Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
321/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat kriteerit siirapilla höystävä Luigi, Jose, Ömer , Kostas tai Abdoulaye on sitten suomalaisten naisten mielestä niin ihana, miehekäs ja osoittaa olevansa määrätietoinen mies.

Mistä tämä viime viikkojen suomalaisten miesten vihaamisrummutus oikein kumpuaa?

Vierailija
322/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet, millainen maku teille jäis jos ilmoitus olisikin tällainen?

Tavisnaama Marjukka 35v:

Kriteerit miehelle ovat tiukat. Mies saisi olla komea, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla.

Voi luoja tätä mukahauskaa saivartelua.

Sinun mielestäsi siis Mauno on tavisnaama. Minun mielestäni taas komea.

Fiktiivinen Marjukkasi taas voisi olla jonkun komean miehen mielestä joko tavisnaama tai sitten kaunis nainen.

Sinullakin on siis aivan selvästi omat kriteerisi , kun Mauno on mielestäsi tavisnaama.

Vaikka ne tasoteoriathan olikin palstan naisten mielestä vain Laasasen horinoita?

Miten fiktiivinen tavis voi olla kaunis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole paha vaatimus. Blokkaa vain puolet naisista pois tuolla kriteerillä. Kaikki muu käy...

Vierailija
324/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samat kriteerit siirapilla höystävä Luigi, Jose, Ömer , Kostas tai Abdoulaye on sitten suomalaisten naisten mielestä niin ihana, miehekäs ja osoittaa olevansa määrätietoinen mies.

Mistä tämä viime viikkojen suomalaisten miesten vihaamisrummutus oikein kumpuaa?

Samaa olen miettinyt.

Vierailija
325/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhriutua siitä kun joku haluaa terveellisesti elävän naisen?

Tokikaan aina normaalipainous ei ole synonyymi terveille elintavoille 😉

Eipä niin, mutta valitettavasti ylipainoisuus puolestaan on useinkin synonyymi vähemmän urheilullisille elämäntavoille. Siis vanha kunnon fakta kehiin: Jos ihminen kuluttaa vähemmän (kaloreita) kuin kurkustaan alas mättää, niin ihminenhän lihoo... Ja tämä maajussi toivoo kumppanikseen todella aktiivista ja urheilullista naista, kun itsekin on liikunnallinen. Hänen toiveensa normaalipainoisesta kumppanista on todellakin ymmärrettävä ja aivan järjellinen. 

Vierailija
326/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niin, mutta valitettavasti ylipainoisuus puolestaan on useinkin synonyymi vähemmän urheilullisille elämäntavoille. Siis vanha kunnon fakta kehiin: Jos ihminen kuluttaa vähemmän (kaloreita) kuin kurkustaan alas mättää, niin ihminenhän lihoo... Ja tämä maajussi toivoo kumppanikseen todella aktiivista ja urheilullista naista, kun itsekin on liikunnallinen. Hänen toiveensa normaalipainoisesta kumppanista on todellakin ymmärrettävä ja aivan järjellinen. 

Voidaan myös ajatella, että tämä mies ei hyväksy naista jolla on esim. kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
327/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan myös ajatella, että tämä mies ei hyväksy naista jolla on esim. kilpirauhasen vajaatoiminta.

Eikä kilpirauhasen vajaatoiminta ole todellakaan synonyymi ylipainolle ;).  Ainakaan itse en tunne yhtään ylipainoista kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivää. Tosin nämä tuntemani ko. sairautta sairastavat ovat urheilullisia ihmisiä. Liekö sillä osuutta asiaan?

Vierailija
328/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaama Marjukka 35v:

Kriteerit miehelle ovat tiukat. Mies saisi olla komea, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla.

Ajattelisin vain, että siinähän toivokoon liikoja. Yhtään kirjettä ei ole odotettavissa Marjukalle

Millä tavalla Marjukka toivoo liikoja?

Ei suomalaiset miehet ole komeita

Väittämälläsi ei ole mitään faktapohjaa.

Faktaa sen sijaan on se, että suomalaisen naisen maailmalla on mitä on.

Tervemenoa Turkkiin, Gambiaan tai Australiaan "reppu"reissaamaan.

Vierailija
329/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaama Marjukka 35v:

Ajattelisin vain, että siinähän toivokoon liikoja. Yhtään kirjettä ei ole odotettavissa Marjukalle

Millä tavalla Marjukka toivoo liikoja?

Ei suomalaiset miehet ole komeita

Väittämälläsi ei ole mitään faktapohjaa.

Faktaa sen sijaan on se, että suomalaisen naisen maailmalla on mitä on.

Tervemenoa Turkkiin, Gambiaan tai Australiaan "reppu"reissaamaan.

:D

Vierailija
330/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on hehkuttanut ulkomaalaisia miehiä?

Sen sijaan suomimiehet hehkuttavat kauniita naisia lehtien sivuilla ja tv:ssä joka päivä. Tavalliset naiset saavat vain ihmetellä sivusta.

Vierailija
331/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaama Marjukka 35v:

Fiktiivinen Marjukkasi taas voisi olla jonkun komean miehen mielestä joko tavisnaama tai sitten kaunis nainen.

Sinullakin on siis aivan selvästi omat kriteerisi , kun Mauno on mielestäsi tavisnaama.

Vaikka ne tasoteoriathan olikin palstan naisten mielestä vain Laasasen horinoita?

Jos käyttää kuvailuun sanaa "kaunis", niin silloin sen oletetaan tarkoittavan yleisiä kauneuskäsitteitä joita yhteiskunnassamme suositaan. Ja jos taas on sitä mieltä, että kauneus on puhtaasti vain objektiivista, niin sitten koko kaunis-sanaa ei kannattaisia käyttää ollenkaan, koska silloin se ei oikein kuvaile mitään, ellei sitteb lähde erikseen erittelemään mitä kauneus itselleen merkitsee. 

Vierailija
332/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas, kylläpä täällä on monenlaista kommenttia. Jotenkin särähti myös tuo ikä. Eihän se Mauno asettanut mitään vaatimusta iän suhteen ja silti täällä oletetaan, että haetaan nuorta naista!

Mä oon 27.

Oonko TEIDÄN mielestä liian nuori Maunolle, peukku alas.

Sopivaa ikää, peukku ylös.

Vierailija
333/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas, kylläpä täällä on monenlaista kommenttia. Jotenkin särähti myös tuo ikä. Eihän se Mauno asettanut mitään vaatimusta iän suhteen ja silti täällä oletetaan, että haetaan nuorta naista!

Mä oon 27.

En lähde peukuttelemaan, koska vain sinä itse sen voit tietää oletko mielestäsi liian nuori Maunolle. Sen verran voin kommentoida, että itse en olisi 27-vuotiaana lähtenyt 35-vuotiaan matkaan, koska vanhemmat miehet eivät vaan ole mun juttu. 

Vierailija
334/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen liikunnallinen nainen. Ja tuollainen kommentti mieheltä olisi minulle välitön turn off. Tuntuisi, että olemme kommunikoinnissa ja tavoissa täysin erilaisilla tasolla.

Ei terveellä itsetunnolla varustetulle naiselle tuollainen ole mikään turn off. Taidat olla entinen pullukka tai tiedostat että tulet vielä tulevaisuudessa paisumaan kuin pullataikina.

Minä kun aikoinani etsin vaimoa, oli hyvinkin tarkat kriteerit ja se kannatti, koska tarjokkaista sai sitten valita parhaan mahdollisen.

Vierailija
335/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaama Marjukka 35v:

Jos käyttää kuvailuun sanaa "kaunis", niin silloin sen oletetaan tarkoittavan yleisiä kauneuskäsitteitä joita yhteiskunnassamme suositaan. Ja jos taas on sitä mieltä, että kauneus on puhtaasti vain objektiivista, niin sitten koko kaunis-sanaa ei kannattaisia käyttää ollenkaan, koska silloin se ei oikein kuvaile mitään, ellei sitteb lähde erikseen erittelemään mitä kauneus itselleen merkitsee. 

Äläpä tee oletuksia ja yleistyksiä kenenkään muun kuin itsesi puolesta.

Vierailija
336/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 27.

Haha nyt kaikki AV-papat käy kiimoissaan painamassa yläpeukkua. 

Vierailija
337/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 27.

Höpöhöpö

Vierailija
338/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 27.

Hei nyt ihan oikeesti! Eihän 35 mikään vanha pappa oo! Eikä mummo.

Vierailija
339/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kuuluu tyypillisesti läheisyys ja seksi yhtenä tärkeänä osana, muutenhan kyse olisi pelkästä kaverisuhteesta? Seksin onnistuminen riippuu taas täysin siitä kiihottuuko mies vai ei, ja kiihottuminen ei ikävä kyllä ole tahdonvarainen reaktio, vaan siihen vaaditaan toisen kokemista viehättäväksi.

Ainakin minulle ja varmasti myös valtaosalle muille miehistä  suurin yksittäinen turn off on naisen ylipaino. En minä kuitenkaan ole mitenkään tietoisesti päättänyt pitää normaalipainoisia ja hoikkia naisia viehättävinä ja ylipainoisia epäviehättävinä. Päinvastoin - mikäli pystyisin jollain tavoin vaikuttamaan omiin mieltymyksiini, niin kaikkein mieluiten kävisin aivan kuumana pyöreämpiin naisiin. Jos joku tietää jonkin toimivan keinon tähän, niin kuulisin siitä myös erittäin mielelläni?

Ei ole ainakaan minulla onnistunut vaikka kuinka olen koittanut katsella ylipainoisia naisia sillä silmällä

Vierailija
340/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin Maajussille Morsian ohjelmiin on muuten ihan turha osallistua jos ei ole nuori, nätti ja hoikka. Ootteko muuten huomanneet, että aina se nätein nainen valitaan, vaikka muidenkin kanssa synkkais? :D Sitten nais-maajusseille tulee ehdokkaiksi aina vaan vanhoja ja epämiellyttävän näköisiä miehiä. 

Jep, sieltä Haikosta(?) tietää heti, kenet valitaan maatilalle.

Ketju on lukittu.