Miten te vähän rehevämmät mammat saatte takapuolenne pyyhittyä?
Mulla ei käsi yletä takakautta kun muodot on tiellä. Vaivoin saan koskettua pakaraani mutta pidemmälle ei yletä. Etukauttakin on vaikeaa ja pelkään et pimpulaan menee pylllypöpöjä.
Pidee suihkullakaan ei onnistu, kun ei saa kuivattua. Kotona mulla ei sellaista olekaan. Ja suihkussa ei myöskään ylety eikä mahdu paljoa kääntyilemään, kun ne kopit on niin ahtaita ja pieniä.
Tämä on ihan todellinen ongelma, koska mulla on ärtynyt suoli ja vatsa usein ihan sekaisin eli löysällä. Mut ei siitä enempää.
Osaatteko muut täyteläiset naiset neuvoa??!!
Kommentit (49)
Painan 163kg ja 170 cm ja yletyn kyllä takapuoleeni.
Tosin useimmiten vain suihkutan nykyään, koska pukamat ei kestä pyyhkimistä. Se, mikä ei enää onnistu on saippuan ja suihkun käyttäminen yhtäaikaa, koska jostain kohtaa mahasta alkaa vetään suonta, jos yritän saada molemmat kädet yhtäaikaa alakertaan.
Mullakin bmi 52 ja kyllä yllän pyyhkimään ihan niinku muutkin :D Suosittelen venyttelyä jos ei ylety.. :P
Porvoossa rehevillä mammoilla on poikkeuksellisen lyhyet kädet.
Mies pesee ahterini aina joka lauantai painepesurilla. Irroittaa hyvin viikon tuotokset.
YÄK!!!
Miten voi olla niin lihava, ettei edes berberiään pysty pyyhkimään?? Ja pliis, älä käytä sanaa "pimpula" HYI!
Sain tästä mielikuvasta painajaisia, kun sonninkokoinen emäntä ähkii pöntöllä ja ripulia pitkin pöntön seiniä.
Hyi olkoon, laihduta vaikka jos on tosiaan niin iso peräsin että ei meinaa vessakoppiin mahtua.
Minä olen 170c/93kg, joten ylipainoa löytyy minultakin aika reippaasti, muttei minulla mitään muotoja tai kurveja ole niin paljon, etten pystyisi itse hoitamaan vessassa asiointiani. Ja minulla on kuitenkin suht paljon näitä muotoja, varsinkin tässä pyllyn tiellä lantiolla.
Ja muuten, minullakin on IBS, eikä ole tuota ongelmaa, kun muokkasin ruokavaliota. Kannattaa kokeilla, minä en nimittäin enää nykyään edes ylläty vessassa käydessäni, kun tuotos on normaali, vaikka ennen se oli minulle suuri ilon asia, joten aika hyvään kuntoon olen saanut mahani.
Kaikilla ei tietysti ole näin onnellisesti, mutta kokeile, ei se loppupeleissä niin kamalaa ollut ja sokeririippuvuuteni helpotti myös samalla.