Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan varma, että mulla on tuo PMDD :(

Vierailija
10.03.2018 |

Normaalisti olen täysin tasapainoinen ihminen, jolla on ihana avioliitto ja unelmieni opiskelupaikka.
Kaikki kuitenkin muuttuu aina viikkoa ennen menkkoja. Ahdistun aivan mielettömästi ihan kaikesta, mieheni ällöttää ja ahdistaa minua ja olen valmis eroamaan hänestä. Itken etten saa koulua suoritettua vaikka pärjään siellä tosi hyvin, pari krt olen keskellä yötä laittanut opelle viestiä, että haluan erota koulusta jne. Menen täysin sekaisin ja tulen vainoharhaiseksi.. ahdistaa niin ettei ajatukset ole normaaleja ja joskus olen meinanut satuttaa itseäni vaikka normaalisti en ikinä tekisi sellaista..

Sitten alkaa menkat ja kappas, olo helpottuu. Näen taas ihanan rakkaan mieheni jota rakastan älyttömän paljon, olen täynnä motivaatiota koulun kanssa, vainoharhat katoavat, minua ei ahdista mikään enkä todellakaan mieti itseni satuttamista.

Tämä on todella rankkaa, yhden viikon kuukaudesta olen kuin ihan joku muu ja onnistun sotkemaan asioitani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, oon lukenut tuosta. Voiko sitä hoitaa?

Vierailija
2/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu aikasemmin ennen kuukautisia yleensä melko lieviä oireita (jotain kipuja) muta sitten mulle tuli kipujen lisäksi myös mielialojen vaihtelut PMS ja sitten se on myös pahentunut eli tuntuu, että itselläkin olis ollu PMDD

Nyt mulla on epillerit ja oon lukenut, että siveydenpuu munkinpippuri tai maca vois auttaa tasapainottamaan hormonijärjestelmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP (ihan vaan tiedoksi pmdd)

Vierailija
4/6 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joitain masennuslääkkeitä määrätä myös tähän?

Vierailija
5/6 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ihan varma että mulla on evvk tai jokin mikä oikeuttaa käyttäytymään ihan miten sattuu huvittamaan. Ainakin joka maanantai vtuttaa enemmän kuin laki sallii.

Vierailija
6/6 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit naistenvaivat ja koska eivät vaivaa miehiä niin ei saa hoitoa tai hoitoa ei olla kehitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi