Järkyttävimmät vastaan tulleet esimerkit epäterveellisistä elintavoista!
Tunnetteko näitä ihmisiä, jotka syystä tai toisesta kohtelevat kehoaan kuin paskaa? Kertokaa esimerkkejä!
Kommentit (52)
Tunnen yhden vegaanin jotka litkii aina batterya ja ostaa niitä vihiksiä useamman kerran viikossa, ällöä.
Töissä muutama syö jatkuvasti mikroaterioita, myöskin ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden vegaanin jotka litkii aina batterya ja ostaa niitä vihiksiä useamman kerran viikossa, ällöä.
Töissä muutama syö jatkuvasti mikroaterioita, myöskin ällöä.
En tajua sipsikaljavegaani-ilmiötä.
Ruokavaliona perunaa, vehnää, ruista, kauraa, mannaa, makkaraa, nakkeja, maitoa, jugurttia, juustoa, margariinia, kalaa, lihoja, vain vähän salaattia, "salaattia" eli perunasalaattia, pizzaa, suklaata... Näin syö ystäväni.
Tunnen erään joka iha oikeasti elää monta päivää viikosta pelkällä karkilla
Röökinpoltto. Nythän oli tuore tutkimus, jonka mukaan tupakointi lisää myös psykoosin riskiä.
Pikkulapset hampurilaispaikoissa. Okei suomalaiset aikuiset, pilaatte itsenne, mutta täytyykö teidän pilata myös lapsenne?
Mun vanhemmat. Heidän mielestään on hirveän outoa, että olen kiinnostunut "elämään terveellisesti" ja pitämään huolta itsestäni. Täällä heidän luonaan tämä ei oikein onnistu.
Minulla on ylipainoinen työkaveri. Hän on aina umpiväsyneen näköinen ja ei jaksa tehdä töitä. Litkii jatkuvasti energiajuomia. Jos syö jotain niin melkein aina eineksiä tai suklaata. Silmän ympäryksetkin ovat ihan kellertävän harmaat.
Ihminen joka kulkee muutaman sadan metrin matkatkin autolla. Ruokavalionsa koostuu suurelta osin kaupan kääretortuista, makaronimössöstä ja irtokarkeista.
Minulle ei hänen elämäntapansa kuulu, mutta kun itse ihmettelee kun on milloin mitäkin vaivaa ja painoa kertyy...
Karppaaminen mikä koostuu lähinnä voista ja punaisesta lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä muutama syö jatkuvasti mikroaterioita, myöskin ällöä.En tajua sipsikaljavegaani-ilmiötä.
Mitä tajuamista siinä on. Kaikki vegaanit eivät ole kiinnostuneita terveydestä.
Suurin osa suomalaisista syö huonosti. Ainoat kasvikset on kurkku ja tomaatti, kaksi viipaletta makaronilaatikon kylkeen. Ja leipää leipää leipää aamusta iltamyöhään.
Työkaverini vuosien takaa. Ei syönyt töissä juuri koskaan mitään, vain silloin tuli mukaan jos toimiston väki meni pizzalle. Veti vain röökiä. Töitten jälkeen alkoi luultavasti kunnon mässyt koska oli tosi lihava.
Mä varmaan. Syön usein ruoaksi pelkkiä uuniranskalaisia ketsupilla 😲
Isä, joka piti vaunujen/rattaiden hankintaa vauvalle turhana: autolla kun pääsee kaikkialle, minne tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä muutama syö jatkuvasti mikroaterioita, myöskin ällöä.En tajua sipsikaljavegaani-ilmiötä.
Mitä tajuamista siinä on. Kaikki vegaanit eivät ole kiinnostuneita terveydestä.
Tiedän erään vegaanin, joka elää leivällä ja perunalla. Ei ole kovin terveessä kunnossa.
Ammattikokki, joka laittaa kotiväelleen joka ikinen päivä ruoaksi jotain makkara-perunoita tai muuta valmista einesmoskaa. Koko perhe on sen muotoinen, että ei siinä olla paljoa päitä vaivattu terveysnäkökulmalla.
Itse muutama vuosi sitten ryyppäsin kaksi kertaa viikossa, ennen ryyppäystä söin pakastepizzan tai einesruuan, yöllä sen jälkeen usein pizzeriapizzan, darrassa sipsiä, dippiä ja limpparia ja ehkä taas pizzaa tai kebabbia. Muina päivinä söin lisää pizzaa, ranskanleipää, suklaata, karkkia, limpparia. Jos tein itse ruokaa se oli yleensä makaronia ja jauhelikastiketta tai vastaavaa jota söi jättiannoksen. Lihottuani jotain 15kg muutin ruokailutottumukset vähän parempaan suuntaan :D
Yksi tuttava laittoi nuudeleita ja lorautti sekaan jotain valmista maustettua ruokakermaa... Ja kuulemma tämä "ruoka" on jotain jota syö useamminkin. Ei voi ymmärtää, ei kertakaikkiaan.