Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
141/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno näyttää itsekin olevan normaalipainoinen, joten ihan ymmärrettävää, Sen sijaan en ymmärtäisi, jos Aatu tai Aapeli etsisivät normaalipainoista / hoikkaa naista, kun itse ovat tuhdissa kunnossa.

Vierailija
142/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esimerkiksi kaljuuntuminen on naiselle turnoff, niin ei se muuksi muutu vaikka hän itselleen järkeilisi, että "ei mies sille mitään voi". 

Mutta jos miehelle ylipainoinen nainen on turnoff, niin silloin alkaa heti mammoilta hirveä huuto, kuinka miehet ovat pinnallisia ja haluavat vain jotain fitness-kissoja vaikka oma taso olisi mitä tahansa.

Hyväksykää ne samanlaiset kriteerit sitten miehiltäkin. Ja edelleen: kaljuuntumiselle ei voi tehdä oikein mitään, mutta omaan painoonsa voi vaikuttaa. Eikä se kaljaa kittaava mahakas sohvaperuna yleensä naisillekaan kelpaa.

Ja jos se kaljuuntuminen on turnoff niin se on sitä, ihan riippumatta voiko siihen vaikuttaa vai ei.

(Itse olen edelleen sitä mieltä, että jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa ja täysin riippumatta siitä, millainen itse on.)

Niin, mutta ainakin silloin on ihan turha huutaa, jos mies haluaa normaalipainoisen naisen. Painoonsa voi jokainen nainen vaikuttaa. Vähemmän herkkuja, enemmän liikuntaa.

On tiettyjä sairauksia jotka nostavat painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse normaalipainoinen ihan ymmärrettävää. Jos itse on läski ei voi kumppaniltakaan parempaa vaatia

Moni mies joutuu tyytymään lihavaan naiseen, koska lihavia naisia on niin paljon.

Yllättävän usein näkee pariskuntia, joissa mies on normaalipainoinen, mutta nainen on lihava.

Jos miehistä 2/3 on ylipainoisia ja naisista 1/2 niin kumpia sinun laskuopillasi on enemmän?

Ylipainoisia naisia on enemmän parisuhteissa kuin ylipainoisia miehiä. Ylipainoiset miehet eivät välttämättä saa sitä parisuhdetta.

Vierailija
144/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esimerkiksi kaljuuntuminen on naiselle turnoff, niin ei se muuksi muutu vaikka hän itselleen järkeilisi, että "ei mies sille mitään voi". 

Mutta jos miehelle ylipainoinen nainen on turnoff, niin silloin alkaa heti mammoilta hirveä huuto, kuinka miehet ovat pinnallisia ja haluavat vain jotain fitness-kissoja vaikka oma taso olisi mitä tahansa.

Hyväksykää ne samanlaiset kriteerit sitten miehiltäkin. Ja edelleen: kaljuuntumiselle ei voi tehdä oikein mitään, mutta omaan painoonsa voi vaikuttaa. Eikä se kaljaa kittaava mahakas sohvaperuna yleensä naisillekaan kelpaa.

Ja jos se kaljuuntuminen on turnoff niin se on sitä, ihan riippumatta voiko siihen vaikuttaa vai ei.

(Itse olen edelleen sitä mieltä, että jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa ja täysin riippumatta siitä, millainen itse on.)

Niin, mutta ainakin silloin on ihan turha huutaa, jos mies haluaa normaalipainoisen naisen. Painoonsa voi jokainen nainen vaikuttaa. Vähemmän herkkuja, enemmän liikuntaa.

Varmaan on, mutta monen lihavuuden taustalla tuskin on sairautta, vaan itsekurin puute.

Vierailija
145/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on, mutta monen lihavuuden taustalla tuskin on sairautta, vaan itsekurin puute.

Palmuöljy lihottaa kansaa

Vierailija
146/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on taas läskit raivostuneet. Mun mielestä on ihan normaali toivoa normaalipainoista kumppania. Näin olen itsekin toivonut ja saanut, kuten myös minun kumppanini. Enkä keksi yhtäkään syytä, miksi minun tai puolisoni käytös muuttuisi yhtäkkiä niin, että alkaisimme silmittömästi lihomaan. Me ei olla lopettamassa urheilua, eikä oleellisesti muuttamaan ruokailutottumuksia. Syödään erittäin hyvin ja nautitaan herkuista jne, mutta ei se kuopassa näy. Olisi vaikea kuvitella itseäni sipsipussi kädessä makaamassa sohvalla jatkuvasti.

Voihan toiselle teistä tulla vaikka kilpirauhasongelmia, masennus...

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, ei nosta painoa kun tekee hyviä valintoja ja syö thyroxinia. Kerrotko miten masennus lihottaa ihmistä? Ainakaan tieteellisesti siitä ei ole näyttöä.

Vierailija
147/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena ole ikinä tykännyt lihavista tai laihoista miehistä.

Joten en tuomitse Maunoa!

Vierailija
148/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne on? Kilpirauhasen vajaatoiminnan lisäksi?

Vierailija
149/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Mauno 😍 Just ois niin mulle sopiva kultamurunen ❤️ Harmi etten halua lähtee telkkariin ja asunkin vähän kaukana 😞

Miksi tälle alapeukkuja?

Vierailija
150/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on taas läskit raivostuneet. Mun mielestä on ihan normaali toivoa normaalipainoista kumppania. Näin olen itsekin toivonut ja saanut, kuten myös minun kumppanini. Enkä keksi yhtäkään syytä, miksi minun tai puolisoni käytös muuttuisi yhtäkkiä niin, että alkaisimme silmittömästi lihomaan. Me ei olla lopettamassa urheilua, eikä oleellisesti muuttamaan ruokailutottumuksia. Syödään erittäin hyvin ja nautitaan herkuista jne, mutta ei se kuopassa näy. Olisi vaikea kuvitella itseäni sipsipussi kädessä makaamassa sohvalla jatkuvasti.

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, ei nosta painoa kun tekee hyviä valintoja ja syö thyroxinia. Kerrotko miten masennus lihottaa ihmistä? Ainakaan tieteellisesti siitä ei ole näyttöä.

On kyllä paljonkin näyttöä siitä, että masennus lihottaa. Unihäiriöt, aineenvaihdunnan häiriintyminen, lääkkeet, ruokahalun lisääntyminen... monia painoon vaikuttavia syitä

Vierailija
151/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhriutua siitä kun joku haluaa terveellisesti elävän naisen?

Normaalipaino ei kyllä takaa muilta osin terveitä elämäntapoja. :D

Vierailija
152/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon kaikki miehet ajattelevat kuin Mauno. Mauno sohi ampiaispesää sanomalla asian ääneen.

Vierailija
153/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä paljonkin näyttöä siitä, että masennus lihottaa. Unihäiriöt, aineenvaihdunnan häiriintyminen, lääkkeet, ruokahalun lisääntyminen... monia painoon vaikuttavia syitä

Aina voi silti päättää mitä syö.

Vierailija
154/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikki miehet ajattelevat kuin Mauno. Mauno sohi ampiaispesää sanomalla asian ääneen.

Eli miehet on sikoja!

Vierailija
155/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno näyttää itsekin olevan normaalipainoinen, joten ihan ymmärrettävää, Sen sijaan en ymmärtäisi, jos Aatu tai Aapeli etsisivät normaalipainoista / hoikkaa naista, kun itse ovat tuhdissa kunnossa.

Miksi? Selitä minulle miksi tuhti Aatu ei saisi etsiä normaalipainoista tai hoikkaa naista.

Vierailija
156/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi silti päättää mitä syö.

Et taida tuntea kovin hyvin masennusta..

Vierailija
157/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalipainoinen mies voi etsiä normaalipainoista naista. Se on aivan täysin ymmärrettävää. Mutta ilmeisesti tälle täysin tavallisen näköiselle miehelle pitäis olla joku kaunotar. Siinä kohtaan mun ymmärrys menetettiin. En ole samaa mieltä näiden kanssa jotka sanoo, että saahan sitä etsiä ominaisuuksia mitä itsessään ei ole (kuten hyvännäköisyys, hoikkuus, älykkyys, hienotunteisuus...). Joo, saahan sitä. Mutta suoraan sanottuna tuollainen on hieman naurettavaa. Tavisnaisellekin joka etsis omien sanojensa mukaan komeaa miestä aivan varmasti pyrskähdettäisiin. 

Vierailija
158/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siis aivan perseestä tällainen juttu. Aivan sama mistä vinkkelistä asiaa tarkastellaan. Mutta Mauno on kuitenkin paras.

Vierailija
159/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele kirjoitti:

Joo. Siis aivan perseestä tällainen juttu. Aivan sama mistä vinkkelistä asiaa tarkastellaan. Mutta Mauno on kuitenkin paras.

:D :D

Vierailija
160/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ajattelevatkin, niin se ei näy teoissa.

-kommentti nro 8 kirjoittanut 

Ketju on lukittu.