Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko tämä totta?

Vierailija
13.03.2018 |

''Hyvin moni mies valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?'' Kyselee pienirintainen (aa-kuppi) nainen joka ei ole koskaan miehille kelvannut.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koolla ei todellakaan ole ollut mitään väliä. 

Liikunnallisena mua miellyttää tietty sporttinen vartalotyyppi, johon voi lähes jokainen vaikuttaa omilla elintavoillaan ja harrastuksilla. 

Korvien väliin rakastutaan.

Vierailija
42/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että nykyään miehet seurustelevat tissien kanssa xD Naisesta ei niin väliä.

Suurin osa miehistä kyllä. Alemman tason miehet sitten erikseen. Ottavat sen minkä saavat. Jos hyvännäköinen mies saisi valita kahdesta yhtä kauniista naisesta, toisella aa-kuppi ja toisella g. Mietippä kumman valitsisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit kääntää pään, muttei mieltä. Mielen kääntämiseksi täytyy hymyillä, ajatella ja kommunikoida. Siihen ei utareet riitä, eikä niitä siihen tarvita.

T: M41

Amen.

Tähän voimmekin lopettaa tämän keskustelun. :)

Vierailija
44/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä rinnoista enemmän kuin isoista. M/31v

Vierailija
45/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on seksikkäät. Vaikka tärkeintä on mitä niitten rintojen omistajalta päästä löytyy.

Vierailija
46/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pienistä rinnoista enemmän kuin isoista. M/31v

Älä viitsi valehdella.

Vierailija
47/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti, luuleeko joku vielä nykyaikana, että rintojen koko on kiinni maidon tuloon. Se on kiinni maitotiehyeistä. Isot rinnat ei välttämättä sisällä muuta, kuin läskiä.

Rinnat ovat biologinen eroavaisuus miehen ja naisen välillä, siksi ne kiinnostavat alitajuisestikki. Miksi naisia vielä nykypäivänä kiinnostaa miehen voima, harteikkuus ja pituus? Kerrotko yhdenkin asian missä miehen koosta ja pituudesta on nykypäivänä hyötyä?

Mikseivät naiset käy kuumana lyhyisiin ja pulloharteisiin omegamiehiin?

Mun mielestä on kätevää kun mies on pitkä ja vahva. Hän ylettää kaappien ylähyllyille ja jaksaa kantaa painavia juttuja. Romanttisessa mielessä on ihan mukavaa kun jaksaa kantaa mut sänkyyn.

Ja mammat peukuttaa.

Eikö teillä ole keittiöjakkaraa? Miksi miehen pitäisi olla iso ja paljon energiaa kuluttava ihan turhaan?

Naisessa sen sijaan on kätevää kun on pieni ja sievä, mahtuu esimerkiksi siivoamaan sohvan takaa ja komeroista kätevästi.

Lisäksi romanttista on kun on isot naiselliset tissit!

Ei ole keittiöjakkaraa koska muksut kiipeilee ja tippuu. Miten keittiöjakkara auttaa tässä intiimimmässä asiassa tai tavaroiden kannossa?

Vierailija
48/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Hyvin moni mies valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?'' Kyselee pienirintainen (aa-kuppi) nainen joka ei ole koskaan miehille kelvannut.

Valitsisitko itse pienen 5-senttisen mikropeniksen, jolla hyvä kroppa vai hyvin varustellun, jolla pieni pömppömaha?

Vierailija
49/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat, joista tykkään kovasti. Miesten mielipiteet niistä eivät minua kiinnosta. Poisluettuna aviomieheni, jonka kehuja ja tuhmia puheita kuuntelen oikein mielelläni, niin rintoja kuin muitakin kehoni osia koskien.

N40

Vierailija
50/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsisitko itse pienen 5-senttisen mikropeniksen, jolla hyvä kroppa vai hyvin varustellun, jolla pieni pömppömaha?

Olen ollut sängyssä mikropenismiehen ja useamman hyvin varustellun miehen kanssa, joilla kaikilla oli hyvä kroppa. Mikropenismies oli paras sängyssä ja hänen kanssaan sain helpoiten orgasmeja.

Vierailija
51/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja keskikokoiset tissit on parhaat.

T: Peppumies

Vierailija
52/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu naisesta rintojen perusteella. Kemia ratkaisee, ulkonäössä katson ensimmäisenä silmiä, kauniit silmät on tosi turn on :)

M35

Vierailija
53/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyllymies. Naisen pienet kiinteät pakarat saavat mahlan virtaamaan.

Vierailija
54/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi kumpaakaan noista.

Vierailija
55/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä koon perusteella ei voi luokitella. Pienetkin rinnat voi olla muodokkaat. Isot rinnat voi olla hyvinkin rumat, yleensä ne onkin vapaana rumat. (poislukien nuoret naiset).

Yli 30v naisilla on hyvin harvoin kauniita isoja rintoja.

Muistakaa, että se mitä näette paita päällä (push-up liivit yms). Todellisuus on yleensä jotain ihan muuta.

Vierailija
56/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaaa.... mitä minä nyt ympäristöäni yhtään huomioin, niin kyllähän tuolla kulkee monen sorttista pariskuntaa (siis selvästi näkee, että kyseessä on pariskunta, ei kaverukset tai sisarukset) - on naisia, joilla on pienet rinnat tai isot, ja käsipuolessa kulkee ihan tyytyväisen oloinen mies. Tai nainen.

Kolmesta tyttärestäni yksi on hyvin kurvikas, toinen taas erittäin hoikka ja pienirintainen, yksi on siitä väliltä oikeastaan - voisiko sanoa, että aika tavallinen. Kaikilla heillä on on poikaystävät, jotka varmaankin ovat mieltyneet tytöissäni muuhunkin kuin mahtavaan luonteeseen :D Ainoan poikani tyttöystävä on hyvin hoikka nuori nainen, jolla on balettitanssijan vartalo, eikä poika ainakaan ole koskaan moittinut, että mistään kohtaa mitään puuttuisi. Itse olen aika kurvikas, mutta eipä tuo ole mitenkään vaikuttanut kumppanin saamiseen tai saamatta jäämiseen.

Kyllä meille kaikille ihailijamme löytyy. Uskokaa pois!

Vierailija
57/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti, luuleeko joku vielä nykyaikana, että rintojen koko on kiinni maidon tuloon. Se on kiinni maitotiehyeistä. Isot rinnat ei välttämättä sisällä muuta, kuin läskiä.

Rinnat ovat biologinen eroavaisuus miehen ja naisen välillä, siksi ne kiinnostavat alitajuisestikki. Miksi naisia vielä nykypäivänä kiinnostaa miehen voima, harteikkuus ja pituus? Kerrotko yhdenkin asian missä miehen koosta ja pituudesta on nykypäivänä hyötyä?

Mikseivät naiset käy kuumana lyhyisiin ja pulloharteisiin omegamiehiin?

Mun mielestä on kätevää kun mies on pitkä ja vahva. Hän ylettää kaappien ylähyllyille ja jaksaa kantaa painavia juttuja. Romanttisessa mielessä on ihan mukavaa kun jaksaa kantaa mut sänkyyn.

Ja mammat peukuttaa.

Eikö teillä ole keittiöjakkaraa? Miksi miehen pitäisi olla iso ja paljon energiaa kuluttava ihan turhaan?

Naisessa sen sijaan on kätevää kun on pieni ja sievä, mahtuu esimerkiksi siivoamaan sohvan takaa ja komeroista kätevästi.

Lisäksi romanttista on kun on isot naiselliset tissit!

Ei ole keittiöjakkaraa koska muksut kiipeilee ja tippuu. Miten keittiöjakkara auttaa tässä intiimimmässä asiassa tai tavaroiden kannossa?

Etkö siis kiihotu miestä vaan pituudesta? Ja miksi et kanna tavaroitasi vähän kerrallaan jotta jaksaisit?

Vierailija
58/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun naisten päällä on vielä paksut talvitakit ja muotoja ei välttämättä hyvin erota, ovat muut asiat naisessa se, joka herättää kiinnostuksen. Naisen katse, yleinen olemus ja sen jälkeen suusta tuleva puhe menevät ensimmäisiksi ja vasta sitten tulee vaatteiden alta löytyvä kroppa. Sama juttu miehissäkin.

Vierailija
59/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta kokemuksen perusteella tissittömänä tässä kerron :D Minä olen aina ollut laiha ja pienirintainen, mutta vientiä on sinkkuaikoina riittänyt ja nyt jo sitten ollut useamman vuoden parisuhteessa miehen kanssa, joka tykkää mun pienikokoisuudesta. Tietty jotkut haluaa varmasti ne isot rinnat, mutta kai kaikilla pienirintaisilla naisillakin on omia toiveitaan kumppanissa tietyistä asioista. Jotenkin hölmöä edes ajatella, että joku tissien koko merkkaisi sitä, ettei kelpaa kenellekään. Nyt vähän lisää itsetuntoa teille epäilijöille niin johan alkaa vientiä riittää!

Olen 100-varma että jos miehellesi tulisi mahdollisuus pettää sinua isotissisen naisen kanssa, hän tekisi sen silmän räpäyksessä.

Mieheni on sen näköinen, että kyllä hänelle varmaan tulisi helpostikin tilaisuus, koska minua isorintaisempia on suunnilleen 95% Suomen naisista. Eiköhän siis olis mennyt jo, jos siitä olis asia kiinni. Luulen, että jos joku pettää niin siinäkään ei se tissin koko ole se suurin syy kuitenkaan :'D

Vierailija
60/72 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä naista ulkonäön perusteella valita. Voi hyvät hyssykät.

Mies 33v