Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti sinun avioliittosi kaatui seksittömyyteen?

Vierailija
13.03.2018 |

En halua ollenkaan miestäni. Ajatus pikemminkin puistattaa. En avaa tähän syitä sen enempää. Seksiä on muutenkin aina ollut vähän, mutta nyt ei ole ollut ollenkaan ehkä kohta puoleen vuoteen... en ole pitänyt kirjaa mutta arvelisin.

Mies tietää etten halua, eikä enää edes yritä juurikaan. Olen myös tarjonnut ero-vaihtoehtoa, mutta mies ei halua. Mietin kuinka kauan näin voi jatkua? Minua seksittömyys ei ahdista ja olen tyytyväinen ilmankin. Mutta samalla koen olevani tosi viallinen ja että meidän liitto on viallinen ja se painaa mieltä.

Ps. vastaan vain asiallisiin kommentteihin, kirjoittaa saa toki mitä lystää jos on luppoaikaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja kysy miksei miestä haittaa, onko sillä sitten seksin osalta muita yms. Sehän ei varmaan ole ongelma, jos sinua ei kiinnosta ja viihdytte muuten yhdessä. Selvitä miksi haluatte olla yhdessä, miksi ette. 

Sinkkumies

Vierailija
2/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksittömyyteen, vaan seksittömyyden syyhyn. Mies joi liikaa ja oli kännissä vastanemielinen jotn minä en halunnut ja ukko ei pystynyt. Muttei se tosiaan seksin puutteeseen kaatunut vaan siihen juoppouteen jossa juominen oli aina tärkeämpää kuin mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta seksittömyyttä ennen eroa. Siltikään seksittömyys ei ollut syy eroon, vaan eron syy oli sama kuin seksittömyyden syy. Mitään parisuhdetta ei vaan ollut enää, eikä kiinnostustakaan löytääkään sitä.

4/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta kissa pöydälle ja kysy miksei miestä haittaa, onko sillä sitten seksin osalta muita yms. Sehän ei varmaan ole ongelma, jos sinua ei kiinnosta ja viihdytte muuten yhdessä. Selvitä miksi haluatte olla yhdessä, miksi ette. 

Sinkkumies

Tottakai se on ongelma jos mies alkaa käymään vieraissa. Siksi olen ottanut tämän eroasian jo etukäteen esille, että jos ja kun minä en seksiin pysty, ja jos hän ei sitä kestä, niin meidän on erottava. Mies ei haluta erota koska rakastaa minua, kuulemma. Mutta tiedän että mies kärsii tilanteesta silti. 

Ap

Vierailija
6/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10520 kirjoitti:

Katos tää, voi saada jeesiä.

https://www.facebook.com/nelonen/videos/1818146658229361/

Kiitos, ehkä ei nyt kuitenkaan lähdetä koko Suomen kansan eteen levittelemään omaa likapyykkiä... 

Ap

Vierailija
7/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kaksi vuotta seksittömyyttä. ei kerta kaikkiaan kiinnostanut oma puoliso seksuaalisesti.

Vierailija
8/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta seksittömyyttä ennen eroa. Siltikään seksittömyys ei ollut syy eroon, vaan eron syy oli sama kuin seksittömyyden syy. Mitään parisuhdetta ei vaan ollut enää, eikä kiinnostustakaan löytääkään sitä.

Ok. Meillä on nämä lapset jotka verottaa paljon parisuhteelta ja jaksamiselta. Mutta kyllä minä miestä rakastan, meillä on samoja haaveita jne. 

Ap

Vierailija
9/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen ei ole kuolema. Huonossa suhteessa kituminen on.

Siitä kärsit itse, siitä kärsivät lapset ja muut läheiset.

Nyt erottuani löysin vanhan ystävän, joka on aina halunnut minua. Meillä on antoisa seksisuhde ja elämänhaluni on palannut.

Ex osoittautui myös lasten silmissä itsekkääksi kusipääksi ja minä olen se luotettava, rakastava vanhempi.

Hyvin huojentava todeta, ettei 20 vuoden kärsimys ollutkaan mielikuvitustani vaan totta. Se on ohi nyt.

Vierailija
10/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaadu kun mihinpä tuo nelikymppinen työtön eukko tuosta lähtisi, täällä saa asua ja syödä mutta varma on että kun seisokki heräjää niin persettä pystyyn tai ukko huoriin joa tietenkin virkistää mutta harvoin viittoi pillun perässä ajella eri asia jos on isolla kirkolla valamiiksi. Eli silloinko seisoo niin se seksiä ja joka rööriin ja uskokaapa että minullahan kyllä jantteritatti seisoo, se taitaa heräillä nyttenki

Vierailija
11/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Meillä on nämä lapset jotka verottaa paljon parisuhteelta ja jaksamiselta. Mutta kyllä minä miestä rakastan, meillä on samoja haaveita jne. 

Ap

Juu, on meilläkin exän kanssa lapsia.

Mä annoin jossain kohtaa exälle luvan hakea seksiä muualta. En tiedä kävikö.

Vierailija
12/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehessä mättää niin paljon ettet pysty seksiin? Onko sillä nyt niin paljon väliä kuka sitä klitorista stimuloi ja panee? Onko mies totaalisen surkea seksissä?

Vierailija
13/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksitön avioliitto, mutta molemmilla on hyvä näin. Emme ole eroaikeissa. Tilanne olisi varmasti toisenlainen, jos toisella halut olisivat suuremmat. Asia on puitu ja käyty läpi yhdessä.

Vierailija
14/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tottakai se on ongelma jos mies alkaa käymään vieraissa. Siksi olen ottanut tämän eroasian jo etukäteen esille, että jos ja kun minä en seksiin pysty, ja jos hän ei sitä kestä, niin meidän on erottava. Mies ei haluta erota koska rakastaa minua, kuulemma. Mutta tiedän että mies kärsii tilanteesta silti. 

Ap

Olet siis itsekäs. Jos sinua ei seksi kiinnosta, niin mies voi kyllä käydä muualla. Ja jossain maailmankuvassa voisi käydä tietenkin muutenkin.

Sinkkumies

Vierailija
15/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksitön avioliitto, mutta molemmilla on hyvä näin. Emme ole eroaikeissa. Tilanne olisi varmasti toisenlainen, jos toisella halut olisivat suuremmat. Asia on puitu ja käyty läpi yhdessä.

Miksi se toinen pitäisi sitoa seksittömyyteen, jos itse ei halua? 

Ei ymmärrä ..

Sinkkumies

Vierailija
16/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pahalta kuulostaa. Eikö lapsia voisi viedä välillä isovanhemmilleen viikonlopuiksi, jotta jaksaisit hoitaa parisuhdettasi.

Vierailija
17/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet anaalisexiä ja nyrkkinaintia? Näillä vaimo innostui taas sexi leikeistä meillä.

Vierailija
18/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluahan se silloin vain on.

Sinkkumies

Vierailija
19/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuodesta viisi meni hyvin sängyssä, kolmen aikana väheni ja kolme viimeistä ilman. Lähdin itse, kun en halunnut olla ilman seksiä enkä toisaalta pettääkään. Nyt olen ollut nykyisen miehen kanssa kuusi vuotta, joista naimisissa kaksi. Meillä oli tuossa kuiva kausi, jonka aikana mietin, että taasko tässä kävi näin ja mietin mikä vika minussa on ja että taasko pitää lähteä, mutta sitten tajusin, että olen aktiivinen sängyssä, hyvin säilynyt ja arjessa mukava puoliso, joten vika ei ollut minussa. Pakotin miehen lääkäriin ja parin viikon arvailujen jälkeen selvisi, että miehellä oli puhjennut sairaus, joka vei halut. Mies sai lääkkeet ja alle kuukausi siitä alkoi peitto taas heilua ja nyt ollaan suunnilleen samoissa määrissä kuin ennen kuivaa kautta.

Itseäni ahdisti seksittömyys suunnattomasti ja ekassa suhteessa otin sen niin itseeni, että itsetuntoni ja omat halunikin painuivat pohjaan, kun kuvittelin olevani ruma ja läski lahna, eikä silloin tullut mieleenkään, että vika voisi olla miehessä.

Nostan miehellesi hattua, että hän ei ole jo lähtenyt. Itselleni 3 vuotta riitti.

Vierailija
20/37 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaatii aina enemmän ja enemmän sen seksin eteen. t: naimisissa 10v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi