Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa vasta viestittelen kehui ystäväni ulkonäköä, blääh

Vierailija
14.03.2018 |

Ystäväni on todella kaunis mielestäni myös. Mutta ei voi mitään, fiilikset meni tähän mieheen. Yritti korjata perään, että tykkään sun ulkonäöstä myös.

Entinen mieheni sanoi myös, että ystäväni on kaunis, mutta se ei haitannut minua. En ole mikään peikko itsekään ja ystäväni kanssa olemme ihan eri näköisiä, toinen tumma, toinen vaalea.

Ärsyynnynkö turhasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mieheni sanoi kun kehuin ystäväni ulkonäköä ja kysyin onko hän samaa mieltä, että "ei mua kauheasti kiinnosta analysoida ystäväsi ulkonäköä. Mutta on kaunis nainen" Kun siis sanoin että ei se mua haittaa ja pidän häntä itsekin viehättävänä. Tilannetajua hieman.

Ystäväni on muuten venäläinen nainen, sellainen tumma näyttävä kaunotar. Hänen eksänsä taas oli ehdotellut meille kolmen kimppaa, eipä tietenkään mulla ollut kiinnostusta siihen. Fiksujakin miehiä on.

t. ap

Vierailija
22/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha huono mies. Kyllä jokainen mies tietää ettei saa hiiskuakkaan muista naisista uuden kanssa. Amatööri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee toistumaan niin kauan kun miehet näkevät teidät kaksi yhdessä/valokuvan.

Joko otat itseäsi niskasta kiinni ja muokkaat itsestäsi kauniimman tai hyväksyt miesten näkemykset. Olet hyvä kakkonen!

Vierailija
24/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies jolle VIESTITTELET kehui myös ystävääsi kauniiksi ja nyt ajattelit jättää hänet kuin nallin kalliolle.

Suosittelen toimimaankin näin, koska itse vaikutat niin lapsentasoiselta että teet miehelle tällätavoin palveluksen.

Kasva aikuiseksi.

Kasva itse. Ei se kehunut myös, vaan pelkästään ystävää. Miksi ap haluaisi olla miehen kanssa, jonka tietää mieluummin haluavan sen ystävän. Oletko niin naiivi, ettet tiedä miesten aina valitsevan sen kauniimman naisen jos olisi voinut hänet ekana valita.

Vierailija
25/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Mies ei ole ansainnut kaltaistasi maailmannapaa. Jos ei saa edes kohteliaasti kehua ystäviäsi niin on se kumma.

Kommentti ei ole typerä ja tässä on tehty kärpäsestä jumalattoman iso härkänen.

Ylireagoitko kaikkeen samalla tavalla, oletko äärihankalaa materiaalia?

Sinä ylireagoit. Miksi on äärihankala, jos dumppaa miehen, joka ei enää kiinnosta. Naiset saa dumpata ihan yhtä pienistä syistä miehen, kuin miehetkin tekevät. Esim. Mies ei tykännyt kun naisella on rumat varpaat, homma oli ohi heti.

Vierailija
26/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toisinpäin:

Nainen kehuu miehen kaveria tummaksi ja tuliseksi

=

Vahva ja itsenäinen nainen.

Suosittelen sinkkuutta jos et kestä, että et ole maailman kaunein. Kyllä jokainen mies näkee kauniimpia/eritavalla kauniimpia naisia niin usein, että et voi olla uniikki lumihiutale

Voi jeesusmaaria kun ei tässä taaskaan ole kyse siitä, etteikö mies näkisi kauniimpia tai pitäisi muita kauniimpana. Kyse on siitä, mitä on sopivaa sanoa ja mitä ei. Moukka on moukka. Nainen, jolla on vähänkin itsearvostusta, jättää moukat kaltaistensa pariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi