Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 32v kaunis löytää enää kunnollista miestä?

Vierailija
11.03.2018 |

Vai ovatko jo kaikki kunnolliset miehet varattuja? Mistä niitä edes löytyisi..

Olen koulutettu, kaunis hyväkroppainen nainen, mutta vähän ystäviä ja sosiaalisesti hieman rajoittunut eli ujo alussa. Tuhlannut kaikki vuodet miehen kanssa jota kohtaan en tunne edes fyysistä vetovoimaa, ollut turvallinen ja ystävä.. Olenko odottanut liian pitkään ja enää en voi löytää ketään miestä, jonka kanssa esim joskus myöhemmin perustaa perheen.

Olipa outo kysymys, mutta alkanut kuitenkin miettiä että menikö juna jo. Kaikki läheiset perustaneet perheet tai edes seurustelevat..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytyä tai voi olla löytymättä. Mahdotonta tuollaista on ennustaa, mutta mikään ei ole mahdotonta.

Vierailija
2/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä helppoa tai vaikeaa kuin nuorempanakin. Erikoinen kysymys ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä helppoa tai vaikeaa kuin nuorempanakin. Erikoinen kysymys ylipäätään.

OK, kiitos vastauksesta :D Ehkä mä sitten vielä löydän elämäni rakkauden jonka seurassa uskallan olla vain minä.

Vierailija
4/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin miehen 33-vuotiaana. Vuosien varrella kukaan muu ei iskenyt noin kuin hän. Oli just vapautunut sinkkimarkkinoille. Nyt meillä on jo yksi lapsikin. Kyllä olin jo toivoni menettänyt. Mutta yksi ilta muutti kaiken. Miehen ei tarvinnut kun suunsa aukaista niin tiesin että tuo on tuleva mieheni 😀

Vierailija
5/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskon, että voi, mutta aika moni on varattu. Mutta, ihmisten elämäntilanteet muuttuu.

Vierailija
6/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää?

Vierailija
7/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toisella kierroksella oleva. Aiempi vaimo on jo tehnyt kouluttanut miestä. :D

Nuorihan sinä olet ja kauneus on kysyttyä. 

Vierailija
8/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just oikeeta kannattaa kyllä oottaa! Ei tarvi olla täydellinen, mutta pitää tuntua että tämä ihminen on "se". Kauheinta ois "tyytyä" johonki suhteeseen, se on väärin molempia kohtaan.

32 on tosi nuori vielä sitäpaitsi. Ihmiset menee liian aikasin naimisiin (ja muuttaa yhteen liian aikasin myös) ja sitten ihmetellaan kun ottaa päähän.

Vierailija
9/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sen oikean mieheni 34-vuotiasna ja tinderistä :D Aika monet "turhat" treffit kävin ennen onnenpotkua läpi, mutta kannatti jaksaa vaan etsiä. Nyt suunnittemme häitä ja olen onnellisempi tässä suhteessa kuin missään aiemmassa.

Vierailija
10/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita päästä tuosta, en oikein tiedä miten sitä kuvaisi. On ihan ok kaivata välillä rohkaisua, mutta et ehkä hae sitä ihan kaikkein parhaalla tavalla. Herää kysymyksiä siitä miten pärjäät tämän asian kanssa tai yleensäkään. Pelko perseessä ei se deittailu onnistu, tulee usein tehtyä huonoja valintoja ja vetää puoleensa jotain muuta kuin niitä parhaita tyyppejä.

Että pää pystyyn ja selkä suoraksi, äläkä kysele keneltäkään oletko tarpeeksi nuori ja kaunis ja vieläkö kelpaat ja ootko riittävän hyvä. :)

Vierailija
11/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse löysin 32-vuotiaana unelmien miehen ja vielä suomi24treffeistä!!! Nyt ollaan naimisissa enkä vieläkään oikein voi uskoa, että niin komea, kiva ja hauska mies oli vapaa, lapseton ja niin täydellinen. Kumpikin ollaan baarissaliikkumattomia ujoja tapauksia että flaksi ei muuten oikein olisi käynyt... Olin itse ollut puolisen vuotta sinkkuna ja törmännyt ihan hirveisiin tapauksiin ja olin jo puoliksi asennoitunut, etten ikinä enää löytäisi ketään, kun tämä tuli vastaan. Lapsettomat tämänikäiset, joilla ei ole päässä vikaa, on tosi harvoin vapaana, mutta kyllä niitäkin on! Älä luovuta!

Vierailija
12/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, ihana kuulla että nuori vielä olen :D Taidan kyllä näyttääkin vielä 25v. En ole edes etsinyt tai käynyt missään. Kyselen vaan tiedustellen, mitä mieltä tässä iässä mahdollisuuksista löytää ketään :)

Vierailija
13/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-voorumin vastaus: voi ja löydät sen oikean täydellisen miehen huomenna :)))))))))

Todellisuus: hyvät miehet pariutuvat jo aikoja sitten. Pariutuminen on miehelle täyttä tuskaa, koska kauniista naisista on kova kilpailu ja miehen tulee tehdä KAIKKI työ.

Kolmekymppisenä kelkasta tippuu jo ns. heikompi miesaines, jolla saattoi käydä aluksi tuuri, mutta taidot tai tuuri eivät riittäneet esim. uralla etenemiseen. 

Mutta ajattele niin, että voi vanhasta rämästä mersustakin saada muutaman reissun pelin.

Vierailija
14/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä täältä sitä tulet kysymään niin ihan kenen tahansa yli 25-vuotiaan naisen on täysin mahdotonta löytää kunnon miestä enää. Mutta tuolla tosimaailmassa 30+ -ikäluokassa näyttäisi löytyvän todella paljon vapaita miehiä, osa eronneita isiä, osa (vielä) lapsettomia miehiä.

Vierailija
15/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 32. Viimeisen kahden vuoden aikana olen kohdannut ehkä kymmenen kunnollista miestä. Ei ole edes vaikeaa.

Vierailija
16/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja hoikkuus ovat tärkeimmät perusteet mielekkäälle elämälle. Saat mitä vaan kun olet kaunis ja hoikka. Pääset taivaaseen koska olet kaunis ja hoikka. V-tu missä maailmassa oikein elät?

Vierailija
17/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-voorumin vastaus: voi ja löydät sen oikean täydellisen miehen huomenna :)))))))))

Todellisuus: hyvät miehet pariutuvat jo aikoja sitten. Pariutuminen on miehelle täyttä tuskaa, koska kauniista naisista on kova kilpailu ja miehen tulee tehdä KAIKKI työ.

Kolmekymppisenä kelkasta tippuu jo ns. heikompi miesaines, jolla saattoi käydä aluksi tuuri, mutta taidot tai tuuri eivät riittäneet esim. uralla etenemiseen. 

Mutta ajattele niin, että voi vanhasta rämästä mersustakin saada muutaman reissun pelin.

Tä?! Mistä kelkasta tippuu? On sulla teoriat.

Vierailija
18/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä enää ketään.

Hyvät +30-vuotiaat miehet kattovat 20-28-vuotiaita mimmejä. Voit siis löytää jonkun huonon omanikäisesi miehen mihin et välttämättä ole valmis tyytymään tai sitten joudut ottamaan +40-vuotiaan.

Vierailija
19/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä tarkoittaa kunnollinen?

Vierailija
20/28 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita päästä tuosta, en oikein tiedä miten sitä kuvaisi. On ihan ok kaivata välillä rohkaisua, mutta et ehkä hae sitä ihan kaikkein parhaalla tavalla. Herää kysymyksiä siitä miten pärjäät tämän asian kanssa tai yleensäkään. Pelko perseessä ei se deittailu onnistu, tulee usein tehtyä huonoja valintoja ja vetää puoleensa jotain muuta kuin niitä parhaita tyyppejä.

Että pää pystyyn ja selkä suoraksi, äläkä kysele keneltäkään oletko tarpeeksi nuori ja kaunis ja vieläkö kelpaat ja ootko riittävän hyvä. :)

Täysin samaa mieltä tästä. Kun on tehnyt riittävän hyvät sinunkaupat itsensä kanssa ja pärjää ihan tyytyväisenä yksinäänkin, aletaan olla siinä tilanteessa että saattaa joku oikeasti hyvä mieskin kolahtaa kohdalle. Mä ainakin löydän nyt kolmikymppisenä paljon parempia miehiä tavattavaksi kuin nuorempana ja se johtuu siitä että olen avoimempi kohtaamaan erilaisia ihmisiä koska minulla on parempi rauha itseni kanssa enkä etsi koko ajan jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi