Roope Salmisella ei ole ajokorttia! :D NOLOO!!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005599707.html
MIkä mies se tuollainen on? Ei mikään..
Kommentit (83)
Joo ei siellä Kontulassa kai enää tunnukaan missään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olis todella syytä olla hiljaa!! kirjoitti:
Tiedättekö mölisijät mitä? Eikö Roope ollutkin 16-17 vuotiaana nuorten ajamassa kolarissa jossa sen paras ystävä kuoli? Vieläkö tekee mieli ilkkua? Ai niin, tottakai kun suurinosa täällä on tunnevammasia i dareita.
Nyt alkoi säälipisteiden kerjääminen. On minunkin ystäväni kuollut auto-onnettomuudessa mutta ei se minun autoiluuni mitenkään vaikuttanut.
Joo mitäpä tuosta, kas kun ei haudalle kusemaan vaan. Sä et ole kyllä ihan terve päästäs...mikä säälipisteiden kerjääminen? Mä olen keski-ikänen random mamma jota Roope tuskin tietää mutta EN VOI SIETÄÄ tällaista tyhjää jatkuvaa dissaamista.
Mitä haudalle kusemista se on jos olen jatkanut autoilua ystäväni kuolemasta huolimatta?
Itselläni täysin sama tilanne. Olin autokoulussa ja vähän ennen inssiä olin auto-onnettomuudessa kyytiläisenä. Kyllähän se jätti takaraivoon pienen pelon. Ajoin kuitenkin kortin ihan normaalisti, mutta kun minulla ei ollut omaa autoa, eikä edes tarvetta sellaiseen, niin ei tullut lähdettyä rattiin. Nyt on ollut niin pitkään ajamattomuutta, että en oikein edes uskaltaisi lähteä rattiin ainakaan kaupungissa. Mielestäni autoilu oli aika vaarallista jo ennenkin tuota kolaria ja tuo vain vahvisti sitä näkemystäni. Mieluummin valitsen junan, kuin menen autolla. Juna on turvallisempi, nopeampi ja helpompi.
Minulla on ajokortti. En ole ajanut autokoulun jälkeen yhtään, fillarilla ja julkisilla pääsee.