Jos et vastaa heti WhatsApp:ssa tms,miksi et?
Kommentit (47)
En jaksa keskustella viesteillä. Siksi en vastaa heti, ettei synny aktiivista keskustelua. Näen mielummin kasvotusten. N30
Pidän viestejä äänettömällä ja tarkistan ne ehkä 4-5 krt/pv. En halua kuulla jatkuvia piippauksia. Jos on tärkeää asiaa, minulle voi soittaa.
Mulla ei ole mitään merkkiääntä whatsupissa ja katson sitä silloin kun satun muistamaan.
Minulla nuo kaikki syyt+ että ei vain huvita. Tähän ikään olen saanut noin miljoona viestiä, joten mielenkiinto asiaan on lopahtanut.
Olen töissä ja keskityn, olen mökillä ulkohommissa, olen vapaaehtoistyötä, olen saunassa, lenkillä, keikalla jne. Vastaan kyllä aina heti kun huomaan viestin. Paitsi yhdelle typerälle ex-tapailulle menee tosi viiveellä.
Sillon kun tuota seurusteluhommaa tuli harrastettua naisten kanssa niin niitä viestejä tuli tuhat päivässä ja niiden sisältö nyt ollut niin kiinnostavaa.
Entinen eukko soitteli ja pisti viestiä niiin paljon et jouduin pyytämään häntä vähentämään viestittelyä ja ehdotin et ei oo paha jos ei muutamaan päivään kuulu mitään. Ei kelvannu. Nyt sinkkumiehenä mukavaa kun puhelin ei piippaa koko ajan. Tai ei se kyl sillonkaan piipannu kun laitoin äänettömälle mut enivei.
Mulla on oikeestaan kaksi täysin erilaista syytä.
1. En ole kiinnostunut viestittelemään kyseisen ihmisen kanssa ja vastaaminen tuntuu ikävältä velvollisuudelta, jota lykkään.
Tai
2. Viesti on niin odotettu ja mieluinen et luen ja vastaan ajatuksella myöhemmin kun ehdin keskittyä siihen.