Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen läsnäollessa pieraiseminen ensimmäistä kertaa

Vierailija
11.03.2018 |

Oon nukkunut siis kyseisen miehen vieressä vasta muutamia kertoja ja asia nolottaa luvattoman paljon. Oltiin molemmat oltu edellisenä iltana juomassa ja kun aamulla heräsin omaan pieruuni. Tuntuu, että kaikki viehättävyys ja naisellisuus lähti minusta hänen silmissään. Esitin vaan nukkuvaa sen jälkeen ja toivon, että hän ymmärtää sen, että nukkuessani en pysty kontrolloimaan itseäni ja alkoholi+yöllinen ruoka voi laittaa mahan sekaisin :( tuntuu todella vaikealta ajatella että hän pitäisi minua enää haluttavana

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma nainen ei ole pieraissut tai haissu 10v liiton aikana kertaakaan.

Hah, tarkoitat siis että on piilotellut asiaa sinulta 10 vuotta, kuulostaapa rennolta liitolta. Ei naisen kropassa ole mitään pieruntorjuntajärjestelmää, ihan samoin pieree kuin sinäkin, et ole vaan huomannut.

Vierailija
22/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehtasin pieraista miehen läsnäollessa vasta kun oltiin oltu joku 5v naimisissa :D Ei täällä kaupungissa ole tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kamala, ei munkaan mies ole mua jättänyt Crohnin taudin takia :D

Hei, täällä toinen crohnikko! Mua ei jostain syystä ole mikään erite (oksentelen myös) tai äänimaailma koskaan hävettänyt miehen seurassa, mutta se otti todella, todella koville, kun solusalpaajat saivat hiukset tippumaan päästä. Olin kuolemanlaiha ja jostakin syystä se topsypuikkoa muistuttanut olemus (jättipää, muuten luuta ja nahkaa) hävetti aivan valtavasti. No, nekin ongelmat korjaantuivat myöhemmin, korkojen kanssa.

Anteeksi tyhmä kysymys (en tunne tautia), mutta tuleeko oksennukset varoittamatta, toisen seurassakin? Ei kuulosta mukavalta taudilta :/

Vierailija
24/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tilanne ei ole ehkä ihan vertailukelpoinen, mutta olen pitänyt sääntönä, että pieraisen ensi kertaa ääneen noin kuukauden tapaamisen jälkeen. Jos aloitat piereskelyn aikaisemmin, ei oikein tunnu luontevalta. Mutta et voi oikein pitkittää tätä pitempäänkään, koska siitä tulee muutoin aivan liian iso numero.

Noin kuukauden sääntöä suosittaisin, puolin ja toisin. Tämän olen oman kokemuksen perusteella oppinut.

Vierailija
25/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kamala, ei munkaan mies ole mua jättänyt Crohnin taudin takia :D

Hei, täällä toinen crohnikko! Mua ei jostain syystä ole mikään erite (oksentelen myös) tai äänimaailma koskaan hävettänyt miehen seurassa, mutta se otti todella, todella koville, kun solusalpaajat saivat hiukset tippumaan päästä. Olin kuolemanlaiha ja jostakin syystä se topsypuikkoa muistuttanut olemus (jättipää, muuten luuta ja nahkaa) hävetti aivan valtavasti. No, nekin ongelmat korjaantuivat myöhemmin, korkojen kanssa.

Anteeksi tyhmä kysymys (en tunne tautia), mutta tuleeko oksennukset varoittamatta, toisen seurassakin? Ei kuulosta mukavalta taudilta :/

Eivät, yleensä tuo tapahtuu silloin, kun on syönyt jotakin "väärää". Yksilöllistä, minulla viljat tekevät tuota. Joskus päätyy suoraan ruokapöydästä oksentamaan (kuten 1. kerran anopin joulupöydässä, jeejee). Kysehän on pelkistetysti kroonisesta suoliston tulehdukesta, joka voi iskeä suun ja peräaukon välille. Ei mystiikkaa, mutta oireet voivat akuuttivaiheessa olla aika...ei-mukavia. Minä olen onnekas, ei leikattu - eikä ahtauttava versio. Edellisellä osastohoitojaksolla huonetoveri oli sairaalassa syötyään omenankuoria. Anteeksi jaarittelu. :)

Vierailija
26/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on naisella oma makuuhuone koska se haisee yön kuin haisunäätä.

koirakaan ei siellä huoneessa nuku, luulee vessaksi sitä joskus ja paskoo sinne.

:D onkohan naisellasi ruokavaliossa jotain korjattavaa kun noin paha tilanne? Laktoosi-intorelanssi, IBS, tms. voi olla syynä. Tai ihan vaan epäterveellinen ruoka (tai alkoholi) ja herkkujen syöminen ennen nukkumaanmenoa.

Nämä ainakin mulla vaikuttaa, enkä pysty syömään enää nykyään jauhelihaa, jostain syystä pienikin määrä aiheuttaa kammottavat vatsavaivat, samoin ruisleipä. Kummasti sitä alkaa kiinnostaa mitä suuhunsa laittaa kun muuten perästä kuuluu (ja haisee).

Vierailija
27/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään tietoisesti tuollaista suhteen alkuvaiheessa harrastaisi, koska nimenomaan tuntuu siltä, että se tappaa kaikki halut. Sehän tässä ärsyttääkin, että asia tapahtui nukkuessani, joten en pystynyt estämään sitä. Olen 20 vuotias ja reilu kuukausi ollaan tunnettu. Tosi ahdistavaa, näin ei ole käynyt koskaan ennen. Ja kaikista ärsyttävintä tässä on se, että surkuttelen tätä asiaa ihan koko ajan. Tietysti näin käy minulle, muilla kestää vuosia ennen kuin tekee mitään yhtä noloa. -ap

Vierailija
28/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään tietoisesti tuollaista suhteen alkuvaiheessa harrastaisi, koska nimenomaan tuntuu siltä, että se tappaa kaikki halut. Sehän tässä ärsyttääkin, että asia tapahtui nukkuessani, joten en pystynyt estämään sitä. Olen 20 vuotias ja reilu kuukausi ollaan tunnettu. Tosi ahdistavaa, näin ei ole käynyt koskaan ennen. Ja kaikista ärsyttävintä tässä on se, että surkuttelen tätä asiaa ihan koko ajan. Tietysti näin käy minulle, muilla kestää vuosia ennen kuin tekee mitään yhtä noloa. -ap

Mitä jos mies olisi pieraissut, olisiko ollut mielestäsi noloa?

Vierailija
29/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo kietämättä tosi noloa. On ymmärrettävää, että häpeät itseäsi ja että asia pyörii mielessäsi. Suhde ei kuitenkaan voi kaatua tuohon jos tykkäätte toisistanne, Ehkä voisit vaikka koettaa hyvittää jotenkin tapahtuman miesystävällesi, hyvää ruokaa,jotain muuta kivaa tms.

Vierailija
30/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tässä oli vielä sellainenkin seikka, että miehellä oli ilmeisesti myös maha sekaisin ja hän kysyi haittaako minua jos hän pieraisee ja sanoin, että haittaa. Pyysin menemään vessaan ja sanoin, ettei olla mielestäni vielä siinä vaiheessa. Sitten molemmat nukahdettiin ja myöhemmin heräsin siihen kun ITSELTÄNI pääsi. Siksi tämä tuntuu vielä nolommalta. Tosin, mikäli mies olisi tehnyt niin nukkuessaan, ei se olisi haitannut. Vaikutan nyt vaan itse todella tekopyhältä, karma is a bitch. -ap

Vierailija
31/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen jo liian vanha ropsu (40v.), mutta en alkaisi hyvittelemään mitään. Ellei mies kestä yhtä pierua, niin antaa olla sitten. Nuoret on toki ehkä herkempiä, mutta siinähän sitä opitaan että ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Sitä romantiikkaa voi tietysti lisätä, mutta älä häpeile itseäsi.

Ps. Jos on kiva mies, niin luultavasti ei mieti koko asiaa.

Vierailija
32/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tämä asia kyllä. Haluaisin, että mies osoittaisi haluavansa nähdä minua, että saisin varmistuksen siitä, että kyseinen tapahtuma ei haittaa. Niin typerää, että tuollainen asia voi haitata niin paljon, että hänen edessä olisi vaikeaa kokea nyt olevansa seksikäs... Puhelimen kautta olemme jotain jutelleet, mutta hyvin vähän :( -ap

Ostaa sulle pierutyynyn🤣

Vierailija
33/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen jo liian vanha ropsu (40v.), mutta en alkaisi hyvittelemään mitään. Ellei mies kestä yhtä pierua, niin antaa olla sitten. Nuoret on toki ehkä herkempiä, mutta siinähän sitä opitaan että ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Tämä!! asia on paisunut minulle suuremmaksi ongelmaksi kuin se onkaan ja mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän tuntuu etten voisi olla hänen seurassaan itsevarmana tai häpeilemättä. -ap

Vierailija
34/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! asia on paisunut minulle suuremmaksi ongelmaksi kuin se onkaan ja mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän tuntuu etten voisi olla hänen seurassaan itsevarmana tai häpeilemättä. -ap

Täällä toinen ropsu, kohta 39, kehottaa suhtautumaan tapahtuneeseen niin kuin mies tekisi: kohauttaa olkapäitään ja keskittyy muihin asioihin. Jonkun pierun murehtiminen nyt on ehkä turhinta ajanhukkaa ikinä.

Vierailija
35/48 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tarkoitat siis että on piilotellut asiaa sinulta 10 vuotta, kuulostaapa rennolta liitolta. Ei naisen kropassa ole mitään pieruntorjuntajärjestelmää, ihan samoin pieree kuin sinäkin, et ole vaan huomannut.

Oikealla ruokavaliolla ei pieretä. Ja jos jostain syytä tulee ilmavaivoja, niin sivistynyt nainen menee vessaan eikä piere kaikkien kuullen. No, ei suomalaista naista ihan syyttä junttina pidetäkään.

Vierailija
36/48 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa nelikymppistä naista seksin merkeissä ja kieltämättä joskus mietin millaista pärinää hän mahtoi pitääkään yksin ollessaan, kun välillä takaapäin pannessa tuoksahti ihan ehta ripulin haju nenääni. Siitä lähtien olenkin valinnut sellaisia naisia, jotka eivät taatusti piere toisten läsnäollessa ja pesevät perseensä ihan vedellä kakkaamisen jälkeen.

Suomalainen nainen on todella kauhea sika.

Vierailija
37/48 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran tuli nukkuessa, olisit heti alkanut tehdä kuorsausääniä. Näin olisit kenties saanut naamioiduksi alaäänen ylä-ääneksi.

Vierailija
38/48 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku tosiaan tästäkin elämää suuremman ongelman? Miehet arvostavat luonnollisuutta, ja sitä että voi olla oma itsensä ja normaali toisen seurassa.

Vierailija
39/48 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa nelikymppistä naista seksin merkeissä ja kieltämättä joskus mietin millaista pärinää hän mahtoi pitääkään yksin ollessaan, kun välillä takaapäin pannessa tuoksahti ihan ehta ripulin haju nenääni. Siitä lähtien olenkin valinnut sellaisia naisia, jotka eivät taatusti piere toisten läsnäollessa ja pesevät perseensä ihan vedellä kakkaamisen jälkeen.

Suomalainen nainen on todella kauhea sika.

Pesen peppuni huolellisesti ja pidän huolta hygieniastani muutenkin, mutta hyi hitto, yhdelläkään miehellä ei ole enää mitään asiaa peppureikääni, sellainen mies voi mennä panemaan niitä miehiä, ellei kunnon kireä pimpsani tai taitavat käteni /suuni kelpaa.

T. Se vanha ropsu.

Vierailija
40/48 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikealla ruokavaliolla ei pieretä. Ja jos jostain syytä tulee ilmavaivoja, niin sivistynyt nainen menee vessaan eikä piere kaikkien kuullen. No, ei suomalaista naista ihan syyttä junttina pidetäkään.

Tämä kyseinen mies (?) väitti, ettei nainen ollut pieraissut kertaakaan koko liiton aikana. Ihan varmasti on, vaikka salaa siellä vessassa. Siitä oli nyt kyse.

Ja miksei nainen saa olla ihminen kuten piereskelevä miehensäkin? Mitä ihmeen nirppanokkia jotkut miehet on? Kaappihomoja, naisia peppureikään panevia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi