Heikot lantionpohjalihakset ja väljyys! Avuksi kuulat? Auttakaa mammat ja opastakaa tyhmää...
Olen mielestäni liian väljä. Miehillä kestää usein erittäin kauan tulla tai eivät tule ollenkaan. Tämä on alkanut romuttamaan itsetuntoa ja seksiä jopa pelkään tämän vuoksi.
Olen yrittänyt harjoitella lantionpohjaa ilman apuvälineitä joskus mutta huonoin tuloksin, homma jää aina kesken. Harrastan vieläpä tärinälajeja, pääsääntöisesti lenkkeilyä ja hupimielessä ratsastusta ja nämä ilmeisesti (erityisesti lenkkeily) heikentää lihaksia entisestään. Minulta herkästi saattaa tilkka pissaa lirahtaa housuihin. Asia ahdistaa kamalasti.
Nyt olen vakavasti harkinnut geishakuulia. Mietin harjoittavatko ne lantionpohjaa ihan arkiaskareita tehdessä, esimerkiksi jos tuuppaan kuulat sisään, harjoittavatko ne sellaisenaan lantionpohjaa? Vai täytyykö ne sisällä vielä joku erityinen harjoitus tehdä? Voinko tunkea pallukat sisään ja vaikka tiskata samalla kuin kuulat harjoittavat lihaksia? Miten te olette kuulia käyttäneet, kertokaa mielellään mahd.tarkasti..
En ole synnyttänyt, ilmeisesti olen vain löystynyt. Tämä alkaa vallata mieltä jo liikaa ja seksiä en edes enää harrasta koska en tahdo miesten kokevan löysää seksiä.
Olisi hienoa jos joku vastaisi jotain eikä vain tulisi massiivista alapeukkujen jyrää. Ehkä noloa mutta todella noista kuulista haluaisin kuulla.
Kiitos <3
Kommentit (22)
"yrittää pitää kuulat sisällä" ne pysyy ilman yrittämistäkin ehkä oon jo liian tiukka 😁
Up