Kyselkää 18v tytöltä!
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö saa kysellä?
Antaa tulla!
Vierailija kirjoitti:
ONKO KUSINEN MULKKU UISKENNELLUT KOSKAAN PERÄSUOLESSASI?
-SETÄ
No oih ei vielä, mutta ehkäpä jonakin päivänä joku vanhempi ja kokenut mies näyttää minulle miltä sellainen tuntuisi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-SETÄ
No oih ei vielä, mutta ehkäpä jonakin päivänä joku vanhempi ja kokenut mies näyttää minulle miltä sellainen tuntuisi.
-ap
xD
Mitä teet? Et oo noin...? Siis mitä vit****? Onks noil muka fiksui kyssäreit? Oletko olevinas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-SETÄ
-ap
Joo ei
-oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on horoskooppimerkkis?
Jousimies
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet? Et oo noin...? Siis mitä vit****? Onks noil muka fiksui kyssäreit? Oletko olevinas?
Vastaan tähän kysymykseen, en olekaan :(((((, vit vitt vita, osalla joo osalla ei, aina
-ap
Mikä näist? Naag, mansikka vai se naahin valtteri? Et wot? Itte vlisinsin naagi, mit ei se ny homo voi olla! No, riistän sit sen ittelleni vaik väkisin olin sitten nyt 13wee tai en! Vaik oon 13wee oikeest! Mut siis vastaa äkkii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näist? Naag, mansikka vai se naahin valtteri? Et wot? Itte vlisinsin naagi, mit ei se ny homo voi olla! No, riistän sit sen ittelleni vaik väkisin olin sitten nyt 13wee tai en! Vaik oon 13wee oikeest! Mut siis vastaa äkkii.
Ei kukaan mutta Valtteri jos pakko valita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mutta Valtteri jos pakko valita
No sori sori, en haluu loukata sua tai ketään muut mut ***** se on ruma ja ne on ********! Eli sori viel kerran siis!
Onks kivaa, tylsää vai siltä väliltä? Ootko nirso?
Haluaisitko tulla bemarin kyytiin? P18
Vierailija kirjoitti:
Onks kivaa, tylsää vai siltä väliltä? Ootko nirso?
Siltä väliltä ja nirso minkä suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Ei automerkillä oo väliä, kunhan auto toimii :D mutta en tule tuntemattoman kyytiin
On sillä merkillä väliä jos haluaa takavetoisen auton :D P18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei automerkillä oo väliä, kunhan auto toimii :D mutta en tule tuntemattoman kyytiin
On sillä jos on niin pieni pippeli että tarvii jatkeen. P18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä jos on niin pieni pippeli että tarvii jatkeen. P18
:DD voi hyvänen aika
Vieläkö saa kysellä?