Jos et vastaa heti WhatsApp:ssa tms,miksi et?
Kommentit (47)
Olen vapaalla, enkä jaksa päivystää laitteiden ääressä tai keskeyttää tekemisiäni. Puheluihin yritän vastata yleensä heti, mutta tekstimuotoinen viesti säilyy, eikä sillä ole kiire. Kyrpii tämä hetinytkulttuuri.
Minulla ei ole aikaa jatkuvasti naputella turhanpäiväisyyksiä.
Jotain hommaa juuri kesken tai en tiedä, että mitä vastaan
M35
Syy voi olla vähän mikä vaan. Yleensä ei huvita.
Vastaan hitaiten sellaisille, jotka tuntuu vaativan nopeita vastauksia... Opetan!
Olen salaperäinen ja hard to get. Kietoudun viittaani ja katoan!
Joku asia kesken ja sitten välillä unohtuu sen jälkeen vastata. En tarkoituksella odotuta ketään.
N36
En oo puhelin koko ajan vieressä. Jos se on vaikka eteisessä, en aina jaksa olkkarista lähtee kattoon, kuka viestittelee. Ei oo niin tärkee toi puhelin, et se pitäs olla liimattuna korvaan.
Joskus asia on sellainen mihin ei oikein heti tiedä mitä vastata ja sitä jää miettimään.
En kyllä tykkää sellaisesta että joka viestiin vastataan 10-24h viiveellä..
Teen jotain muuta, ehkä kysyn miehen mielipiteen, sitten se vastaaminen unohtuu.
En ehdi ja haluan vastata rauhassa, koska kiireessä näpytellystä viestistä voi tulla tökerö ja tulee virheitä + en kuitenkaan ehdi lukea vastaustasi heti. Ja jos viestiin vastaaminen vaatii esim. kalenterin tai aijataulujen tarkistamista, niin en ehkä juuri silloin ehdi!
Luen viestit kun on sopiva hetki, joskus puolenkin vuorokauden kuluttua. Jos jollakin on kiireeellistä asiaa, niin soittaa. En näe mitään syytä olla mikään vastaajapalvelin.
Minulla on yleensä kännykkä laukussa kotona, enkä siten kuule pikkupiippauksia. Jos jollakin on kiireellistä asiaa, hän soittaa jo siksikin, että puhumalla asia hoituu nopeammin.
Anteeksi, mutta miksi pitäisi vastata heti?
Yksi kaveri on vain niin negatiivinen. Hän kävisi kyllä mielellään vetämässä luonani ilmaiset safkat valittamatta, mutta kun joskus aniharvoin vaikka lähetän hänelle kuvia kokkailuistani, kommentit ovat tyyliä "saisi olla enemmän kastiketta että minä söisin" tai "ällöttävän paljon rasvaa".
Nykyään olen ottanut tavaksi käydä vilkaisemassa hänen viestinsä että ilmoituskuvake poistuu, mutta vastaan vasta jos satun muistamaan. Yleensä en muista.
Olen tekemässä jotain muuta, enkä välttämättä en ole edes huomannut koko viestiä vielä. Jos olen lukenut viestin saattaa vastaus viipyä koska se
a) ei vaadi vastausta heti
b) olen yhä tekemässä muuta, eikä näpyttelemiseen ole aikaa & paikkaa
c) en tiedä mitä vastata
Sitäpaitsi en pidä velvollisuutenani olla käytetävissä 24/7. En myöskään edellytä sitä muilta. Puhelimeni saattaa olla pitkiä aikoja "hylättynä" jossain, enkä edes kaipaa sitä.
En tiedä mitä vastata, tai sit on huono olo/stressi ja ei heti jaksa
Jos en vastaa heti, niin en ole kuullut viestiä tai on tullut jokin keskeytys, etten pystykään vastata heti lukemisen jälkeen.
Koskaan en jätä tarkoituksella tai siksi, "etten jaksa" vastaamatta. Se on moukkamaista. Siinä kauaa mene, kun laittaa vaikka peukun kuvan kuittaukseksi, jos ei muuta keksi.
1) en jaksa
2) ei huvita
3) en tiedä mitä sanoa