Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntonäyttöihin valmistautumis väsymys :(

Vierailija
14.03.2018 |

En jaksa enää loputonta siivousta, tavaroiden pois pakkausta, järjestelyä, perhe evakkoon lemmikkeineen. Jatkunut vasta kolmisen viikkoa, mutta alkaa jo riittää. Yhteisnäyttöjen lisäksi useita yksityisnäyttöjä. Mikään ei ole poikinut tarjoukseen asti. Ilmoitus on realistinen, kaikki kerrottu. Hinta edullinen, koska huomioitu tulevat remontit. Nyt tuntuu, että hinta houkuttelee ostajia jotka eivät kuitenkaan ole valmiita remontteihin. Miksi ihmeessä tulevat? Onko vinkkejä miten tätä jaksaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä näyttöjä noin usein tarvi. Se, joka on kiinnostunut, soittaa välittäjälle ja sopii yksityisnäytön.

Voisitko koittaa pitää kodin koko ajan sellaisessa kunnossa, että ylimääräiset rojut on kaapeissa?

Vierailija
22/23 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se koti pitää olla niin hirveän kiiltävä. Me olemme vaihtaneet monta kertaa asuntoa,  mutta ainakin jossain on perhe ollut kotona ja pikkulapset innoissaan selittäneet, että meidän lelut on nyt tuolla sängyn alla piilotettuna. Se me kuitenkin ostettiin.  Kyllä he sitten tyhjänä olivat jotain vielä siivonneet, se oli iso rivitalo.  Itse me olemme kyllä normaalisti eläneet, vaikka asunto on ollut myynnissä. Miksei voi saunoa en ymmärrä. Neljä isoa asuntoa olemme itse myyneet, saa tulla katsomaan vaikka ollaan kotona. Kalustettu perheasunto menee paremmin kaupaksi. Tekis taas mieli muuttaa ja minä tykkään itse remontoida. Jos on liikaa huonekaluja ja tekstiilejä, se voi viedä huomiota itse asunnolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vuokravarasto ja vie sinne kaikki mitä et nyt tarvitse ja mikä on asunnossasi liikaa, niin ei tarvitse piilotella roinaa kaappeihin. Viet sieltä varastosta sitten aikoinaan suoraan uuteen asuntoon. Näin me toimimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä