Apua! Muurahaiset valtaa talon!!!
Kertokaa nyt maailman parhaat vinkit miten päästä eroon noista hemmetin hevosmuurahaisista jotka yrittää päästä meille sisätiloihin asumaan!!
Asutaan omakotitalossa ja niitä on jo toista kuukautta löytynyt aina jostain kävelemästä. öpaut 10 murkkua päivässä tulee tapettua. Luullaksemme ne tulee sisään kaukolämpöputkien aukoista. Myrkkyä on siroteltu siihen putken lähistölle (oven takana oleva tekninen tila), mutta ei näin lapsiperheessä pysty koko taloa myrkyttämään.
Hyviä vinkkejä vastaanotetaan millä ne saa häädettyä. Yök, vastenmielisiä =P
Kommentit (9)
Ei ole lapsille vaarallista, mutta häätää murkut.
ja ne on käyttäny ja testannu vaikka mikä. yks on esimerkiksi aika uus muurahaisten karkotin. laitetaan pistorasiaan (kuten yövalo) ja sit se jotenki karkottaa niit muurahaisia. kait niillä väheni ne, mut ei hävinneet kokonaan. Joku sano joskus, että muurahaiset tulee kosteuden perässä.. nyt puhun siis niistä pienen pienistä muurahaisista.
lähes koko alakerta täynnä :)
älä siivoa heti kuolleita muurahaisia pois, sillä kamut vie ne pesään ja sillä tavalla pesä pikku hiljaa tuhoutuu. oletko varma, että ovat hevosmuurahaisia vai ovatko tav. sokerimurkkuja? Hevosmuurahaiset saattavat tehdä tuhojaan talon rakenteisiin. Netistä löytyy kuvia, ja ohjeita karkottamiseen.
Nyt ne hakevat ruokaa sisältä, ulkona kun ei ole.
Meillä sama ongelma JOKA kevät, majailevat keittiössä ja olen yrittänyt vaikka mitä, ei auta. Rellestävät 3-4 viikkoa ja sitten katoavat. Palatakseen taas vuoden päästä... *huoh*
Toi oli mulle uus juttu et tuijota niitä.. Voisko ne hypnotisoitua tuijotuksesta?? :D
Kaneli tai suola on mun vinkkini. Tsekkaa huomenna marketin tuholaismyrkkytarjonta. Olisko rautakaupoillakin jotain valikoimaa??
..jotain litkua laitoin talon ympäryksen ja kyllä hävisi!!Minusta ne on ihan kamalia kun kävlivät täällä..
Nyt sain myrkyttömän vinkin ruokasoodasta: sitä voi kaadella muurahaisten kulkureitille.
Anyone?
ap