Roope Salmisella ei ole ajokorttia! :D NOLOO!!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005599707.html
MIkä mies se tuollainen on? Ei mikään..
Kommentit (83)
Ajokortittomuus ei tee miestä noloa. Sen sijaan Roope Salmisena oleminen on noloa.
Ihan tavallista nykyään Helsingissä. Julkista liikennettä käytetään aina koska se toimii, ikinä ei sopivaa hetkeä autokouluun, autolle ei parkkipaikkoja kantakaupungissa eikä työpaikkojen yhteydessä jne. jne. Ei auto ole pk-seudulla mikään miehen mitta tai naisenkaan. Auto koetaan usein vain kalliina ja ylimääräisenä riesana. Muualta tulleet ovat eri mieltä, koska he ovat tottuneet toisenlaiseen liikennekulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Tä noloa siinä on? Kai se Helsingissä asuu, ei siellä mitään autoa tartte. Ja luulis sillä olevan varaa bussiin ja takseihinkin
Mä asun Hki keskustassa, mikä ihme tää juttu on ettei täällä tarttis autoa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005599707.html
MIkä mies se tuollainen on? Ei mikään..
Sinä se tässä emänolo olet. Toivottavasti pilkka kalahtaa omaan nilkkaasi.
Ei mullakaan ole. Olen 34-vuotias ja hyvin pärjännyt tänne saakka ilman korttia.
Vierailija kirjoitti:
Tä noloa siinä on? Kai se Helsingissä asuu, ei siellä mitään autoa tartte. Ja luulis sillä olevan varaa bussiin ja takseihinkin
Helsinkiläiset on noloja. Kuvittelevat asuvansa suurkaupungissa 😆
Ei Kalle Rovanperälläkään ollut ajokorttia mutta silti voitti pari kertaa Latvian rallimestaruuden.
Ap, olet ilmeisesti 12- vuotias. Voisi kuvitella, että siinä iässä jo on jotain järkeä päässä. Jos olet vanhempi, en tiedä mitä sanoa... Nolo.
Mitä tämä Roope Salmisen dissaaminen on? Onko se tehnyt jotain erityisen tuomittavaa, vai ollaanko sille vain kateellisia? Ja siis ei vaan tässä ketjussa vaan monessa muussakin...
Salme Roopinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tarvitse. Asun Katajanokalla, autopaikkoja ei ole jaossa joten jo parkkipaikan etsiminen olisi painajainen. Kävellen, fillarilla ja julkisilla pääsee. Pidemmät matkat junalla tai lentokoneella.
Luuletko sä, että ajokortissa on jotain siistiä? Ahahaha voi sua 😂😂😂🤦🤦
Salme Roopinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sen auton laitat, kun ei sitä saa minnekään parkkeerattua :D
Olen neljännen polven stadilainen eikä ole autoa, eikä tarvetta.
Niin? Ei minullakaan ole. Olen 24-vuotias Helsingissä asuva nainen enkä tarvitse autoa yhtään mihinkään. Aiemmin ajattelin hommata kortin, mutta enää en olekaan niin varma. Mun mielestä liikenne on pelottavaa ja tuolla on ihan hulluja kuskeja. Kuljen mieluummin junalla, metrolla ja muilla julkisilla. Avomiehellä on auto, ja sitä käytämme jos suuntaamme johonkin muualle.
Olen 25v mies Helsingistä enkä omista ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v mies Helsingistä enkä omista ajokorttia.
25v "mies".
Entä jos ei ole ajokorttia, mutta lentolupa löytyy?