Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes olemassa työtä johon minäkin soveltuisin?

Vierailija
12.03.2018 |

Olen:
- Laiska
- Arka
- Ujo
- Ahdistunut
- Herkkä
- Sosiaalisten tilanteiden kammoinen
- Liian kiltti
- Kyvytön pitämään puoliani
- Henkilö jota kohtaan työpaikkakiusaamista usein harjoitetaan
- Epäkäytännöllinen
- Helposti häpeävä
- Huonoitsetuntoinen
- Rehellinen
- Kömpelö
- Hajamielinen
- Herkästi loukkaantuva
- Pessimistinen
- Passiivisaggressiivinen
- Helposti tylsistyvä
- Helposti kuormittuva
- Stressiherkkä
- Stressaantuneena holtiton
- Usein ulkopuolinen
- Neuroottinen
- Lievästi pakko-oireinen
- Tunteellinen
- Aamu-uninen
- Paljon unta tarvitseva
- Epätäsmällinen
- Suurpiirteinen
- Aistiherkkä

+ Vähintään keskivertoisesti älykäs
+ Empaattinen

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oikeampi kysymys ole: Tahdotko sinä tosissasi päästä johonkin työhön, vai onko sinusta ok elää tuilla?

Vierailija
62/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun minä, olen sairaanhoitaja päivätyössä. Mut mulla onkin lääkitys ja käyn terapiassa sitten vatvomassa kun taas on kiusattu. :D teen osa-aikaista työtä ja opiskelen lisäksi. En koe alaa mitenkään omakseni niin siksi yritän opiskella muuta... laiska siis en ehkä ole mutta noita muita kyllä.

Voiko sairaanhoitajaksi muka päästä jos omaa mt-taustaa ja/tai on käynyt terapiassa? Vai käytkö yksityisellä?

Tottakai voi päästä. Vaikka kävisi julkisellakin puolella. Ei ne kouluun/ töihin hakiessa mielenterveystaustaa kysy ja jos jostain kumman syystä kysyisivät niin mitään velvollisuutta ei ole kertoa.

T. Toinen sh

Mutta oletko työllistynyt? Työhöntulotarkastuksessahan he näkevät terapiakäyntisi ja mt-puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän oikeampi kysymys ole: Tahdotko sinä tosissasi päästä johonkin työhön, vai onko sinusta ok elää tuilla?

Minä olen töissä ja pinnistelen joka päivä jaksaakseni nykyistä työtäni. Illat, viikonloput ja lomat menee palautumiseen maaten x-asennossa. Siksi kyselenkin keksisikö joku minunlaiselleni oikeasti sopivaa työtä, joka ei veisi kaikkia voimia, elämänhalua, itsekunnioitusta kiusaamisen johdosta ja mielenterveyttäni.

Ap

Vierailija
64/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen töissä ja pinnistelen joka päivä jaksaakseni nykyistä työtäni. Illat, viikonloput ja lomat menee palautumiseen maaten x-asennossa. Siksi kyselenkin keksisikö joku minunlaiselleni oikeasti sopivaa työtä, joka ei veisi kaikkia voimia, elämänhalua, itsekunnioitusta kiusaamisen johdosta ja mielenterveyttäni.

Ap

Minulla ihan sama! Elämä lipuu ohirseni kun työ imee minusta kaikki mehut.

Vierailija
65/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä töissä olet nyt ja mitä eri töitä olet tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän