Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää 18v tytöltä!

Vierailija
12.03.2018 |

Antaa palaa, kärsin vakavasta tylsyydestä.

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä haaveilet?

Onnellisesta tulevaisuudesta ja keväästä.

Vierailija
122/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö jotain tiettyä kysymystä joka voisi tulla?

En :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

down

:((

Vierailija
124/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeassa siinä että nykyajan nuoret tytöt eivät pahemmin välitä poikien ulkonäöstä? Tuntuu että mitä rumempi jätkä sitä varmimmin sillä on muija. Mitkä ovat tyttöjen kriteerit poikien suhteen?

Onko tärkeämpää että vanhemmat ovat rikkaita ja heillä on ns. hyvät ammatit eivätkä ole eronneet ja koti on näyttävä kuin se että poika on hyvännäköinen,urheilullinen, käy lukiota ja on kaikin puolin kunnolinen ja kiltti?

Vierailija
125/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa siinä että nykyajan nuoret tytöt eivät pahemmin välitä poikien ulkonäöstä? Tuntuu että mitä rumempi jätkä sitä varmimmin sillä on muija. Mitkä ovat tyttöjen kriteerit poikien suhteen?

Onko tärkeämpää että vanhemmat ovat rikkaita ja heillä on ns. hyvät ammatit eivätkä ole eronneet ja koti on näyttävä kuin se että poika on hyvännäköinen,urheilullinen, käy lukiota ja on kaikin puolin kunnolinen ja kiltti?

En osaa kaikkien tyttöjen puolesta sanoa. Ei se ulkonäkö ole ratkaiseva tekijä mutta kyllä mä ainakin haluaisin söpön poikaystävän. Ja se mikä jonkun mielestä on ruma voi olla toisen mielestä söpö. Ehkä ne komeimmat pojat on niin nirsoja ettei tyttöystävää sen takia löydy :D

Omat kriteerini poikien suhteen: kiva, söpö, ei polta, osaa käyttää aivojaan. Jonkun muun kriteerit voi sitten olla tarkempia.

Eipä mua ainakaan kiinnosta onko jonkun vanhemmat rikkaita tai koti näyttävä.

Vierailija
126/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko olla poika mielummin, jos saisit valita?

Vierailija
127/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko olla poika mielummin, jos saisit valita?

Paha sanoa kun en tiedä millaista poikien elämä on. Toisaalta olisi kiva kun ei tarvitse miettiä esim meikkaamista ja rintojen kokoa. Toisaalta taas nautin meikkaamisesta :D ehkä en haluaisi.

Vierailija
128/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oon 13wee nainen, ja toivon et ehdit vastaa näihi! Pliiiiis kippest siis!

1. Siis koulus on yks tai siis kaks poikajengii, ja pyörii mun ympärillä ja vaikuttavat kiinnostuneilt must! Siis yks kehu mua sika kaniiks ja muuki jengi sano, ja toisen jengin päälikkö, anto sydän riipuksen. Mitä teen?

2. Siis käytän ripsarii, luomivärii ja huulipunaa ja kiiltoo. Voidetta en pysty koska ihoni näyttää, ku mul olis akne. Yritän ja pesen tuhatta ja sataa kertaa, päivässä ihooni. Käytän myös puhdistus ainetta. Mitä teen? Alkaa jo pikkuhiljaa nolottaa, kulkee tyyliin huivi ja huppu pääs. Välil laitan takatukankin silmilleni.

3. Siis useimmat miehet ja pojat kääntyy aina kattoo mua joka puolella, ja naiset ja tytötmyös. Antavat aika usein huomiota, että olen kaunis ja sinne päin. Normii?

Vierailija
129/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa vinkkejä 19-vuotiaalle pojalle kuinka löytää tyttöystävä?

Vierailija
130/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13weenainen kirjoitti:

1. Siis koulus on yks tai siis kaks poikajengii, ja pyörii mun ympärillä ja vaikuttavat kiinnostuneilt must! Siis yks kehu mua sika kaniiks ja muuki jengi sano, ja toisen jengin päälikkö, anto sydän riipuksen. Mitä teen?

2. Siis käytän ripsarii, luomivärii ja huulipunaa ja kiiltoo. Voidetta en pysty koska ihoni näyttää, ku mul olis akne. Yritän ja pesen tuhatta ja sataa kertaa, päivässä ihooni. Käytän myös puhdistus ainetta. Mitä teen? Alkaa jo pikkuhiljaa nolottaa, kulkee tyyliin huivi ja huppu pääs. Välil laitan takatukankin silmilleni.

3. Siis useimmat miehet ja pojat kääntyy aina kattoo mua joka puolella, ja naiset ja tytötmyös. Antavat aika usein huomiota, että olen kaunis ja sinne päin. Normii?

:D

Vierailija
131/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa vinkkejä 19-vuotiaalle pojalle kuinka löytää tyttöystävä?

Jos oot jossakin koulussa, mee juttelemaan jollekin. Jos et oo, mee juttelemaan kadulla, instagramissa tai tinderissä. En oikeen osaa auttaa :/ yritä hakeutua paikkaan jossa on tyttöjä.

Vierailija
132/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13weenainen kirjoitti:

Oikeest, mitä mun täytyy tehdä? Sillä mä en tiiä oikeest!

Vierailija
133/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki tytöt liikkuvat ryhmissä/käyttävät koko ajan puhelintaan, jonka takia ei ole mielestäni helppoa mennä puhumaan heille. P19

Vierailija
134/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13weenainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13weenainen kirjoitti:

1. Varo fuc*boyta

2. Huono meikkivoide? Kokeile toista ja hanki primer

3. En tiedä :D

Vierailija
135/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko maistanut tupakkaa?

Vierailija
136/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki tytöt liikkuvat ryhmissä/käyttävät koko ajan puhelintaan, jonka takia ei ole mielestäni helppoa mennä puhumaan heille. P19

Niin liikkuu ne pojatkin, kokemusta on. Onko joku tietty kiikarissa? Vaani kohdetta kunnes hän on yksin ja mene sitten juttelemaan. Jos siis olette samassa koulussa, kadulla älä tee näin.

Vierailija
137/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko maistanut tupakkaa?

Hyi en

Vierailija
138/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö alkoholia?

Vierailija
139/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö alkoholia?

En

Vierailija
140/205 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13weenainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13weenainen kirjoitti:

1. Varo fuc*boyta

2. Huono meikkivoide? Kokeile toista ja hanki primer

3. En tiedä :D

Okkkei, kits!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi