Sain raivarin lapselle
Tapahtui aamupäivällä, on paha mieli. Huusin todella rumasti ja raivoissani. Totaalinen flippaaminen.
7v lapsi temppuroi ruokapöydässä toistamiseen. Aamulla sama homma, jolloin myös kieltäytyi lähtemästä kauppaan kovasanaisesti. Kiva aamun aloitus. Ei syönyt tarjoamiani ruokia, vaan sanoi että on kuulemma pahaa ja vaati muuta.
Aikaisemmin on osannut pöytätavat ja ruoka kuin ruoka on kelvannut, nyt viimeiset puoli vuotta taantunut, nirsoontunut ja alkanut käyttäytymään röyhkeästi ja määräilevästi.
Tiedän, ei oikeuta huutamiseen ja raivoamiseen, mutta ajattelimpa kertoa tilanteen kulun.
En ole varma, kestänkö flippaamatta toistamiseen.
Rakastan häntä silti enemmän kuin mitään, tuntuu todella pahalta tämä.
Loppupäivä mennyt asiasta jutellessa, anteeksi pyysin tottakai ja puhuttiin niistä pöytätavoista ja siitä, miten niitä ruokia syödään mitä tarjotaan, jos on nälkä.
Inhoan ruoanlaittoa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siis kirkuin, että nyt syöt ruokas. Ei syönyt vaan ulvoi. Häivyt pois pöydästä etkä ulvo, räyhäsin.
Meni huoneeseensa itkemään. Jatkoin vielä pari minuuttia huutamista, mm. marttyroin että vaivalla teen terveellistä ja hyvää ruokaa ja sitten vaan haukut ruuaan jne jne. Pauhasin pöytätavoista. Kaupassakäynnin välttämättömyydestä. Huusin, että minä määrään täällä.
Huhhuh...
Anteeksi että naureskelen täällä. Juu, ei ole tirskumisen paikka mutta kun niin elävästi tulee mieleen omat räyhäämiset joskus kun muksut oli pieniä.
Toki sulla on kamala olo ja hyvä niin. Mutta nyt voit lopettaa märehtimiset, tuo on ihan tavallista että mukuloitten kanssa käpy kärähtää joskus. Ja ihan aihettakin oli suuttua. Lapsikin näkee jotta oot tosissasi ja koska pyysit anteeksi oppii sitäkin tapaa. Mutta älä missään nimessä enää pyytele anteeksi, kerta riittää.
Ihan tavis äiti oot ja tervejärkinen ihminen tuosta sun lapsesta kasvaa sun kirkumisesta huolimatta. Meilläkin on kasvanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muijalla on kehitysvammainen lapsi. Huutaa ja raivoaa lapselle joka päivä, koska lapsi riehuu ja heittelee tavaraa. Itse en jaksa puuttua, koska ei ole minun lapsi.
Eikä äijällä liiku päässä sen vertaa, että tajuaisi muijan raivoavan kahta kauheammin siksi, että tuli vielä mentaalilahna otettua lisävaivoiksi. Tee osasi tai häivy. Jumankauta. Aikuinen mieskö olet muka olevinasi?
Ei oo mitään syytä häipyä, koska nautin seksistä tämän tytsyn kanssa, mutta lapsi saisi mennä laitokseen.
Pidetään peukkuja.
No ei tuo ollut kovin vakavaa. Mulla on ollut tänään oikein kunnon paskamutsifiilis, kun meni lapsen kanssa uloslähtemisväännöissä hermo loppujen lopuksi ihan pikkuasiasta ja käyttäydyin tosi typerästi, matkien lasta inhottavalla äänellä ja heitin kaiken lopuksi vielä lapsen mailankin.