Friends with benefits gone bad.. Tajusin ihastuneeni :´(
Mä oon aatellut, että oon hirveen itsenäinen ja vahva, eli että pystyn hoitelemaan tämmöisen FWB-suhteen "tosta vaan". Tähän asti onkin mun mielestä menny tosi hyvin; seksi on ollu hyvää ja oon saanu nauraa ja iloita paljon. Eilen kuitenkin löi todellisuus ihan päin naamaa, kun huomasin kokevani mustasukkaisuuden tunteita mun panokaverista. Oon nyt ihan lukossa ja paniikissa, en nähnyt tätä tulevaksi, enkä ymmärtänyt aiemmin olevani ihastunut. Se mies on oikeesti ihan mahtava, mutta oon osannut mielestäni suhtautua tähän tosi hyvin eli nähdä kaiken vain seksisuhteena. Luulin vielä eilen tähän aikaan, että homma on mulla hallussa.
Antakaa nyt hyviä neuvoja, mä oon ihan hukassa! Onko mun pakko kertoa tästä sille miehelle? Lopetanko kaiken ja itken itkuni, vai jatkanko vain pokkana, koska seksi on aivan taivaallisen hyvää? Ja jos lopetan, niin pitääkö mun kertoa, miksi? Se mies kohtelee mua todella kauniisti, mutta ei tietenkään halua tästä mitään enempää.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jotenkin lähteä tästä niin, etten jäis miettimään asiaa vuosikausiksi ja suremaan. Ja ei, en siis mitenkään usko, että se mies oisi kiinnostunut tai yhtäkkiä kiinnostus alkaisi herätä. Sen mielestä mun kanssa on tosi kivaa + kiva harrastaa seksiä, mutta aina kun tulee kyse parisuhteista tai muista, niin se puhuu siitä, miten hän ei joko edes haluaisi parisuhdetta tai sitten välillä toivoo, että "elämänsä nainen" kävelisi vastaan jossain kadulla. Ei koskaan ole puolella sanallakaan viitannut siihen, että mun kanssa vois olla jotain. Se kohtelee mua kuitenkin niin tajuttoman hyvin, että nyt kun mietin, niin onko tuo ihme, jos oon sittenkin ihastunut. Ehkä ois paras, jos en vaan sanois mitään omista tunteistani, niin ei tulis noloja tilanteita.
Ja se tilanne, missä huomasin mustasukkaisuutta oli se, kun se mies kertoi jonkun naisen piirittävän häntä ja kehui sen naisen ulkonäköä. Kyllä mä aiemmin kestin tämmöisen kuulla ihan vaikeuksitta ja tunteitta.
Ap
Ei siinä ole mitään noloa kertoa omista tunteistaan. Luultavasti kuitenkaan et tee niin, vaan roikut kuukausia/vuosia tuossa toivoen, että mies yhtäkkiä haluaisi seurustella. Näitä on nähty. Vaatii luonnetta uskaltaa kertoa tunteistaan.
Voisko joku mies antaa miehisen näkökulman tähän..onko pelaamisesta tämmöisessä tapauksessa mitään hyötyä??
Jos mies olisi kiinnostunut ap:sta niin EI kehuisi toisia naisia tai puhuisi toivovansa unelmien naisen kohtaamisesta. Mies haluaa pitää ap:n välimatkan päässä ja/tai tehdä mustasukkaiseksi tahallaan.
Millä tavalla ilmenee tuo hyvin kohtelu? T. Se joka ehdotti lopettamaan jutun ja ei kertomaan tunteistaan
Kerrot miehelle, että olet alkanut tunteelliseksi. Yleensä ne ottavat ja häipyvät sen sileän tien. Saattaa tulla vielä muutaman kerran, ennenkuin ehtii uuden naisen tilallesi hommata. Yleensä löytävät nopeasti.
Sitten katselet uutta petikaveria, sellaista jolle suhdekin teoriassa voisi kenties joku päivä olla mahdollista.
Nykyisestä fuckbodysta et suhdetta saa. Mies olisi jo vienyt asiaa toiseen suuntaan jos olisi millään tasolla sinusta henkilönä kiinnostunut. miehet voi kierreillä naiskentelemassa ja hauskuttamassa monia naisia samaan aikaan.
Normi näköisellä miehellä helposti on 4-5 fuckbuddya, toisia tapaa useammin toisia harvemmin.
Varma merkki, ettei miestä kiinnosta on toisista naisista puhuminen.
Jos tunteiden kertomisesta seuraa mitään hyvää, se on se, että mies torjuu ap:n suoraan mutta ystävällisesti, jolloin olisi liian tyhmää enää jatkaa seksisuhdetta.
Toinen vaihtoehto on, että mies valehtelee, että hänelläkin on tunteita, jotta saa hyvää seksiä edelleen, ja jonkinlainen vakavampi suhde alkaa. Mies katselee kuitenkin muita naisia samalla ja lopulta jää kiinni niiden vokottelusta tai lähtee itse, kun kohtaa kiinnostavamman.
Se, että mies sanoisi hänelläkin heränneen enemmän tunteita ja olisi valmis oikeasti parisuhteeseen, olisi ehkä se mitä ap eniten toivoisi, mutta se on aika epätodennäköinen toteutumaan.
Jos lopettaa suhteen tai alkaa luomaan paljon etäisyyttä kertomatta ihastuksesta, se antaa miehelle tilaa kaivata sekä työskennellä haluamansa naisen vuoksi. Jos sitä miestä ei oikeasti kiinnostanut kovin paljon ja vaihtoehtoja on, niin kohauttaa olkiaan ja jatkaa muiden naisten jahtailulla. - 27
Naisista ei ole vakipanosuhteeseen. Jos seksi on huonoa, ei uusintaa tule. Jos se on hyvää, nainen ennen pitkää ihastuu. Ja tämä useamman yritelmän kokemuksella.
Fuck-buddy kirjoitti:
Naisista ei ole vakipanosuhteeseen. Jos seksi on huonoa, ei uusintaa tule. Jos se on hyvää, nainen ennen pitkää ihastuu. Ja tämä useamman yritelmän kokemuksella.
Onnistuu kyllä kunhan on riittävän kokenut nainen. Omien tunteiden tunnistaminen ja hallinta pitää oppia käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa tilanteessa kannattaa lopettaa hyvän sään aikana, mutta lähes kukaan ei käytännössä niin tee.
Kuitenkin jos lähdet nyt tilanteesta, niin ÄLÄ sano, että tunteiden syvenemisen takia. Jos mies kysyy syytä, sano päinvastoin: aloit kyllästyä suhteeseen, tai löysit jotain mielenkiintoisempaa. Silloin on pieni mahdollisuus, että mies tulee takaisin vakavammalla kiinnostuksella. Tai sitten ei, jolloin pääset kumminkin eteenpäin.Kuule, jos se mies tulee takaisin sun neuvollasi, se ei millään vakavalla mielellä tule vaan kyselee taas pillun perään. Miksei kyselisi, jos saanut hyvää seksiä ja naisellakaan sen kummempia tunteita ollut. Paska neuvo.
No joo, paras neuvo olisi jss, mutta kukaan ei yleensä kuuntele ja usko. Olet oikeassa, että suhdetta siitä tuskin tulisi, vaikka mies palaisi.
Vielä huonompi neuvo on silti ihastuksen tunnustaminen. Olen sitä mieltä, että naisen ei koskaan kannata tunnustaa tunteitaan ensimmäisenä, edes siis silloin kun mies vaikuttaa lupaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jotenkin lähteä tästä niin, etten jäis miettimään asiaa vuosikausiksi ja suremaan. Ja ei, en siis mitenkään usko, että se mies oisi kiinnostunut tai yhtäkkiä kiinnostus alkaisi herätä. Sen mielestä mun kanssa on tosi kivaa + kiva harrastaa seksiä, mutta aina kun tulee kyse parisuhteista tai muista, niin se puhuu siitä, miten hän ei joko edes haluaisi parisuhdetta tai sitten välillä toivoo, että "elämänsä nainen" kävelisi vastaan jossain kadulla. Ei koskaan ole puolella sanallakaan viitannut siihen, että mun kanssa vois olla jotain. Se kohtelee mua kuitenkin niin tajuttoman hyvin, että nyt kun mietin, niin onko tuo ihme, jos oon sittenkin ihastunut. Ehkä ois paras, jos en vaan sanois mitään omista tunteistani, niin ei tulis noloja tilanteita.
Ja se tilanne, missä huomasin mustasukkaisuutta oli se, kun se mies kertoi jonkun naisen piirittävän häntä ja kehui sen naisen ulkonäköä. Kyllä mä aiemmin kestin tämmöisen kuulla ihan vaikeuksitta ja tunteitta.
Ap
Ei siinä ole mitään noloa kertoa omista tunteistaan. Luultavasti kuitenkaan et tee niin, vaan roikut kuukausia/vuosia tuossa toivoen, että mies yhtäkkiä haluaisi seurustella. Näitä on nähty. Vaatii luonnetta uskaltaa kertoa tunteistaan.
Tässä tapauksessa, kun mies on puhunut kiinnostunuksestaan toisia hyvännäköisiä naisia kohtaan, on ihan tarpeetonta pönkittää sen egoa kertomalla omista tunteista. Että kyllä olisi hieman noloa, vaikka haavoittuvuuden myöntäminen ja omien tunteiden tunnistaminen on hienoja asioita. - 27
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi kiinnostunut ap:sta niin EI kehuisi toisia naisia tai puhuisi toivovansa unelmien naisen kohtaamisesta. Mies haluaa pitää ap:n välimatkan päässä ja/tai tehdä mustasukkaiseksi tahallaan.
Millä tavalla ilmenee tuo hyvin kohtelu? T. Se joka ehdotti lopettamaan jutun ja ei kertomaan tunteistaan
Niin siis se hyvin kohtelu.. Ei tee ikinä ohareita, ilmottaa aina jos myöhästyy. On kohtelias, viestittelee paljon muulloinkin kuin nähdään. Tuo kukkia ja/tai muuta pientä kivaa. Järjestää aikaa tapaamisille ja ei kiirehdi pois, on silloin vain mun. Huolehtii aina mun orgasmeista, nauttii kun nautin. Pystyy juttelemaan "kaikesta". Auttaa aina siivoiluissa yms. tapaamisten jälkeen.. Halailee, koskettelee paljon, silittelee, pussailee.. Jos oon ollut pahoilla mielin jostain, lohduttaa. Ja nukutaan monesti sylikkäin. Ja aina muistaa kertoa, ku on nähty, miten mahtavaa meillä on ollu, välillä ehkä pieniä ylisanojakin.
Nyt kun tuon auki kirjoitin, niin eihän tuo oo ihmekään, miks oon mennyt ja ihastunut.
Mä en kyllä edelleen tiiä, mitä tässä tekisi.. Joku sanoi, ettei naisen kannata tunnustaa tunteitaan ekana. Eli sittenhän mulle jää vain tän lopettaminen, right?
Ap
Olen edelleen sitä mieltä että pelit eivät ole milloinkaan oikea tapa edetä. Jos mies ei ole kiinnostunut mutta sinä olet, etkä kerro, menetät hänet joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin., joko omasta päätöksestä tai murhe. Sydänsuru vaan voi kestää.. Jos kerrot ja hän lähtee niin ainakin olet yrittänyt ja voit jatkaa elämää, ehkä pääset nopeammin ylikin. Parhaassa tapauksessa tietysti hän onkin oikeasti kiinnostunut ja teille aukeaa mahdollisuus todelliseen suhteeseen. Et voi tietää ellet Anna sille mahdollisuutta.
Siis joko omasta päätöksestä tai hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ilmenee tuo hyvin kohtelu? T. Se joka ehdotti lopettamaan jutun ja ei kertomaan tunteistaanNiin siis se hyvin kohtelu.. Ei tee ikinä ohareita, ilmottaa aina jos myöhästyy. On kohtelias, viestittelee paljon muulloinkin kuin nähdään. Tuo kukkia ja/tai muuta pientä kivaa. Järjestää aikaa tapaamisille ja ei kiirehdi pois, on silloin vain mun. Huolehtii aina mun orgasmeista, nauttii kun nautin. Pystyy juttelemaan "kaikesta". Auttaa aina siivoiluissa yms. tapaamisten jälkeen.. Halailee, koskettelee paljon, silittelee, pussailee.. Jos oon ollut pahoilla mielin jostain, lohduttaa. Ja nukutaan monesti sylikkäin. Ja aina muistaa kertoa, ku on nähty, miten mahtavaa meillä on ollu, välillä ehkä pieniä ylisanojakin.
Nyt kun tuon auki kirjoitin, niin eihän tuo oo ihmekään, miks oon mennyt ja ihastunut.
Mä en kyllä edelleen tiiä, mitä tässä tekisi.. Joku sanoi, ettei naisen kannata tunnustaa tunteitaan ekana. Eli sittenhän mulle jää vain tän lopettaminen, right?
Ap
Huomioi täysillä ja ylikin, mutta ei halua mitään vakavaa? Ettei vaan ois epävakaa, siinä tapauksessa katkaistessa juttu voi mennä rumaksi. Pidähän hoksottimet auki!
Kohtelee hyvin että saa pidettyä hyvän panon koska hyvää voi olla vaikea tai vaivalloista löytää ja kovin moni hyvä nainen ei suostu just tunteiden takia olemaan vain panosuhteessa. Jos kohtelisi huonosti niin et varmaankaan haluaisi nähdä. Mies on pelaaja ja tietää mistä naruista vedellä että nainen kehrää. Luultavasti jos kerrot tunteista niin mies ei sano suoraan vaan kiertelee jotenkin että joo, voihan tästä tulla jotain ja pikkuhiljaa lämmittelee uuden fwb suhteen. Oma neuvoni olisi vaan lopettaa tapailu eikä sun tarvitse selitellä mitään. Olet vaikka kiireinen ja mies löytää jonkun toisen ja unohtaa sut ja pääset siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ilmenee tuo hyvin kohtelu? T. Se joka ehdotti lopettamaan jutun ja ei kertomaan tunteistaanNiin siis se hyvin kohtelu.. Ei tee ikinä ohareita, ilmottaa aina jos myöhästyy. On kohtelias, viestittelee paljon muulloinkin kuin nähdään. Tuo kukkia ja/tai muuta pientä kivaa. Järjestää aikaa tapaamisille ja ei kiirehdi pois, on silloin vain mun. Huolehtii aina mun orgasmeista, nauttii kun nautin. Pystyy juttelemaan "kaikesta". Auttaa aina siivoiluissa yms. tapaamisten jälkeen.. Halailee, koskettelee paljon, silittelee, pussailee.. Jos oon ollut pahoilla mielin jostain, lohduttaa. Ja nukutaan monesti sylikkäin. Ja aina muistaa kertoa, ku on nähty, miten mahtavaa meillä on ollu, välillä ehkä pieniä ylisanojakin.
Ap
Huomioi täysillä ja ylikin, mutta ei halua mitään vakavaa? Ettei vaan ois epävakaa, siinä tapauksessa katkaistessa juttu voi mennä rumaksi. Pidähän hoksottimet auki!
Tää on kyllä vaan peruskiltti tyyppi, mikään ei viittaa epävakauksiin. Tai sitten mä oon naiivi ja hölmö.. On eronnut hiljattain, niin ehkä voi osin nyt kohdistaa hoivaamistarpeitaan siksikin minuun. Eikä sillä oo ennen ollut seksisuhteita.. for sure. Tai sitten mä oon naiivi ja hölmö taas :D
Mutta pelottaa ihan hulluna. Tää on tosi kivaa näinkin, mutta mua pelottaa, että mä totun tämmöiseen ja sit se viedään multa pois, kun joku ihanuus käveleekin sen elämään.. Ja oonhan mä itekin puhunut koko ajan siihen malliin, että ei tästä mitään vakavaa tuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tää on kyllä vaan peruskiltti tyyppi, mikään ei viittaa epävakauksiin. Tai sitten mä oon naiivi ja hölmö.. On eronnut hiljattain, niin ehkä voi osin nyt kohdistaa hoivaamistarpeitaan siksikin minuun. Eikä sillä oo ennen ollut seksisuhteita.. for sure. Tai sitten mä oon naiivi ja hölmö taas :D
Mutta pelottaa ihan hulluna. Tää on tosi kivaa näinkin, mutta mua pelottaa, että mä totun tämmöiseen ja sit se viedään multa pois, kun joku ihanuus käveleekin sen elämään.. Ja oonhan mä itekin puhunut koko ajan siihen malliin, että ei tästä mitään vakavaa tuu.
Ap
Vasta eronnut eli laastarisuhde... aika huonot lähtökohdat.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksei kannattaisi? Tuohan on sama kuin sanoisi, että naisen ei kannata olla rohkea eikä ottaa tilannetta käsiinsä, vaan jättää aina kaikki miesten varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Voi se olla peruskiltti, mutta jos se tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin sitten se luultavasti onkin.
Eikö tuo ole kuitenkin turvallisempaa kuin yhden illan jutut? Miksi juuri näitä suhteita monet miehet paheksuvat?