Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko tämä totta?

Vierailija
13.03.2018 |

''Hyvin moni mies valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?'' Kyselee pienirintainen (aa-kuppi) nainen joka ei ole koskaan miehille kelvannut.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tunnetusti valitsevat naisen rintojen, ja vain rintojen perusteella. Millään muulla ei ole väliä.

Lisäksi olemme kaikki samasta muotista.

Pahoittelut, mutta se nyt vaan on näin.

Silikonia saa klinikoilta, mars mars.

(Varoitus! Viesti saattaa sisältää sarkasmi-jäämiä)

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma homma, että hyvin monilla on kumppanin ulkonäköäkin koskevia preferenssejä. Tämä ei ole mitenkään sukupuolisidonnaista.

Vierailija
4/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit toimii huomionkiinnittäjänä ja onhan kieltämättä isoihin kiva tarttua kiinni.

Parinmuodostuksen kannalta merkitseekin sitten ihan jotkut muut asiat. Pienitissisen pitää miehen huomio kiinnittää jollakin muulla asialla, ja sen jälkeen ollaan isorintaisen kanssa samalla viivalla.

Toki kaikenmaailman fetissit sitten vääristää tätä.

Vierailija
5/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuntemani miehet ovat olleet loppujen lopuksi kiinnostuneempia naisen luonteesta kuin tissien koosta. Tuntemissani parisuhteissa on ihan kaiken kokoisia ja näköisiä naisia ja miehetkään eivät ole samasta puusta veistettyjä.

Vierailija
6/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta täytyy kyllä sanoa että meidän parisuhteessa mies ei valinnut mitään. Minä valitsin miehen ja mies oli hyvin tyytyväinen tullessaan valituksi. Väittäisin että se menee aika usein näin.

Vierailija
7/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa valitettavasti pieni totuus on. Vaikka järki sanoo ettei naisen fiksuus ole tissien koosta kiinni, mutta kyllähän isommat rinnat enempi miellyttää. M44

Vierailija
8/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Hyvin moni mies valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?'' Kyselee pienirintainen (aa-kuppi) nainen joka ei ole koskaan miehille kelvannut.

Sinulla on lienee aika häijy luonne jos et kerran ole kelvannut. Itselläni oli vielä parikymppisenä hyvin pienet rinnat ja olin laiheliini, mutta koskaan ei ollut pulaa ihanista ja mukavista miehistä.

Vierailija
9/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat ja sellaiset jotka eivät ole vielä äidin tissistä päässeet eroon tykkäävät isoista tisseistä ja miehille asialla ei ole merkitystä. Itse kyllä pidän urheilullista vartaloa paremman näköisenä kuin valtavia tissejä (vartalon muodosta riippumatta)

Mies

Vierailija
10/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pienirintaisista ja ex naiseni olikin juuri aa-rintainen. Siro hoikka kroppa on se mikä kiinnostaa eniten.

Vierailija
11/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit toimii huomionkiinnittäjänä ja onhan kieltämättä isoihin kiva tarttua kiinni.

Parinmuodostuksen kannalta merkitseekin sitten ihan jotkut muut asiat. Pienitissisen pitää miehen huomio kiinnittää jollakin muulla asialla, ja sen jälkeen ollaan isorintaisen kanssa samalla viivalla.

Toki kaikenmaailman fetissit sitten vääristää tätä.

Jälkeenpäin luettunä tämä kuulosti vähän tyhmältä. En tarkoittanut tissien olevan mitenkään oletus tai ylivertainen huomionkiinnittäjä, vaan yksi käytettävissä olevista. Enkä tarkoittanut, että on naisen homma kiinnittää miehen huomio itseensä, vaan yhtä lailla miehellä pitää olla jotain, mistä nainen kiinnostuu.

Ja se huomionkiinnittäjä ei todellakaan tarvitse olla mikään ulkoinen asia.

Vierailija
12/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinussa on jotain muuta vikaa, jos et kertakaikkiaan kelpaa yhdellekään miehelle. Tiedän monia pienirintaisia, joilla on kumppani.

Vierailija
13/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinussa on jotain muuta vikaa, jos et kertakaikkiaan kelpaa yhdellekään miehelle. Tiedän monia pienirintaisia, joilla on kumppani.

Onhan noita vikoja muitakin, kuten ruma naama, keskivartalolihavuus, masennus ja estottomuus sängyssä. Kunhan nyt tein keskustelun pienistä tisseistä.

Vierailija
14/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut pienet rinnat. Pärjään mainiosti ilman rintaliivejä mikä on hyvä koska vihaan niitä! Aina on kumppania ollut tarjolla, itse minä olen saanut olla se joka valitsee.

Kaksi lastakin olen imettänyt hyvällä tuloksella vuoden ikään. Jos minun kumppanilleni pienet rinnat olisivat olleet probleema, se olisi ollut yksin hänen probleemansa. 

Minulle ei myöskään yksikään mies ole koskaan huomauttanut koostani. Olen hoikka eikä minussa "ole paljon mistä ottaa kiinni" mutta siitäkään kukaan ei ole valittanut.

Vierailija
15/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen melko nätti, siro ja liikunnallinen ja olen saanut pakkeja koska mies haluaa pehmeämpää naista. Itseäni ei aa-kupit haittaa mutta montaa miestä on haitannut yhdistelmä pienet rinnat + hoikka runko.

Mistä löytyisi mies jolle voisin tällaisena kelvata? :(

Vierailija
16/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, maitoa jälkikasvulle, lapset selviävät, geenit etenevät. Näin se alitajunta kuulkaa toimii.

Vierailija
17/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita vikoja muitakin, kuten ruma naama, keskivartalolihavuus, masennus ja estottomuus sängyssä. Kunhan nyt tein keskustelun pienistä tisseistä.

Menepäs ulos kävelemään pariksi tunniksi ja sitten alat siivoamaan vaikka keittiön kaappeja, ajattelu ei sovi sinulle.

Vierailija
18/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pehmeys saa olla aika pientä, että valitsisi isorintaisen. Kuulostaa julmalta, mutta kovin rehevän naisen kanssa nähdyksi tuleminen on monelle miehelle häpeä ja ylipaino tärkein naisen viehättävyyttä alentava tekijä, jota ei korjaa oikein mikään muu kuin laihdutus.

Laihaan ja pienirintaiseen ei mitään häpeää, stigmaa tai selvää vastenmielisyyttä liity, vaikka kurviton vartalo ei myöskään kiinnitä positiivista huomiota, vaan on enemmän neutraali ominaisuus.

Vierailija
19/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen melko nätti, siro ja liikunnallinen ja olen saanut pakkeja koska mies haluaa pehmeämpää naista. Itseäni ei aa-kupit haittaa mutta montaa miestä on haitannut yhdistelmä pienet rinnat + hoikka runko.

Mistä löytyisi mies jolle voisin tällaisena kelvata? :(

Vaikka tältä palstalta jos olet pk-seudulla :D

m32

Vierailija
20/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

söeoihtgsiöoeg kirjoitti:

Isot rinnat, maitoa jälkikasvulle, lapset selviävät, geenit etenevät. Näin se alitajunta kuulkaa toimii.

Ymmärrän toki tämän, mutta itse en edes lapsia halua ja toivon löytäväni sellaisen miehen joka ei myöskään halua lapsia. ap