Heikot lantionpohjalihakset ja väljyys! Avuksi kuulat? Auttakaa mammat ja opastakaa tyhmää...
Olen mielestäni liian väljä. Miehillä kestää usein erittäin kauan tulla tai eivät tule ollenkaan. Tämä on alkanut romuttamaan itsetuntoa ja seksiä jopa pelkään tämän vuoksi.
Olen yrittänyt harjoitella lantionpohjaa ilman apuvälineitä joskus mutta huonoin tuloksin, homma jää aina kesken. Harrastan vieläpä tärinälajeja, pääsääntöisesti lenkkeilyä ja hupimielessä ratsastusta ja nämä ilmeisesti (erityisesti lenkkeily) heikentää lihaksia entisestään. Minulta herkästi saattaa tilkka pissaa lirahtaa housuihin. Asia ahdistaa kamalasti.
Nyt olen vakavasti harkinnut geishakuulia. Mietin harjoittavatko ne lantionpohjaa ihan arkiaskareita tehdessä, esimerkiksi jos tuuppaan kuulat sisään, harjoittavatko ne sellaisenaan lantionpohjaa? Vai täytyykö ne sisällä vielä joku erityinen harjoitus tehdä? Voinko tunkea pallukat sisään ja vaikka tiskata samalla kuin kuulat harjoittavat lihaksia? Miten te olette kuulia käyttäneet, kertokaa mielellään mahd.tarkasti..
En ole synnyttänyt, ilmeisesti olen vain löystynyt. Tämä alkaa vallata mieltä jo liikaa ja seksiä en edes enää harrasta koska en tahdo miesten kokevan löysää seksiä.
Olisi hienoa jos joku vastaisi jotain eikä vain tulisi massiivista alapeukkujen jyrää. Ehkä noloa mutta todella noista kuulista haluaisin kuulla.
Kiitos <3
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kaalimato-sivuilta kuulat. Sitten koita pitää ne sisällä.
Onko se harjoittelu noin helppoa?
Yksi mitä myös pelkään että pallot jäävät jumiin...voiko niin käydä? 😂
Ja kauanko menee että tuloksia alkaa tulla esiin?
Tilasin kiviset kuulat eBaysta ja ne eivät olleet minulle tarpeeksi painavat. Kannattaa etsiä painavimmat, jotka löytää koska muuten kuulista ei ole mitään iloa. Ne ovat vain sisällä ja hyötyä on vähemmän kuin läpimärästä tamponista.
Kannattaa tuupata kuulien mukana paksu kerros liukkaria, niin saa haastetta peliin.
Itseltä löytyy sellainen kuulalajitelma, jossa on erikokoisia ja painoisia kuulia. Niitä voi sitten taitojen kertyessä yhdistellä.
Kuulapelit voi aloittaa makuullaan ja kun ”ote” on löytynyt voi puuhastella normaalisti ja pyöritellä kuulia sisällään.
Kuukauden harjoitusten jälkeen kuulema tuntee eron
Ja kyllä ne aina jossain vaiheessa ulos tulee!
Te ensimmäiset vastaajat jo vakuutitte minut siitä että KYLLÄ tilaan kuulat ja varmaankin kaalimadolta koska se tuntuu luotettavimmalta!
Miten kauan olette pitäneet kuulia sisällänne? Vai voiko niiden antaa olla siellä vaikka 3h jos siltä tuntuu? Mitä pidempi aika sitä tehokkaampaa?
montako sormea menee sisään kylmiltään?
Minulla on semmoiset missä on silikoninen naru jolla ne vedetään ulos. Tarviikin laittaa ne taas huomenna. Itse käytännihan jotta harjoitetut lihakset tuottaa iloa itselle ja puolisolle.
Onko joku pitänyt kuulia esim. töissä?
Kuinka usein ja kauanko kerrallaan tuollaisia kannattaa pitää? Luin että jotkut ovat nukkuneetkin nuo sisällään?
Pitääkö asioista tehdä vaikeampia kuin ne ovat?
Anna kakkosta.
M
Minä masturboin paljon, ja on kuulemma tiukka pimpsa. Olen ajatellut, että tuo masturbointi on tiukentanut paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Anna kakkosta.
M
Mitä jos kakkonenkin löystyy...
Vierailija kirjoitti:
Minä masturboin paljon, ja on kuulemma tiukka pimpsa. Olen ajatellut, että tuo masturbointi on tiukentanut paikkoja.
Varmasti se harjoittaa...käytätkö välineitä vai ihan käsipeliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kakkosta.
M
Mitä jos kakkonenkin löystyy...
Hyh,hyh
Tilaa kaalimato-sivuilta kuulat. Sitten koita pitää ne sisällä.