Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon katkeruudesta lasten takia?

Vierailija
14.03.2018 |

Olen siis yh-äiti ja tavallaan elämäni on piloilla siksi, kun mulla on lapsia. Kukaan ihminen ei halua minua kumppanikseen, sillä mulla on kaksi villiä leikki-ikäistä. En sinänsä ole edes missään etsinyt seuraa (nettideitit, Tinder ym.), enkä käy baareissakaan, mutta kukaan mies ei ole tehnyt aloitteita kaupassa, töissä, julkisissa kulkuvälineissä ym., enkä usko, että kukaan minua haluaisikaan puolisoksi juuri siksi, kun mulla on lapsia. En siis tule enää koskaan saamaan kumppania, läheisyyttä tai rakkautta. Inhoan nykyistä elämääni juuri sen toivottomuuden takia. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asenteen muutos.. Varmasti arki on haastavaa yksin pienten lasten kanssa, mutta älä kuitenkaan syytä lapsiasi siitä, ettet ole parisuhteessa. Lapset kasvavat ja ihmiset eroavat ja perustavat uusperheitä, miksi olet päättänyt, ettei se mikä on muille mahdollista, ole mahdollista sinulle?

Vierailija
2/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No asenteen muutos.. Varmasti arki on haastavaa yksin pienten lasten kanssa, mutta älä kuitenkaan syytä lapsiasi siitä, ettet ole parisuhteessa. Lapset kasvavat ja ihmiset eroavat ja perustavat uusperheitä, miksi olet päättänyt, ettei se mikä on muille mahdollista, ole mahdollista sinulle?

Käsittääkseni olen aiempaakin huomattavasti heikompaa parisuhdemateriaalia nykyisin. En jotenkin usko, että joku voisi olla pätkääkään kiinnostunut minusta enää, koska minulla on lapsia. Ainakin nettikirjoitteluiden perusteella sanoisin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan kyllä av:n ytimessä.. ap ei ole mistään itselleen kumppania hakenut, mutta on nyt katkera lapsilleen(!?), kun kukaan mies ei ole häntä huolinut, ihan vaan bussista tai kaupan leipähyllyltä. Sillai sit kai.

Vierailija
4/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan kyllä av:n ytimessä.. ap ei ole mistään itselleen kumppania hakenut, mutta on nyt katkera lapsilleen(!?), kun kukaan mies ei ole häntä huolinut, ihan vaan bussista tai kaupan leipähyllyltä. Sillai sit kai.

Naisen logiikkaa parhaimmillaan, mitään ei ole tehnyt pariutumisen eteen ja silti valittaa. Ei herranjestas!

Vierailija
5/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä yrittänyt yhteen henkilöön eroni jälkeen tässä 1,5 vuoden aikana saada kontaktia, mutta hän on varattu.

Vierailija
6/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi suosittelisin muuttamaan asenteen sen suhteen että sinun ikään kuin olisi pakko kelvata jollekin voidakseen päästä irti katkeruudesta. Miksi ihminen ei voisi elää ilman katkeruutta ilman parisuhdetta?

Vierailija
7/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kuka täysjärkinen mies haluaisi itselleen kumppanin, joka ajattelee elämänsä olevan piloilla lastensa vuoksi? Ei kukaan. Siinä ap taitaa olla oikeassa. Ongelma ei ole lapset vaan ap:n asenne. Puistattavaa.

Vierailija
8/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi suosittelisin muuttamaan asenteen sen suhteen että sinun ikään kuin olisi pakko kelvata jollekin voidakseen päästä irti katkeruudesta. Miksi ihminen ei voisi elää ilman katkeruutta ilman parisuhdetta?

No vaikka siksi että on aika perhanan kurjaa elää koko elämänsä yksin, ilman läheisyyttä, ilman kumppania, läjä pakkeja taskussa, ikuisesti kelpaamattomana.

-ei ap, ap:lla sentään on ollut joskus mies kun lapsiakin on ihan monikossa.

Vierailija
9/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis yh-äiti ja tavallaan elämäni on piloilla siksi, kun mulla on lapsia. Kukaan ihminen ei halua minua kumppanikseen, sillä mulla on kaksi villiä leikki-ikäistä. En sinänsä ole edes missään etsinyt seuraa (nettideitit, Tinder ym.), enkä käy baareissakaan, mutta kukaan mies ei ole tehnyt aloitteita kaupassa, töissä, julkisissa kulkuvälineissä ym., enkä usko, että kukaan minua haluaisikaan puolisoksi juuri siksi, kun mulla on lapsia. En siis tule enää koskaan saamaan kumppania, läheisyyttä tai rakkautta. Inhoan nykyistä elämääni juuri sen toivottomuuden takia. Mikä tähän auttaisi?

kyllä tuo on omassa päässä kaivettu suo. Veikkaan, että miehet alkaa lähestymään sinua kun alat hymyilemään, olemaan iloinen jne.

Vierailija
10/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sun lapsias ja paljon. Toivon että löydät uuden kumppanin ihan vaan että sunkin lapset sais terveen aikuisen elämäänsä.

Vierailija
11/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olet kyllä ihan 100%:sen oikeassa. Lasten teko  on todella A1 luokan virhe ihan joka asiaan. Lohduttaudu sillä että n. 30 vuoden päästä, ehkä, jo helpottaa. Onnea valitsamallesi tielle.. :)) !!!!

Vierailija
12/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinun iästäsi. Harva 20-30v itse lapseton mies on valmis suhteeseen yh äidin kanssa varsinkin jos haluaa vielä omia lapsia.

Rehellisesti sanottuna lapset on vähän taakka ja miinus parisuhde markkinoilla. Itse en lähtisi naisena muuhun kuin seksisuhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia.

Vierailija
13/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kuka täysjärkinen mies haluaisi itselleen kumppanin, joka ajattelee elämänsä olevan piloilla lastensa vuoksi? Ei kukaan. Siinä ap taitaa olla oikeassa. Ongelma ei ole lapset vaan ap:n asenne. Puistattavaa.

Kyllä minulle ainakin kelpaa rehellisyys. Toki niiden lasten vuoksi jutusta ei voisi tulla supervakavaa, mutta en syytä ketään siitä, että kokee lasten pilanneen elämän. Juuri niin itsekin kokisin.

Vierailija
14/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain kuule tiedoksi : Yh:t ei kelpaa, omaa syytä tyhmyys, kärsikööt. Ovat saanet juuri sitä mitä ovat olletkin vailla.

Vierailija
15/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on.

Vierailija
16/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä yrittänyt yhteen henkilöön eroni jälkeen tässä 1,5 vuoden aikana saada kontaktia, mutta hän on varattu.

aina vaan paranee.. kuullostaa ihan ammattivalittajalta, oisko se keksinyt uuden roolin itselleen?

Vierailija
17/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sinun iästäsi. Harva 20-30v itse lapseton mies on valmis suhteeseen yh äidin kanssa varsinkin jos haluaa vielä omia lapsia.

Rehellisesti sanottuna lapset on vähän taakka ja miinus parisuhde markkinoilla. Itse en lähtisi naisena muuhun kuin seksisuhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia.

Miksi 30–40-vuotias lapseton mies olisi sen valmiimpi suhteeseen yh-äidin kanssa? Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän ajatus (jonkun toisen) lapsista kiinnostaa.

Vierailija
18/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa nillitystä ap :lta. Kerran on, kuten niin turhan monet suomi-maatuskat, tyhmiä kuin saappaat että niitä kakaroita väännetään baarituttu-pohjalta. Samalla pilaten oma elämä, tulevien kakaroiden elämä ja niiden kakaroiden ISÄN elämä, tuomiten se 18 v. palkattomaan pakkotyöhön. Kukaan ei tuossa voita, päinvastoin, kaikkien elämä menee pilalle ja vain sen tähden että ei osata (eikä nähtävästi halutakkaan osata) pitää vaatteita päällänsä ja moraalista kompassiaan oikeassa suunnassa. Varmasti nuo kakarat ovat ihan helevetin tyytyväisiä tulevaisuudessa äitiinsä, elämäänsä elämätäpa työttömänä, elämäntapa syrjäytyneinä ja köyhinä sekä isättöminä että perheettöminä. Että kiitti vain mutsi !

Vierailija
19/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain kuule tiedoksi : Yh:t ei kelpaa, omaa syytä tyhmyys, kärsikööt. Ovat saanet juuri sitä mitä ovat olletkin vailla.

Enemmän mä tunnen yksinhuoltajia joille ei ole oikein kukaan kelvannut, eivätkä he silti ole katkeria.

Vierailija
20/36 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi että on aika perhanan kurjaa elää koko elämänsä yksin, ilman läheisyyttä, ilman kumppania, läjä pakkeja taskussa, ikuisesti kelpaamattomana.

-ei ap, ap:lla sentään on ollut joskus mies kun lapsiakin on ihan monikossa.

Harva haluaa olla katkeran ihmisen lähellä. Siksi siitä katkeruudesta pitäisi pyrkiä ensin eroon, ei niinkään lasten kuin oman onnellisuuden ja terveyden takia. Tässä suhteessa sanonta katkeruus ei kaunista pitää enemmän kuin paikkansa.