Ärsyttää työskennellä toisten kanssa yhdessä
Kommentit (11)
Toiset ovat hitaita ja häiritsevät flowtani.
Ärsyttää ja etenkin kun ne toiset keskittyy pelkkään länkytykseen ja kaakatukseen sekä tekee päin sitä itteään jotenkin vaan vähän sinnepäin.
Kunnian nämä kyllä osaa kerätä itselleen. PTHYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos on asia -ja ratkaisukeskeinen ihminen, ja ryhmässä muut fiilistelevät ja höpöttävät, niin maku menee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on asia -ja ratkaisukeskeinen ihminen, ja ryhmässä muut fiilistelevät ja höpöttävät, niin maku menee.
Tämä. Minua ärsyttävät myös ryhmäpäätösten tekeminen silloin kun siitä ei ole mitään hyötyä ja osa on pällejä. Haluan myös tehdä itse omaa työtäni koskevia päätöksiä ja päättää teenkö noin vai näin ja missä järjestyksessä.
Olen introvertti, enkä kestä meteliä, hälinää. Jouduin päiväkotiin töihin, meinasin tulla hulluksi. ( Taisin tullakin). Unelmatyöni olisi etätyö kotona tai jossain kellarissa yksin.
Sama!! Paitsi sillon kun kollega on tosi samantyylinen ja ajattelee ihan samalla tavalla niin että homma sujuu kuin itsestään eikä tarvitse neuvotella mistään tai käydä läpi mitään vaan luemme suurinpiirtein toisten ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minua ärsyttävät myös ryhmäpäätösten tekeminen silloin kun siitä ei ole mitään hyötyä ja osa on pällejä. Haluan myös tehdä itse omaa työtäni koskevia päätöksiä ja päättää teenkö noin vai näin ja missä järjestyksessä.
Mulla on kaksi työmoodia, jotka sujuvat: 1) Päätän itse mitä ja missä järjestyksessä teen, kunhan lopputulos on toivottu. 2) Saan täsmälliset ohjeet ja teen niiden mukaan. Monissa töissä kuitenkin vaaditaan noiden vaihtoehtojen väliin asettuvaa päätöksentekotapaa, jossa yksittäiseltä työntekijältä odotetaan ideoita ja kontribuutiota, mutta kuitenkin riittävän kuuliaisena pysyen ja muiden ideoita jyräämättä. Lopputulosta tärkeämpää voi olla se, että kaikki saavat tasapuolisesti vaikuttaa. Tämä on se moodi, joka mulla ei suju. En ole lähelläkään "tasoani" vastaavissa työtehtävissä, mm juuri tämän asian takia.
Sama. Itse olin työtiimin ripein työntekijä, ja lähes päivittäin meni hermo näihin flegmaattisiin. Useamman vuoden nielin kiukkuani. Sitten tuli päivä, kun tuli mitta täyteen. Marssin pomon luo ja pyysin päästä muihin työtehtäviin. Syytä en kertonut ihan niin suoraan mitä oikeasti ajattelin. Siirto onnistui. Nyt voin jopa sanoa nauttivani työpäivistäni. Ja mikä parasta, pomoni selkeästi arvostaa minua enemmän, koska nyt hän näkee paremmin vahvuuteni, joka jäi aikaisemmin tiimityöskentelyn varjoon.
Tiimityöskentelyssä on todella tärkeää, että persoonat sopivat yhteen ja työmoraali on samalla tasolla. Jos nuo ei toteudu, voi mennä hankalaksi.
Onko muilla samaa