Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen läsnäollessa pieraiseminen ensimmäistä kertaa

Vierailija
11.03.2018 |

Oon nukkunut siis kyseisen miehen vieressä vasta muutamia kertoja ja asia nolottaa luvattoman paljon. Oltiin molemmat oltu edellisenä iltana juomassa ja kun aamulla heräsin omaan pieruuni. Tuntuu, että kaikki viehättävyys ja naisellisuus lähti minusta hänen silmissään. Esitin vaan nukkuvaa sen jälkeen ja toivon, että hän ymmärtää sen, että nukkuessani en pysty kontrolloimaan itseäni ja alkoholi+yöllinen ruoka voi laittaa mahan sekaisin :( tuntuu todella vaikealta ajatella että hän pitäisi minua enää haluttavana

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihmistyypistä, muttei järkevä mies pidä tavallisia kehontoimintoja "turn offina". Osa saattaa saada makeat naurut (sellaista se intissäkin humori oli).

M29

Vierailija
2/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei pierusta hätkähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti! Ei kyllä mulkku seisois enää tollasen jälkee

Vierailija
4/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala, ei munkaan mies ole mua jättänyt Crohnin taudin takia :D

Vierailija
5/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seur. kerran toteat roisisti, että taitaa olla paska tulossa kun pierettää ja teet kaasutusliikkeen kädellä ja päräytät tulemaan isänmaan kautta. Tsemppiä.

Vierailija
6/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko sairasta, hyi olkoon. Jotain häveliäisyyttä pliis.

Vierailija
7/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on kyllä aika herkkiä tässä asiassa, järkyttyvät eivätkä pysty jatkamaan suhdetta. Olisi varmaan jo selvinnyt jos näin olisi tässä tapauksessa? Jotkut miehet näyttelevät etteivät muka ole havainneet pierua, mutta ottavat asian esille heikkona hetkenäsi. Myös pierun kuuluvuus ja hajuaste merkitsevät, pieni naisellinen vähähajuinen rupsu ei yleensä haittaa, paitsi kaikkein herkimpiä.

Vierailija
8/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on kyllä aika herkkiä tässä asiassa, järkyttyvät eivätkä pysty jatkamaan suhdetta. Olisi varmaan jo selvinnyt jos näin olisi tässä tapauksessa? Jotkut miehet näyttelevät etteivät muka ole havainneet pierua, mutta ottavat asian esille heikkona hetkenäsi. Myös pierun kuuluvuus ja hajuaste merkitsevät, pieni naisellinen vähähajuinen rupsu ei yleensä haittaa, paitsi kaikkein herkimpiä.

:D

Vierailija
9/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tämä asia kyllä. Haluaisin, että mies osoittaisi haluavansa nähdä minua, että saisin varmistuksen siitä, että kyseinen tapahtuma ei haittaa. Niin typerää, että tuollainen asia voi haitata niin paljon, että hänen edessä olisi vaikeaa kokea nyt olevansa seksikäs... Puhelimen kautta olemme jotain jutelleet, mutta hyvin vähän :( -ap

Vierailija
10/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma nainen ei ole pieraissut tai haissu 10v liiton aikana kertaakaan.

Vierailija
11/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia hoidettiin niin, että minulla on oma makuuhuone. Siirryn sinne heti aktin jälkeen, joten kenenkään ei tarvitse hävetä ruumiintoimintoja. Eikä toisaalta kiusata toista hajuilla.

Vierailija
12/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutaali akka! Miksi et kysynyt kirjallista lupaa ensin?

Vierailija
13/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan seksiä harrasta tuon miehen kanssa, siinä kun voi tulla ties mitä ääniä ja eritteitä!

En muista kuinka kauan olimme mieheni kanssa yhdessä ennen pieruja, mutta emme ole mitään huumorintajuttomia, joten suhteemme jatkui ja jatkuu yhä, vaikka mies on nähnyt ja kuullut kaikenlaista esimerkiksi synnytyksissä.

Vierailija
14/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on naisella oma makuuhuone koska se haisee yön kuin haisunäätä.

koirakaan ei siellä huoneessa nuku, luulee vessaksi sitä joskus ja paskoo sinne.

Vierailija
15/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä! Eihän naiset tee noin! Saatika että nainen ulostaisi!

Vierailija
16/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kamala, ei munkaan mies ole mua jättänyt Crohnin taudin takia :D

Hei, täällä toinen crohnikko! Mua ei jostain syystä ole mikään erite (oksentelen myös) tai äänimaailma koskaan hävettänyt miehen seurassa, mutta se otti todella, todella koville, kun solusalpaajat saivat hiukset tippumaan päästä. Olin kuolemanlaiha ja jostakin syystä se topsypuikkoa muistuttanut olemus (jättipää, muuten luuta ja nahkaa) hävetti aivan valtavasti. No, nekin ongelmat korjaantuivat myöhemmin, korkojen kanssa.

Vierailija
17/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Joo ymmärrän, että voi tuntua nololta, varsinkin kun vasta vähän aikaa olette tapailleet. Mut juu semmosta se on, jokaiselta voi päästä joskus pieru.. Jos ei sitä kestä, niin paras pysyä yksikseen.

Vierailija
18/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pieree kuin karvainen merimies. Todella naisellista... Tuo jos ei tapa miehen haluja niin ei sitten mikään. Hyi saakeli, oksettavaa. Tässä vaiheessa varmaan kantsii ottaa korkkarit kantoon ja etsiä uusi mies, joka ei tiedä sinun olevan pierupylly.

Vierailija
19/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa toisen kanssa pidempää suhdetta, niin siihen nyt vaan kuuluu myös kaikenlaista vähemmän romanttista ja seksikästä, siinä se rakkaus mitataan. Rakastuneena ja suhteen alkuhuumassa ei tietenkään haluaisi paljastaa itsestään mitään "ällöttävää", mutta ei kukaan pysty esim. pieruja pidättelemään/peittelemään loppuikäänsä, eikä vahingoille mitään voi.

Lapset on tässä asiassa ihanan luontevia, pieruista saa vain hyvät naurut :D

Vierailija
20/48 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa tuo on iso asia. Tosin jossain kohtaa kun suhde jatkuu, niin haluaa elää rennosti. Tällöin myös pierut saa tulla ihan vapaasti. Minä en ainakaan selviäisi jos en saisi vapaasti piereskellä. Ei myöskään mieheni. Tai lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi