Kuinka nopeasti sinun avioliittosi kaatui seksittömyyteen?
En halua ollenkaan miestäni. Ajatus pikemminkin puistattaa. En avaa tähän syitä sen enempää. Seksiä on muutenkin aina ollut vähän, mutta nyt ei ole ollut ollenkaan ehkä kohta puoleen vuoteen... en ole pitänyt kirjaa mutta arvelisin.
Mies tietää etten halua, eikä enää edes yritä juurikaan. Olen myös tarjonnut ero-vaihtoehtoa, mutta mies ei halua. Mietin kuinka kauan näin voi jatkua? Minua seksittömyys ei ahdista ja olen tyytyväinen ilmankin. Mutta samalla koen olevani tosi viallinen ja että meidän liitto on viallinen ja se painaa mieltä.
Ps. vastaan vain asiallisiin kommentteihin, kirjoittaa saa toki mitä lystää jos on luppoaikaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta seksittömyyttä ennen eroa. Siltikään seksittömyys ei ollut syy eroon, vaan eron syy oli sama kuin seksittömyyden syy. Mitään parisuhdetta ei vaan ollut enää, eikä kiinnostustakaan löytääkään sitä.
Ok. Meillä on nämä lapset jotka verottaa paljon parisuhteelta ja jaksamiselta. Mutta kyllä minä miestä rakastan, meillä on samoja haaveita jne.
Ap
Juu, on meilläkin exän kanssa lapsia.
Mä annoin jossain kohtaa exälle luvan hakea seksiä muualta. En tiedä kävikö.
Mitä sen on väliä, jos sinua ei huvita? Eikö se ole silloin yhdentekevää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta seksittömyyttä ennen eroa. Siltikään seksittömyys ei ollut syy eroon, vaan eron syy oli sama kuin seksittömyyden syy. Mitään parisuhdetta ei vaan ollut enää, eikä kiinnostustakaan löytääkään sitä.
Ok. Meillä on nämä lapset jotka verottaa paljon parisuhteelta ja jaksamiselta. Mutta kyllä minä miestä rakastan, meillä on samoja haaveita jne.
Ap
Sinkkumies
Tottakai se oli yhdentekevää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksitön avioliitto, mutta molemmilla on hyvä näin. Emme ole eroaikeissa. Tilanne olisi varmasti toisenlainen, jos toisella halut olisivat suuremmat. Asia on puitu ja käyty läpi yhdessä.
Lohduttavaa kuulla että on olemassa myös tälläisiä liittoja. !
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä kaadu kun mihinpä tuo nelikymppinen työtön eukko tuosta lähtisi, täällä saa asua ja syödä mutta varma on että kun seisokki heräjää niin persettä pystyyn tai ukko huoriin joa tietenkin virkistää mutta harvoin viittoi pillun perässä ajella eri asia jos on isolla kirkolla valamiiksi. Eli silloinko seisoo niin se seksiä ja joka rööriin ja uskokaapa että minullahan kyllä jantteritatti seisoo, se taitaa heräillä nyttenki
Buhahahahaaa.. :)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta kissa pöydälle ja kysy miksei miestä haittaa, onko sillä sitten seksin osalta muita yms. Sehän ei varmaan ole ongelma, jos sinua ei kiinnosta ja viihdytte muuten yhdessä. Selvitä miksi haluatte olla yhdessä, miksi ette.
Sinkkumies
Tottakai se on ongelma jos mies alkaa käymään vieraissa. Siksi olen ottanut tämän eroasian jo etukäteen esille, että jos ja kun minä en seksiin pysty, ja jos hän ei sitä kestä, niin meidän on erottava. Mies ei haluta erota koska rakastaa minua, kuulemma. Mutta tiedän että mies kärsii tilanteesta silti.
Ap
Olet siis itsekäs. Jos sinua ei seksi kiinnosta, niin mies voi kyllä käydä muualla. Ja jossain maailmankuvassa voisi käydä tietenkin muutenkin.
Sinkkumies
Siis tottakai mies voi käydä muualla, mutta silloin ei voi elää kanssani avioliitossa :) Jos mies olisi intiimisti muiden kanssa, se vaikuttaisi meidän suhteeseen kuitenkin muihinkin osa-alueisiin kuin siihen seksiin. Jokainen meistä on itsekäs, niin myös se joka käy vieraissa omien tarpeidensa tähden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eroaminen ei ole kuolema. Huonossa suhteessa kituminen on.
Siitä kärsit itse, siitä kärsivät lapset ja muut läheiset.
Nyt erottuani löysin vanhan ystävän, joka on aina halunnut minua. Meillä on antoisa seksisuhde ja elämänhaluni on palannut.
Ex osoittautui myös lasten silmissä itsekkääksi kusipääksi ja minä olen se luotettava, rakastava vanhempi.
Hyvin huojentava todeta, ettei 20 vuoden kärsimys ollutkaan mielikuvitustani vaan totta. Se on ohi nyt.
Parisuhteissa harvoin se yksi osapuoli on puhdas pulmunen ja se toinen paha sadisti, kuten naiset tykkäävät asiansa esittää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta kissa pöydälle ja kysy miksei miestä haittaa, onko sillä sitten seksin osalta muita yms. Sehän ei varmaan ole ongelma, jos sinua ei kiinnosta ja viihdytte muuten yhdessä. Selvitä miksi haluatte olla yhdessä, miksi ette.
Sinkkumies
Tottakai se on ongelma jos mies alkaa käymään vieraissa. Siksi olen ottanut tämän eroasian jo etukäteen esille, että jos ja kun minä en seksiin pysty, ja jos hän ei sitä kestä, niin meidän on erottava. Mies ei haluta erota koska rakastaa minua, kuulemma. Mutta tiedän että mies kärsii tilanteesta silti.
Ap
Vieraissa, eiköhän se sun pimppi ole miehelle se vieras
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaatii aina enemmän ja enemmän sen seksin eteen. t: naimisissa 10v.
Sulla on väärä ajatusmaailma.
Sinkkumies
Seksin puute ei ole syy vaan seuraus.
Ikävä törmätä kerran toisensa jälkeen samaan kuvioon. Ensin on rakastunut pari ja paljon läheisyyttä ja seksiä. Sitten mies pettää naisen luottamuksen. Huom: tapoja on monta, toisen kanssa makaaminen ei ole yleisin, saati ainoa. Nainen yrittää ymmärtää miestä parhain päin, keskustella, korjata suhdetta ja rakkautta. Mies puuhailee omiaan eikä välitä naisen pahasta mielestä, ennen kuin havahtuu huomaamaan, että seksi on loppunut. Sen jälkeen alkaa valitus pihtaamisesta. Tämä vaihe kestää minkä kestää, vaikka kuolemaan asti. Tai sitten erotaan. The End.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinkkumies
Tottakai se oli yhdentekevää.
Mutta siitä on silti keskusteltava.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ikävä törmätä kerran toisensa jälkeen samaan kuvioon. Ensin on rakastunut pari ja paljon läheisyyttä ja seksiä. Sitten mies pettää naisen luottamuksen. Huom: tapoja on monta, toisen kanssa makaaminen ei ole yleisin, saati ainoa. Nainen yrittää ymmärtää miestä parhain päin, keskustella, korjata suhdetta ja rakkautta. Mies puuhailee omiaan eikä välitä naisen pahasta mielestä, ennen kuin havahtuu huomaamaan, että seksi on loppunut. Sen jälkeen alkaa valitus pihtaamisesta. Tämä vaihe kestää minkä kestää, vaikka kuolemaan asti. Tai sitten erotaan. The End.
Ja sitten heräsit. Syitä ja seurauksia on varmasti kymmeniä erilaisia, eikä vain yhtä ja ainoaa oikeata kaavaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Olet siis itsekäs. Jos sinua ei seksi kiinnosta, niin mies voi kyllä käydä muualla. Ja jossain maailmankuvassa voisi käydä tietenkin muutenkin.
Sinkkumies
Siis tottakai mies voi käydä muualla, mutta silloin ei voi elää kanssani avioliitossa :) Jos mies olisi intiimisti muiden kanssa, se vaikuttaisi meidän suhteeseen kuitenkin muihinkin osa-alueisiin kuin siihen seksiin. Jokainen meistä on itsekäs, niin myös se joka käy vieraissa omien tarpeidensa tähden.
Ap
Melko lapsellista.
Sinkkumies
Meillä on ollut muistaakseni reilu kaksi vuotta seksitöntä. Ei olla eroamassa. Lasten ja toistemme kanssa arki sujuu. Tämä on nyt ainakin tällä hetkellä molemmille hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pettänyt, mutta jotakin sinnepäin. Emotionaalisesti vaille olen kyllä jäänyt monesti...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut muistaakseni reilu kaksi vuotta seksitöntä. Ei olla eroamassa. Lasten ja toistemme kanssa arki sujuu. Tämä on nyt ainakin tällä hetkellä molemmille hyvä näin.
Meillä myös arki sujuu hyvin nykyään, vaikka oli siinä hakemista kun lapset oli ihan pieniä. Voisin jopa sanoa olevani hyvin onnellinen nykyään, ellei tuo seksittömyys painaisi minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksitön avioliitto, mutta molemmilla on hyvä näin. Emme ole eroaikeissa. Tilanne olisi varmasti toisenlainen, jos toisella halut olisivat suuremmat. Asia on puitu ja käyty läpi yhdessä.
Miksi se toinen pitäisi sitoa seksittömyyteen, jos itse ei halua?
Ei ymmärrä ..
Sinkkumies
Et ilmeisesti jaksanut sitten lukea viestiä ihan loppuun asti.
Seksitarpeita kaudet liitossa on aina jotenkin liittynyt siihen että suhteessa on mennyt muutenkin todella huonosti ja eroa on pohdittu ihan vakavissaan. Maksimissaan ne on kestäneet ehkä reilun kuukauden. Ero paperien tekeminen on pari kertaa todella lähellä ehkä päivistä kiinni että niitä ei olisi jätetty. Jollakinlailla varmasti olisi vielä hetki (muutama kuukausi) sinnitelty yhdessä asuen niiden jättämisen jälkeen.
Jos taas kuvittelisi että seksi nyt ei vain haluta mutta suhde on muuten hyvä seksitarpeita kestäisi pidempään.