On niin yksinÀinen olo
Kommentit (8)
Voi, halauksia <3 mÀkin kaipaan ihmistÀ vierelleni. Yksin on vaa kestettÀvÀ!
Samoin. Olen kyllÀ yrittÀnyt tutustua miehiin harvakseltaan, mutta en ole ilmeisesti kiinnostava. YstÀvÀt ovat perheellisiÀ ja viettÀvÀt aikaa yhdessÀ, kuten toki kuuluukin.
Voi kun oppisitte nauttimaan yksinolosta. Oletteko nuoria ihmisiÀ?
Sama homma. Olen lÀhipiirin ainoa sinkku. Ongelmainen ihminen muutenkin, huono lapsuus, rankkoja kokemuksia lÀhivuosina ja niistÀ sitten yrittÀÀ yksin selvitÀ... Olen vaan niin kyllÀstynyt olemaan yksin, ettÀ mitÀÀn ongelmaa tai vastoinkÀymistÀ, kuten auton hajoamista, lemmikin kuolemaa tai mitÀÀn ei koskaan kukaan toinen mun kanssa jakamassa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olen kyllÀ yrittÀnyt tutustua miehiin harvakseltaan, mutta en ole ilmeisesti kiinnostava. YstÀvÀt ovat perheellisiÀ ja viettÀvÀt aikaa yhdessÀ, kuten toki kuuluukin.
Sama tÀÀllÀ. Ajattelin mennÀ ajoissa nukkumaan, illat on yksinÀisempiÀ kuin aamut. Aamulla keitÀn hyvÀt kahvit ja luen lehteÀ ennen töitÀ, töiden jÀlkeen salille.
Sitten kotona vÀhÀn omia puuhia ja askareita ja pÀivÀ onkin taas pulkassa. Koitan pysyÀ aktiivisena ja aina vÀlillÀ lueskella ym, etten muutu ihan sohvaperunaksi. Vaikka netflixissÀ on kyllÀ paljon kaikenlaista kiinnostavaa. TÀllÀ hetkellÀ sellainen vaihe elÀmÀssÀ ettÀ ei oikein mistÀÀn uudesta innostu.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu minulla.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oppisitte nauttimaan yksinolosta. Oletteko nuoria ihmisiÀ?
MinÀ olen lÀhemmÀs 40v
Oletko itse parisuhteessa?Perheellinen? YleensÀ sellaiset ihmiset lÀssyttÀvÀt tuota yksinolemisen nauttimisesta.MinÀ en nauti ja tuskin ikinÀ tulen nauttimaankaan.Olen luonteeltani suhdeihminen.
NiinpÀ. Et ole ainoa.