Miehet, onko tämä totta?
''Hyvin moni mies valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?'' Kyselee pienirintainen (aa-kuppi) nainen joka ei ole koskaan miehille kelvannut.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinussa on jotain muuta vikaa, jos et kertakaikkiaan kelpaa yhdellekään miehelle. Tiedän monia pienirintaisia, joilla on kumppani.
Onhan noita vikoja muitakin, kuten ruma naama, keskivartalolihavuus, masennus ja estottomuus sängyssä. Kunhan nyt tein keskustelun pienistä tisseistä.
Vaikea uskoa, että estottomuus olisi huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinussa on jotain muuta vikaa, jos et kertakaikkiaan kelpaa yhdellekään miehelle. Tiedän monia pienirintaisia, joilla on kumppani.
Onhan noita vikoja muitakin, kuten ruma naama, keskivartalolihavuus, masennus ja estottomuus sängyssä. Kunhan nyt tein keskustelun pienistä tisseistä.
Vaikea uskoa, että estottomuus olisi huono asia.
Sori, piti lukea ESTOINEN sängyssä :( ap
Voi helvetti, luuleeko joku vielä nykyaikana, että rintojen koko on kiinni maidon tuloon. Se on kiinni maitotiehyeistä. Isot rinnat ei välttämättä sisällä muuta, kuin läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuntemani miehet ovat olleet loppujen lopuksi kiinnostuneempia naisen luonteesta kuin tissien koosta. Tuntemissani parisuhteissa on ihan kaiken kokoisia ja näköisiä naisia ja miehetkään eivät ole samasta puusta veistettyjä.
Totta kai luonne merkitsee eniten parisuhteessa ja varsinkin sen toimivuudessa. Mutta se, että väittää etteikö rinnalla olisi merkitystä, on sama kuin väittäisi ettei miehen olemuksella tai harteikkuudella ja pituudella ole merkitystä siihen miten naiset miehestä yleisesti kiinnostumaan.
Teinikö olet?
Voithan sä noin uskoa jos siitä tulee sulle parempi mieli. Mä ja miehen ex tyttöystävä oltiin hyvin samantyyppisiä päällisin puolin. Ruskea pitkä tukka, vihreät silmät, suurinpiirtein sama BMI. Mä olen lyhyempi, selkeästi pienempi rintainen, mutta leveämpi lanteinen. Hän huoliteltua missityyppiä, minä luomu tavis. Jos ajatellaan vain ulkonäköä, miksi mies valitsi minut?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Se pehmeys saa olla aika pientä, että valitsisi isorintaisen. Kuulostaa julmalta, mutta kovin rehevän naisen kanssa nähdyksi tuleminen on monelle miehelle häpeä ja ylipaino tärkein naisen viehättävyyttä alentava tekijä, jota ei korjaa oikein mikään muu kuin laihdutus.
Laihaan ja pienirintaiseen ei mitään häpeää, stigmaa tai selvää vastenmielisyyttä liity, vaikka kurviton vartalo ei myöskään kiinnitä positiivista huomiota, vaan on enemmän neutraali ominaisuus.
Ei taida olla naisia jonossa sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti, luuleeko joku vielä nykyaikana, että rintojen koko on kiinni maidon tuloon. Se on kiinni maitotiehyeistä. Isot rinnat ei välttämättä sisällä muuta, kuin läskiä.
Rinnat ovat biologinen eroavaisuus miehen ja naisen välillä, siksi ne kiinnostavat alitajuisestikki. Miksi naisia vielä nykypäivänä kiinnostaa miehen voima, harteikkuus ja pituus? Kerrotko yhdenkin asian missä miehen koosta ja pituudesta on nykypäivänä hyötyä?
Mikseivät naiset käy kuumana lyhyisiin ja pulloharteisiin omegamiehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat biologinen eroavaisuus miehen ja naisen välillä, siksi ne kiinnostavat alitajuisestikki. Miksi naisia vielä nykypäivänä kiinnostaa miehen voima, harteikkuus ja pituus? Kerrotko yhdenkin asian missä miehen koosta ja pituudesta on nykypäivänä hyötyä?
Eli jos mies kiihottuu pienistä tisseistä, hän on bi/puoliksi gay?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kätevää kun mies on pitkä ja vahva. Hän ylettää kaappien ylähyllyille ja jaksaa kantaa painavia juttuja. Romanttisessa mielessä on ihan mukavaa kun jaksaa kantaa mut sänkyyn.
On ne isot rinnat vaan naiselliset.
Vierailija kirjoitti:
On ne isot rinnat vaan naiselliset.
Eli minä olen miehekäs pikkupoika pienine itikan puremineni ja tuomittu yksinäisyyteen :( ap
Koolla ei väliä.
Mutta miksi naiset taas änkeävät vastaamaan ( JOHONKIN MUUHUN ASIAAN! )tähänkin miehille tarkoitettuun ketjuun? Eivät malta edes tätä kertaa olla puuttumatta?
Vierailija kirjoitti:
''Hyvin moni mies valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?'' Kyselee pienirintainen (aa-kuppi) nainen joka ei ole koskaan miehille kelvannut.
Tasainen kokonaisuus.
Jos on iso nainen pienillä hitsarin hanskoilla/patalapuilla, kokonaisuus ei miellytä.
Jos on pieni nainen isoilla palloilla, kokonaisuus ei miellytä.
Exälläni oli tosi pienet tissit, hän vitsailikin aina että ne katoaa kun menee maate, vain nännit jää. Mutta hän on muutenkin tosi pieni ja siro, sopivat hänelle. Mutta hän silti muodoiltaan tosi naisellinen, ei lauta. Kokonaisuus miellyttää.
En ole mies, mutta kokemuksen perusteella tissittömänä tässä kerron :D Minä olen aina ollut laiha ja pienirintainen, mutta vientiä on sinkkuaikoina riittänyt ja nyt jo sitten ollut useamman vuoden parisuhteessa miehen kanssa, joka tykkää mun pienikokoisuudesta. Tietty jotkut haluaa varmasti ne isot rinnat, mutta kai kaikilla pienirintaisilla naisillakin on omia toiveitaan kumppanissa tietyistä asioista. Jotenkin hölmöä edes ajatella, että joku tissien koko merkkaisi sitä, ettei kelpaa kenellekään. Nyt vähän lisää itsetuntoa teille epäilijöille niin johan alkaa vientiä riittää!
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta kokemuksen perusteella tissittömänä tässä kerron :D Minä olen aina ollut laiha ja pienirintainen, mutta vientiä on sinkkuaikoina riittänyt ja nyt jo sitten ollut useamman vuoden parisuhteessa miehen kanssa, joka tykkää mun pienikokoisuudesta. Tietty jotkut haluaa varmasti ne isot rinnat, mutta kai kaikilla pienirintaisilla naisillakin on omia toiveitaan kumppanissa tietyistä asioista. Jotenkin hölmöä edes ajatella, että joku tissien koko merkkaisi sitä, ettei kelpaa kenellekään. Nyt vähän lisää itsetuntoa teille epäilijöille niin johan alkaa vientiä riittää!
Olen 100-varma että jos miehellesi tulisi mahdollisuus pettää sinua isotissisen naisen kanssa, hän tekisi sen silmän räpäyksessä.
Tissit kääntää pään, muttei mieltä. Mielen kääntämiseksi täytyy hymyillä, ajatella ja kommunikoida. Siihen ei utareet riitä, eikä niitä siihen tarvita.
T: M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät naiset käy kuumana lyhyisiin ja pulloharteisiin omegamiehiin?Mun mielestä on kätevää kun mies on pitkä ja vahva. Hän ylettää kaappien ylähyllyille ja jaksaa kantaa painavia juttuja. Romanttisessa mielessä on ihan mukavaa kun jaksaa kantaa mut sänkyyn.
Ja mammat peukuttaa.
Eikö teillä ole keittiöjakkaraa? Miksi miehen pitäisi olla iso ja paljon energiaa kuluttava ihan turhaan?
Naisessa sen sijaan on kätevää kun on pieni ja sievä, mahtuu esimerkiksi siivoamaan sohvan takaa ja komeroista kätevästi.
Lisäksi romanttista on kun on isot naiselliset tissit!
En tiennytkään, että nykyään miehet seurustelevat tissien kanssa xD Naisesta ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Koolla ei väliä.
Mutta miksi naiset taas änkeävät vastaamaan ( JOHONKIN MUUHUN ASIAAN! )tähänkin miehille tarkoitettuun ketjuun? Eivät malta edes tätä kertaa olla puuttumatta?
Koska suomalainen nainen luulee tietävänsä kaiken, ymmärtävänsä asiat paremmin kuin kukaan muu, ja omaavansa tuomarin, poliisin ja psykiatrin valtuudet.
Totta kai luonne merkitsee eniten parisuhteessa ja varsinkin sen toimivuudessa. Mutta se, että väittää etteikö rinnalla olisi merkitystä, on sama kuin väittäisi ettei miehen olemuksella tai harteikkuudella ja pituudella ole merkitystä siihen miten naiset miehestä yleisesti kiinnostumaan.