Voisitko rakastua looseriin?
Kommentit (10)
Kuvaile luuserin.
työttömään laiskuriin vielä voi rakastuakin, jos se on muuten hyvä tyyppi.
Joku päihdeongelmainen, narkkari, rikollinen tai mielisairas ei käy.
Puhutaanko nyt syrjäytyneestä ja pelokkaasta alkoholistista vai muuten vain kuplan ulkopuolella elävästä omegaihmisestä?
Voisin, koska olen itsekin. Ei pidä tavoitella kuuta taivaalta.
loser = häviäjä
looser = irtonaisempi
Jos on tarpeeksi komea ja löytyy pätäkkää.
Olen näin luuserina huomannut, että luuseriudessakin on tasoja. Perusluuseriin voidaan hyvinkin rakastua. Hänet koetaan olosuhteiden uhrina, korjattavana ja hieman renttumaisena. Keskivaikeaan luuseriin harvoin rakastutaan, mutta hänen kanssaan voi hengata ja seikkailla. Kaltaiseni megaluuserin seuraa siedetään kunnes luuseriuden todellinen taso paljastuu ja sitten poistutaan äkkiä paikalta.
Vierailija kirjoitti:
loser = häviäjä
looser = irtonaisempi
looseri = häviäjä
t. Nylon Beat
Vierailija kirjoitti:
Olen näin luuserina huomannut, että luuseriudessakin on tasoja. Perusluuseriin voidaan hyvinkin rakastua. Hänet koetaan olosuhteiden uhrina, korjattavana ja hieman renttumaisena. Keskivaikeaan luuseriin harvoin rakastutaan, mutta hänen kanssaan voi hengata ja seikkailla. Kaltaiseni megaluuserin seuraa siedetään kunnes luuseriuden todellinen taso paljastuu ja sitten poistutaan äkkiä paikalta.
Onko sulla vuosikertapepsi jääkaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vuosikertapepsi jääkaapissa?
Dr. Pepper - megaluusereiden virvoitusjuomavalinta ja keltaisten hampaiden syy.
Totta kai rakastua voi ihan keneen tahansa. Ja siitä sen tunnistaa rakkaudeksi ettei sitä häpeä.