Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi haluaa kasteen ja riparille, saanko estää lasta?

Vierailija
12.03.2018 |

Olen itse ateisti ja vastustan kaikkia uskontoja tiukasti, nyt kuitenkin oma tytär sanoo kiinnostuneena uskonnoista ja haluaa kavereitten mukana riparille. Itse olen ollut jyrkästi tätä toivetta vastaan, minusta kyseessä ei ole tyttäreni omaan tahtoon ja harkintaan perustuva järkipäätös. Tämä onkin se hyvä esimerkki siitä, miten koulun uskonnon opetus todella viettelee lapsia uskontojen pariin ja kietoo viattomat poloiset valheitten verkkoonsa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ainakaan järkeä ole päässä.

Vierailija
2/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/packa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin voimakkaasti uskontovastainen, miksi lapsesi ylipäänsä on koulun uskonnonopetuksessa eikä elämänkasvatustiedossa?

Vierailija
4/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle ripari on.hyvä kokemus, lisää yhteisöllisyyttä ja on mukavaa tekemistä. Anna lapselle mahdollisuus käydä ripari.

Vierailija
5/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kristus, mitä idiootteja maa päällänsä kantaa. Sääliksi käy lapsiasi.

Vierailija
6/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet henkeen ja vereen ateisti, eikä lapsesikaan kuulu kirkkoon, niin silti on osallistunut uskonnon tunneille? Miten selität itsellesi sen?

Vierailija
7/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se Neuvostoliiton haikailu!

Vierailija
8/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on oikeassa, hänen motiivinsa on yhtä hyvä kuin sinun. Paitsi että on kyse hänen elämästään, hän päättää.

Vierailija
9/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama juttu. Itse nauran uskonnoille ja uskovaisille mutta tytär haluaa mennä rippikouluun kavereiden perässä.

Menkööt kun kerran haluaa.

Vierailija
10/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismisi on oma päätöksesi, ja lapsesi mahdollinen kaste ja ripari on hänen oma päätöksensä. Mikä tässä nyt niin vaikeaa on? Anna hänelle mahdollisuus. :)

Vierailija
11/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat, alle 18v tarvii huoltajan suostumuksen

t. körtti

Vierailija
12/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa riparille, koska kaverit, rippijuhlat, toive rahasta ja lahjoista jne. Mielestäni se on huono motiivi, mutta noh, vaikea se on ilman välien rikkomista estääkään. Omakin tyttäreni tämän kaiken halusi pari vuotta sitten, uskonnollinen ei ole pätkääkään.

Vierailija
13/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsestasi kasvattaa ateistin, niin se tuskin onnistuu tuollaisella fanaattisuudella.