Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muka naisten kireät farkut tunnu muka hyvältä?

Mun mielestä ainakin
14.03.2018 |

Siis "silleen". Nehän on ihan ihonmyötäiset. Trikoot jne. ymmärrän että ei koska ne on pehmeämpää kangasta ja venyy enemmän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysyjänä muka mies vai muka nainen?

Vierailija
2/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä muka tarkoitat tällä muka avauksella,

ajattelitko muka alkaa pervoilee muka vai ootko muka muuten häiriintynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka muka. Ei tunnu hyvältä. Tavoitehan on, että hyvin istuva vaate ei tunnu miltään päällä.

Vierailija
4/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muka muka. Ei tunnu hyvältä. Tavoitehan on, että hyvin istuva vaate ei tunnu miltään päällä.

Monesti oon nähnyt jaloissa jäljet kun saumat on painanut ihoa vasten. Miten voi sanoa että ei MUKA tunnu miltään päällä? Löysät vaatteet ei tunnu.

Vierailija
5/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti oon nähnyt jaloissa jäljet kun saumat on painanut ihoa vasten. Miten voi sanoa että ei MUKA tunnu miltään päällä? Löysät vaatteet ei tunnu.

Tavoite on ettei tunnu miltään. Esim Liu Jo merkkiset farkut, joissa on jousto kolmeen suuntaan ei tunnu miltään. Tokihan hintakin on 200 euroa.

Vierailija
6/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa sekin, että jotkut aikuiset miehet luulee että stringitkin muka tuntuu muka hyvältä silleen. Ja varsinkin jos vielä takaliitingistä vedetään ylöspäin.

Vierailija
7/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta molemmat tuntuu tosi kivalta. Sen takia hankala ymmärtää miten muista ei.

T. Hämmentynyt mies

Vierailija
8/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelä ainaki puristaa. Tarvii paljoa lihoa tai lihaksia saada niin koko pöksyt puristaa. Perse lytyssä, lantio, nivuset painuksissa. Puhumattakaan sääristä. Kuka neropatti noita vaatteita tekee? Ainoa tapa piettää vaatteet sopivana on alkaa alipainoiseksi.

Vierailija
9/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tuntuu. Monet on eri mieltä

Vierailija
10/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ei enää suostu käyttämään tavallisia denimfarkkuja ollenkaan, ovat niin tottuneita jegginsseihin yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä