Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa vasta viestittelen kehui ystäväni ulkonäköä, blääh

Vierailija
14.03.2018 |

Ystäväni on todella kaunis mielestäni myös. Mutta ei voi mitään, fiilikset meni tähän mieheen. Yritti korjata perään, että tykkään sun ulkonäöstä myös.

Entinen mieheni sanoi myös, että ystäväni on kaunis, mutta se ei haitannut minua. En ole mikään peikko itsekään ja ystäväni kanssa olemme ihan eri näköisiä, toinen tumma, toinen vaalea.

Ärsyynnynkö turhasta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä. Missä yhteydessä se sun kaveria kehu?

Vierailija
2/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki meistä kuvan yhdessä ja kirjoitti että ystäväsi on muuten todella nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi nyt kovin hienotunteista tai fiksua käytöstä ole. Todennäköisesti lipsautti sen ennenkuin sen enempää ajatteli kannattaisiko. Kyllä tosta mun mielestä voi pikkuisen nyreissään olla. Ulkonäön arvioiminen ja arvottaminen on muutenkin aika sivistymätöntä.

Vierailija
4/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näki meistä kuvan yhdessä ja kirjoitti että ystäväsi on muuten todella nätti.

Typerä mies.

Vierailija
5/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos av-raadille. Mitä teen nyt? en vaan vastaa sille mitään, blokkaan?

Varmaan alkaa pommittaa ystävääni viesteillä seuraavaksi ja kysyy multa, onko ystävä mahdollisesti kiinnostunut.

Vierailija
6/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohtaisin koko häiskän enkä vastaisi sille mitään. Tietää itsekin missä mokasi, toivottavasti oppi jotain ja better luck next time.

Vierailija
7/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vasta viestittelette eikä sen kummempia tunteita ole pelissä niin antaisin moukan olla. Ulkonäön arvosteleminen ei ole fiksun ihmisen merkki.

Vierailija
8/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajattelee, että sinä olet upea hyvän itsetunnon omaava nainen joka kestää sen, että maailmassa on muitakin kauniita naisia.

Vierailija
9/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkisiäkö olette? Anteeks vaan kauhiasti mut olette molemmat selkeästi apinan tasolla ;)

Vierailija
10/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sanonut jotain että olette nättejä naisia ystäväsi kanssa, mutta toi tyyli "ystäväsi on muuten todella nätti"...Kuulostaa isltä kuin mun pitäisi alkaa saattaa niitä yhteen. Voin sen tehdäkin, ei se mies mun omaisuutta ole, mutta en käytä tähän henkilöön enempää aikaa.

Av on kokoontunut ja tehnyt ratkaisunsa.

Kiitos!

t. ap

Vierailija
11/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies jolle VIESTITTELET kehui myös ystävääsi kauniiksi ja nyt ajattelit jättää hänet kuin nallin kalliolle.

Suosittelen toimimaankin näin, koska itse vaikutat niin lapsentasoiselta että teet miehelle tällätavoin palveluksen.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
12/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ajattelee, että sinä olet upea hyvän itsetunnon omaava nainen joka kestää sen, että maailmassa on muitakin kauniita naisia.

Joo joo. Niin haluaisin olla paikalla kun joku kommentoi sinun kuvaasi että kaverisi näyttää isomunaiselta.

Vierailija
13/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies on vaan tyhmä ja haluaa kokeilla, tuletko mustasukkaiseksi tällaisestä typerästä kommentista? 🧐

Vierailija
14/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä menisi maku itselläkin tuollaisesta äijästä... Uutta matoa koukkuun, ap!

Vierailija
15/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että mies on vaan tyhmä ja haluaa kokeilla, tuletko mustasukkaiseksi tällaisestä typerästä kommentista? 🧐

Ilmeisesti häntä ei haittaa tulla luulluksi typeräksi. Sekin on aika monelle ei-mustasukkaiselle naiselle kynnyskysymys.

Vierailija
16/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mies ei ole ansainnut kaltaistasi maailmannapaa. Jos ei saa edes kohteliaasti kehua ystäviäsi niin on se kumma.

Kommentti ei ole typerä ja tässä on tehty kärpäsestä jumalattoman iso härkänen.

Ylireagoitko kaikkeen samalla tavalla, oletko äärihankalaa materiaalia?

Vierailija
17/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tasan samanlainen tilanne kuin ap:lla. Yritin ajatella, että minustahan se mies alunperin kiinnostui, eikä ystävästäni jonka kauneutta aina kehui kun oltiin nähty. Meni muutama viikko tajuta, että todellisuudessa sillä miehellä oli edelleen haku päällä kun alkoi tapailla mua ja tosiaan se myös lopulta iski ystäväni. Sekään ei tosin kestänyt. Että varauksella...

Vierailija
18/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinpäin:

Nainen kehuu miehen kaveria tummaksi ja tuliseksi

=

Vahva ja itsenäinen nainen.

Suosittelen sinkkuutta jos et kestä, että et ole maailman kaunein. Kyllä jokainen mies näkee kauniimpia/eritavalla kauniimpia naisia niin usein, että et voi olla uniikki lumihiutale

Vierailija
19/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Mies ei ole ansainnut kaltaistasi maailmannapaa. Jos ei saa edes kohteliaasti kehua ystäviäsi niin on se kumma.

Kommentti ei ole typerä ja tässä on tehty kärpäsestä jumalattoman iso härkänen.

Ylireagoitko kaikkeen samalla tavalla, oletko äärihankalaa materiaalia?

Lähetän terkut sun oikealle kädelle, rakkaimmalle ja ainoalle kumppanillesi.

Vierailija
20/26 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te miehet ette koskaan opi! On ok, jos mielestäsi kiinnostavan naisen ystävä on kaunis. Mut sillä hetkellä, kun sanot muka kiinnostavalle naiselle sen ääneen, peli on menetetty. Jokainen tajuaa, että mies ajattelee, että kehuttu ystävä ois se ykkössaalis ja kuka haluaa olla se kakkonen, joka on otettava kun ykköstä ei saakaan tai kenen avulla pyritään lähemmäs ykköstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän