Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministit kuvittelevat saavansa miehet puolelleen vihaamalla miehiä

yritysjohtaja
12.03.2018 |

Käytöksellään feministit kusevat omiin ryyneihinsä ja pilaavat viimeisetkin mahdollisuutensa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollainen ihan mahdollista mm. suuruskontoja luomalla. Ovathan miehetkin saaneet naiset puolelleen vihaamalla heitä. Kristinusko on tosin alkanut päästä asiasta perille ja mm naispappeus sallitaan nykyään.

Vierailija
2/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kuvittele. Ei ole itse asiassa lainkaan hedelmällistä yrittää voittaa sortajia puolelleen. Parempi ettei enää mielistellä ja varota loukkaamasta miesten tunteita, se vain vesittää itse asian. Kannattaa ennemmin vaikuttaa suoraan lainsäädäntöön ja päättäjiin, näin kertovat järjestään aktivistit, jotka ovat oikeasti saaneet asioita läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda syyllistämistä!

Vierailija
4/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuollainen ihan mahdollista mm. suuruskontoja luomalla. Ovathan miehetkin saaneet naiset puolelleen vihaamalla heitä. Kristinusko on tosin alkanut päästä asiasta perille ja mm naispappeus sallitaan nykyään.

Feministit unohtivat välistä Jumalan. Eiväthän miehet mitään kieltäneet vain Jumala.

Vierailija
5/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat tällä varmaan siihen kun feministit, tai ihan vaan ajattelevat naiset, kritisoivat miehiä rajoittavaa ja jopa väkivaltaista mieskulttuuria? Hei eivät välttämättä pyri tällä saamaan mahdollisuuksia miesten suhteen vaan esim. turvaamaan poikalastensa henkinen kehitys ja väkivallaton elämä.

Vierailija
6/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän feminismi on alusta loppuun psykoottista ja harhaista aivopierua. Niin kaukana todellisuudesta, kuin voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän