakoin.
Ravintola/kahvilaseurueessa osa ei seurustele, vaan näpelöi kännyään jatkuvasti. Riippuvuussuhde on siis erittäin vahva, enkä halua itse tulla riippuvaiseksi. Kotikone aiheuttaa jo sekin liikaa riippuvuutta.
Minulla on vielä vanha nokian käynnikkä, sellainen taittuva. On ollut suunnitteilla ostaa se älypuhelin pelkästään sen takia, että saisin kameran. En oikein näe muuta syytä älypuhelimen ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla! Ei huvita vaihtaa älypuhelimeen. Vähän samaan tapaan kuin aloittajalla, en tarvitse nettiä joka puolelle mukaani ja lisäksi älypuhelinliittymä tulisi maksamaan monta kertaa enemmän kuin nykyinen kännykkälaskuni.
Kirjoitin tämän. Olen 31 vuotta. Kun haluttiin tietää ikiä. =)
Sama täällä, en aio hankkia älypuhelinta, ellei ole aivan pakko. En myöskään ymmärrä sitä, että jotkut hankkivat älypuhelimen Facebookin takia. Faceen pääsee tietokoneellakin enkä ainakaan itse koe tarvetta olla siellä koko aikaa, vaikka minulla siellä profiili onkin.
Löytyy Nokialainen, hätätapauksiin on kyllä Oneplus5, joka käytössä lähinnä merillä, jos tabletti lakkaa toimimasta.
Hep, täällä yksi!