Roope Salmisella ei ole ajokorttia! :D NOLOO!!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005599707.html
MIkä mies se tuollainen on? Ei mikään..
Kommentit (83)
Roopellakin alkaa olla jo kohta perhepaineita ja iskä ja äiskä ei voi sitten enään heittää.
Kuka edes uskaltaa ajaa enää autolla? Autokolareita tapahtuu ihan hirveästi ja monesti myös itsestä riippumattomista syistä. Autoliikenne on aivan sekopäistä. Itselläni on kyllä kortti, mutta auton myin pois ja siirryin julkisiin. Kohtasin liikenteessä useita tosi kauheita tilanteita ja läheltä piti- tilanteita itsestä riippumattomista syistä.
Kortiton ei naista saa jos ei ole kuuluisa.
Eipä ole minulla eikä miehellänikään.
Ja ai kamala, emme edes asu stadissa, vaikka sieltä olenkin kotoisin.
Onhan tää joo siis ihan sairaan noloa, että haluan mielummin fillaroida ja nauttia raittiista ilmasta kuin körötellä autolla joka paikkaan, maksaa kallista autoveroa ja katsastusmaksuja.
Niillä summilla suuntaamme kerran vuodessa etelään :)
Ei Vesku Loirillakaan ollut ajokorttia kuin joskus 40-vuotiaana varmaan. Juice Leskisellä ei ollut varmaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei minullakaan ole. Olen 24-vuotias Helsingissä asuva nainen enkä tarvitse autoa yhtään mihinkään. Aiemmin ajattelin hommata kortin, mutta enää en olekaan niin varma. Mun mielestä liikenne on pelottavaa ja tuolla on ihan hulluja kuskeja. Kuljen mieluummin junalla, metrolla ja muilla julkisilla. Avomiehellä on auto, ja sitä käytämme jos suuntaamme johonkin muualle.
Eli siis olet tyypillinen "en tarvitse autoa" ihminen jolle sitten kuitenkin kelpaa istua muiden autoissa heti kun tarvetta tulee.
Ja mitä tekemistä sillä on, tarvitseeko autoa, sen kanssa hankkiiko ajokortin? Ajokortti on kuitenkin ihan perusjuttu mikä pitäisi olla jokaisella aikuisella ihmisellä riippumatta siitä onko omaa autoa vai ei. Autoja saa esimerkiksi vuokrattua tarvittaessa ja aina voi tulla tilanteita milloin pitäisi ajaa vaikka työpaikan autoa tms. vaikka itsellä ei autoa olisikaan.
On hyvin lyhytnäköistä ajattelua olla hankkimatta ajokorttia. Johan siinä voi mennä työpaikatkin parempiin suihin sellaisille, joilla on kortti.
Mun mielestä Roope on ihan symppis ja mukavan oloinen ihminen..vaikuttaa oikeesti kiltiltä tyypiltä. Mun mielestä AP on ihan hemmetin nolo, jos kuvittelee ajokortissa olevan jotain siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei minullakaan ole. Olen 24-vuotias Helsingissä asuva nainen enkä tarvitse autoa yhtään mihinkään. Aiemmin ajattelin hommata kortin, mutta enää en olekaan niin varma. Mun mielestä liikenne on pelottavaa ja tuolla on ihan hulluja kuskeja. Kuljen mieluummin junalla, metrolla ja muilla julkisilla. Avomiehellä on auto, ja sitä käytämme jos suuntaamme johonkin muualle.
Eli siis olet tyypillinen "en tarvitse autoa" ihminen jolle sitten kuitenkin kelpaa istua muiden autoissa heti kun tarvetta tulee.
Ja mitä tekemistä sillä on, tarvitseeko autoa, sen kanssa hankkiiko ajokortin? Ajokortti on kuitenkin ihan perusjuttu mikä pitäisi olla jokaisella aikuisella ihmisellä riippumatta siitä onko omaa autoa vai ei. Autoja saa esimerkiksi vuokrattua tarvittaessa ja aina voi tulla tilanteita milloin pitäisi ajaa vaikka työpaikan autoa tms. vaikka itsellä ei autoa olisikaan.
On hyvin lyhytnäköistä ajattelua olla hankkimatta ajokorttia. Johan siinä voi mennä työpaikatkin parempiin suihin sellaisille, joilla on kortti.
En aio hankkia ajokorttia. V*tuttaako? ;)
Autokoulu on nykyään ihan hirveetä rahastusta. Maksaa ihan kauheesti ja useita eri vaiheita. Myös auton ylläpito ja auto itsessään kallista. No thanks!!
Ei minullakaan ole ajokorttia ja mitä sillä tekisinkään kun ei ole autoa? Auton ylläpitäminen Suomessa on erittäin kallista yksin asuvalle pienituloiselle. Rahalle löydän muuta käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista nykyään Helsingissä. Julkista liikennettä käytetään aina koska se toimii, ikinä ei sopivaa hetkeä autokouluun, autolle ei parkkipaikkoja kantakaupungissa eikä työpaikkojen yhteydessä jne. jne. Ei auto ole pk-seudulla mikään miehen mitta tai naisenkaan. Auto koetaan usein vain kalliina ja ylimääräisenä riesana. Muualta tulleet ovat eri mieltä, koska he ovat tottuneet toisenlaiseen liikennekulttuuriin.
Ajokortittomuus on kyllä todella harvinaista Helsingissäkin Roope tulotason miehille. Kyllä autolla ajaminen on minusta kansalaistaito siinä missä uimataitokin.
Roope vaan on ruma mies ja sillä sipuli. Niin kännissä en ikinä olisi, että tuon näköisen hepun matkaan lähtisin ja tässä en tarkoita Roopea.
Vierailija kirjoitti:
Kortiton ei naista saa jos ei ole kuuluisa.
Hmm.. nyt kun alan miettimään niin ajokortittomuus miehellä on oikeastaan aika seksikästä. Ihanaa, ettei miehellä ole ollut 18v teininä heti tarvetta ajaa p*skarinkiä faijan autolla ja kaahailla menemään.
Terveisin nuori nainen
Mullakaan ei ole, ja asun Helsinkiä paljon pienemmässä kaupungissa. Menen pyörällä tai kävelen, tulee paljon hyötyliikuntaa samalla. Jossain tilanteessa voi ottaa taksin ja pidemmät matkat hoituu bussilla tai junalla.
Vierailija kirjoitti:
Roope vaan on ruma mies ja sillä sipuli. Niin kännissä en ikinä olisi, että tuon näköisen hepun matkaan lähtisin ja tässä en tarkoita Roopea.
Miks musta tuntuu et oot joku mies? Ärsyttää kun Roopella naisia riittää? Sara Sieppi on valtavan kaunis ja upea nainen. Sulla nyt ei koskaan olisi mahkuja hänen kaltaisiin naisiin. Jäät rannalle ruikuttamaan, ei paljoa se ajokortti pelasta koska ketään ei todellakaan kiinnosta. 😂😂
maalaisjunttien mielestä ajokortittomuus on noloa.
Ajokortittomuus on ympäristöteko. Toivottavasti Helsinki on vielä jonain päivänä autoton!
Asun Espoossa ja olen selvinnyt hienosti ilman autoa (ja ajokorttia) vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes uskaltaa ajaa enää autolla? Autokolareita tapahtuu ihan hirveästi ja monesti myös itsestä riippumattomista syistä. Autoliikenne on aivan sekopäistä. Itselläni on kyllä kortti, mutta auton myin pois ja siirryin julkisiin. Kohtasin liikenteessä useita tosi kauheita tilanteita ja läheltä piti- tilanteita itsestä riippumattomista syistä.
Kuka uskalta liikkua julkisislla? Raískauksia ja ryöśtöjä.
Käytetyin sana IKINÄ keskustelupalstoilla! En ymmärrä, miksi jyrsijän näköiselle jantterille joku olisi kateellinen! Ihan kummallinen ajatu.