Kyselkää 18v tytöltä!
Kommentit (205)
Siis maailmas tapahtuu kaikenlaista? Nii, onks sulle tapahtunut ikin mitää outoo? Itelle tapahtunii et oli yö, laitoin latiialleni, omma kopissani siis. 2 isoo kyntilää kahdenkymmenen cm toisistaan ja yhden pienen keskelle. Sitten sytytin ne, siirsin kaikki puhelimet latusrit, ja sit viel radion huneen oven taakse suljin oven. Sitten menin selkä ikkunaan päin, ristiistuntaan. Lausuin oma tekemän loitsun, vai mikälie vittu sitte oli. Sori ruma kielenkäytöni. No sitte sanoin ääneen, tapa mut pliis, pysähdysiis, kuuntelen onks asiaa mut, häivy siis jollei sitte ole. No sitte joku kisko mua tuksta, ja raapisi mun jalat ihan siis naarmuille. No sitte se loppu. Vastaavaa tai jotain, ehkä sulle siis?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään tiettyä kiikarissa, enkä ole pitkään aikaan ihastunut keneenkään. Olisi kuitenkin mukavaa tutustua johonkin tyttöön.
Mulla on poikkis ja otan eron siit, jos haluut tutustuu vähän minuun!
Saatko helposti orkut masturboidessasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään tiettyä kiikarissa, enkä ole pitkään aikaan ihastunut keneenkään. Olisi kuitenkin mukavaa tutustua johonkin tyttöön.
Sitten täytyy vaan mennä juttelemaan. Ootko jossakin koulussa?
DramaDrama kirjoitti:
Siis maailmas tapahtuu kaikenlaista? Nii, onks sulle tapahtunut ikin mitää outoo? Itelle tapahtunii et oli yö, laitoin latiialleni, omma kopissani siis. 2 isoo kyntilää kahdenkymmenen cm toisistaan ja yhden pienen keskelle. Sitten sytytin ne, siirsin kaikki puhelimet latusrit, ja sit viel radion huneen oven taakse suljin oven. Sitten menin selkä ikkunaan päin, ristiistuntaan. Lausuin oma tekemän loitsun, vai mikälie vittu sitte oli. Sori ruma kielenkäytöni. No sitte sanoin ääneen, tapa mut pliis, pysähdysiis, kuuntelen onks asiaa mut, häivy siis jollei sitte ole. No sitte joku kisko mua tuksta, ja raapisi mun jalat ihan siis naarmuille. No sitte se loppu. Vastaavaa tai jotain, ehkä sulle siis?
Ei ole tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Saatko helposti orkut masturboidessasi?
Jaa-a :D
Vierailija kirjoitti:
DramaDrama kirjoitti:
Ei ole tapahtunut
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt tänään?
Lumitöitä ja toimittanut tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet töllä?
Ai täällä? Selaan keskusteluja ja kommentoin. Ja toivon itselleni kysymyksiä.
Ooks ikinä kokeillu maistaa, siisku oot ollu pojankaasekstillu, nii sin tukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Ooks ikinä kokeillu maistaa, siisku oot ollu pojankaasekstillu, nii sin tukkaa?
Luepas ketjua vähän tarkemmin
Mikä on oudointa mitä sulle on tapahtunu! Tai sitte joku moka?
Käytätkö sottaista kånken-reppua? Käytätkö Timberland-kenkiä? Kuljetko nilkat paljaina? Ajatko jopolla?
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö sottaista kånken-reppua? Käytätkö Timberland-kenkiä? Kuljetko nilkat paljaina? Ajatko jopolla?
Kaikkiin vastaus on ei
Ooks ikinä kokeillu noituutta? Saanu mitään pahaa ruokaa? Saanu sitä? Ooksä oikeest noin vanha? Siis tol yhdel kyssäril tarkotin et, oo, ikin saanu olla rauhassa olman katseita kaupassa?
Mitä haluat sanoa mulle, oon sama 18v poika joka kirjotti tänne eilen illalla :D