Pihla Viitala ja Pamela Tola on ihan samannäköisiä
Kommentit (37)
Ja nuorempina tuo Tarja Smura ja Alicia Silvertone oli kuin kaksi marjaa
Sama juttu.
Takavuosina sotkin aina Rea Maurasen ja Irina Milanin.
Keijo Leppänen ja Sami Jauhojärvi on kuin samasta puusta. Toinen pari valjakko joka muistuttaa paljon toisiaan on mielestäni Virve Rosti ja Laura Huhtasaari.
Vierailija kirjoitti:
menen aina sekaisin niissä.
Eihän Pamelassa ja Pihlassa ole mitään samaa näköä, ihan eri värisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Keijo Leppänen ja Sami Jauhojärvi on kuin samasta puusta. Toinen pari valjakko joka muistuttaa paljon toisiaan on mielestäni Virve Rosti ja Laura Huhtasaari.
Onko tämä joku surkea vitsipalsta? HUONO.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.
Takavuosina sotkin aina Rea Maurasen ja Irina Milanin.
Ei mitään samaa.
En minäkään erota heitä. Ihan mahdotonta, jos ovat samassa elokuvassa, niin en pysy kärryillä ollenkaan. En mä kyllä erota ketään muitakaan, koska olen kasvosokea eikä naamat vaan jää mieleen.
Häh? Eihän Pihlassa ja Pamelassa ole mitään samaa?
Mä sotken aira samulinin ja sen musta hiuksisen kiharapään?? Ei kukaan muuten tietäisi sen nimeä? Hoikka, ollut ehkä missi, vähän iäkäs, trendikäs räväkkä tyyli
Samoin Tiina Lymi ja se näyttelijä joka erosi Jussi-Pekka Björkmanista ja rupes oleen Joanna Haarttin kans.
Hei mä sekotin.. nyt googlasin Pihla Viitala ja ei hitto niin onko!!!!!! Ihan samannäköisiä. Mä sekotin eka Pihla Penttiseen
Niin on, vasta äskettäin tajusin että niitä onkin kaksi eri ihmistä.
Mikko Kivinen ja Miranda Kerr ovat hekin ihan toistensa kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä sotken aira samulinin ja sen musta hiuksisen kiharapään?? Ei kukaan muuten tietäisi sen nimeä? Hoikka, ollut ehkä missi, vähän iäkäs, trendikäs räväkkä tyyli
Lenita Airisto?
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se tukka on afrotyylinen ja kai samaa ikäluokkaa kuin Aira. Häiritsee, olisin kiitollinen jos joku muistaisi. Ja on siis suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto.
Joo, kiitos tosi paljon! Olen tätä nimittäin jo aiemminkin pohtinut
No äänet ainakin ihan erilaiset, saa olla aika tyhmä jos ei elokuvassa erota
Vierailija kirjoitti:
Virvellä punainen kikkaratukka ja Lauralla pitkä valkoinen suora tukka.
Oho, optikolle sitten. :)