Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortin jälkeen ...

Vierailija
11.03.2018 |

tyttöystävä taas raskaana. Jättiköhän se tahallaan pillerit syömättä???????

Sanoi tekevänsä abortin vain kerran ja sen jälkeen pitää lapsen jos sellanen on tullakseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumottaa niin perkeleesti elatusmaksut jos ero tulee. Kuka v...n typerys maksaa elareita 20 vuotiaana p...kele

Vierailija
2/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poutasää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hyvä mies kumia. Vaikka myöhäistä se tuossa tapauksessa on jo, kun rojut ehti sinne ränniin mennä. Mutta vastaisuudessa sitten.

Vierailija
4/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä hyvä mies kumia. Vaikka myöhäistä se tuossa tapauksessa on jo, kun rojut ehti sinne ränniin mennä. Mutta vastaisuudessa sitten.

Mä oon aivan liian nuori tähän, aivan aivan liian nuori. Voi vittu onko elarit 150€/kk?? kertaa 12 kertaa 18 on vittu yli 30 tonnia. Saatana tolla ois saanu vaikka mitä muuta.

Nyt niitä neuvoja miten muijan päähän saa taottua järkeä, ettei vaan pilaa kummakin elämää.

Kumia käytän jatkossa satavarmasti.

Vierailija
5/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan liian nuori tähän, aivan aivan liian nuori. Voi vittu onko elarit 150€/kk?? kertaa 12 kertaa 18 on vittu yli 30 tonnia. Saatana tolla ois saanu vaikka mitä muuta.

Nyt niitä neuvoja miten muijan päähän saa taottua järkeä, ettei vaan pilaa kummakin elämää.

Kumia käytän jatkossa satavarmasti.

Ole lähivanhempi, niin ei tarvitse maksaa elareita.

Vierailija
6/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli abortin JÄLKEEN?