Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras vihreä tee?

Vierailija
11.03.2018 |

Onko täällä teen juojia? Mikä olisi paras vihreä tee tällä hetkellä? Tuntuu, että kaikki vihreät teet ovat kovin laimeita tätä nykyä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nordqvist.fi/hot-cold/green-colada-pyramiditee-p-361.html

Toi on ihan parasta, vaikka en ole edes suuri kookoksen ystävä.

Vierailija
22/33 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida, että noiden pyramiditeiden pussit ovat muovia ja tutkimuksissa on havaittu niistä liukenevan huomattavia määriä mikromuovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vihreä tee on Senchaa, ja alkuperä on tietenkin Japani. Mielestäni Nordqvistin myymä Japan Sencha on melko hyvää, kun kyse on kuitenkin markettiteestä.

Vierailija
24/33 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matcha on ihanaa. Ja helppoa käyttää, koska ei jää pussia tai puruja. En tykkää teestä, mutta matchasta kyllä. Siinä ei ole kitkeryyttä lainkaan.

Ja matchasta voi tehdä matcha latteja lisäämällä joukkoon vaahdotettua maitoa. 

Vierailija
25/33 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join turun kauppahallin arabimyyjän vihreää teetä, vihreää oolong teetä ja se oli voimakkaampaa kuin teepolun joku kiinalainen myös laadukas vihreä tee.

Jos ei niin "kitkeryydestä" välitä niin ei kuin vain kauppahalliin!

Vierailija
26/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksestä alanya kaupasta saa ostettua tätä https://www.amazon.co.uk/Loose-Green-Tea-Mokhtar-London/dp/B07VSC1D1X ihan paras vihreä tee ja ei mitään laimeaa litkua! Suosittelen.

Vierailija
27/33 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muovia, pakkauksessa lukee ette Biohajoavaa ja tehty maissitärkkelyksestä! Tarkasta faktat enne kuin...

Vierailija
28/33 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida, että noiden pyramiditeiden pussit ovat muovia ja tutkimuksissa on havaittu niistä liukenevan huomattavia määriä mikromuovia.

Forsmanilla ne on biohajoavia

Vierailija
29/33 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipton Green Citrus on maukasta pussiteetä.

Vierailija
30/33 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettituotteista harvat ovat edes ok juotavia. Jos en pääse kaupunkiin (ei löydy minun asuinkaupungista teelaatuihin erikoistunutta myymälää tai teetaloa), jossa on Take T, niin Lidlistä ostan Norqvistin luomulaatuista vihreää irtoteetä. Vielä parempana markettituotteena olen pitänyt kotimaista Forsmania, jonka vihreästä inkivääriteestä olen tehnyt cold brewta itse. Clipper on myös ok, jopa pussiteenäkin. Hyvästä valkoisesta teestä on vielä enemmän pulaa marketeissa, ja vain teehen erikoistuneet liikkeet ja jotkut luontaistuotekaupat myyvät valkoista Pai Mu Tan-irtoteetä, joka on mielestäni kevyttä ja raikasta.

Vierailija
31/33 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

wree

Vierailija
32/33 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vihreää teetä olen saanut kun kaveri toi sitä Japanista tuliaisiksi. Muut vihreät teet, joita olen juonut, eivät maistu ollenkaan samalta. En vain tiedä mitä merkkiä se oli, kun se luki japanilaisilla kirjoitusmerkeillä.

Vierailija
33/33 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu kuivatuilla kalalle.