Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
461/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä naisessa merkitsee on ulkonäkö, kaunis pitää olla. Muussa tapauksessa naiseen on vaan tyydytty. Miehillä tämä haluttavuus koostuu useista eri asioista kuten luonne, varakkuus, asema, ulkonäkö myöskin mutta vain yhtenä osana.

Meistä kukaan ei tosin tiedä minkälainen on Ernon mielestä se kaunis nainen.

Olisiko muuten mammojen ja naisasianaisten mielestä sitten ollut parempi, jos Ernon etsimä nainen olisikin ollut erittäin ruma?

Ernon olisi pitänyt jättää tuntematon nainen rauhaan, koska ei viitsinyt edes mennä juttelemaan hänelle. Miksi naista pitäisi kiinnostaa random Erno, joka sai pakkomielteen naisesta tämän ulkonäön takia? Ahdistava reaktio. 

Luuletko että ketään kiinnostaa sinun ahdistuksesi?

Ei ketään.

Paitsi ettei kyse ole vain minusta. Jos olet lukenut ketjua niin olet huomannut, että on aika yleistä, että nainen pitäisi tuollaista ulkonäöstä kumpuavaa pakkomiellettä ahdistavana eikä imartelevana. Eli turha valittaa, jos nainen ei kiinnostu, jos sulle on yhdentekevää, aiheuttaako käyttäytymisesi ahdistusta toisessa osapuolessa vai ei. Taidat olla niitä samoja miehiä, jotka itkevät täällä kuinka metoo -liike on pilannut kaikki kivat iskutaktiikat miehiltä.

Vierailija
462/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Erno olisi edes pienen hetken jutellut naisen kanssa, varmistanut tämän iän (ettei ainakaan alaikäistä jallita) ja saanut pienen maistiaisen naisen luonteesta sekä keskinäisestä kemiasta, niin pitäisin tätä tarinaa jo huomattavasti positiivisempana kuin minä se nyt näyttäytyy. Erno ei ollut saanut "paljon merkitseviä" katseita, ei edes pientä rohkaisevaa hymyäkään. Ilmeisesti tyttö ei ollut havainnut koko Ernon olemassaoloakaan. Eli Erno hullaantui 100%:sesti nuoren naisen pintaan. Ja tällaista tarinaako meidän pitäisi nyt sitten pitää valloittavana ja esimerkillisenä toimintana?

Mistä me tiedämme, ettei nainen huomannut Ernoa ollenkaan? Tai oliko heillä jopa jotain katseita keskenään. Eiköhän se ikä nyt kuitenkin täysi-ikäisyyden ylitä vähintään. Ja jos ei, niin riskejä on joskus otettava, eikä vaan kyräillä nettisivuilla muiden tekemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä naisessa merkitsee on ulkonäkö, kaunis pitää olla. Muussa tapauksessa naiseen on vaan tyydytty. Miehillä tämä haluttavuus koostuu useista eri asioista kuten luonne, varakkuus, asema, ulkonäkö myöskin mutta vain yhtenä osana.

Olisiko muuten mammojen ja naisasianaisten mielestä sitten ollut parempi, jos Ernon etsimä nainen olisikin ollut erittäin ruma?

Ernon olisi pitänyt jättää tuntematon nainen rauhaan, koska ei viitsinyt edes mennä juttelemaan hänelle. Miksi naista pitäisi kiinnostaa random Erno, joka sai pakkomielteen naisesta tämän ulkonäön takia? Ahdistava reaktio. 

Ei ketään.

Paitsi ettei kyse ole vain minusta. Jos olet lukenut ketjua niin olet huomannut, että on aika yleistä, että nainen pitäisi tuollaista ulkonäöstä kumpuavaa pakkomiellettä ahdistavana eikä imartelevana. Eli turha valittaa, jos nainen ei kiinnostu, jos sulle on yhdentekevää, aiheuttaako käyttäytymisesi ahdistusta toisessa osapuolessa vai ei. Taidat olla niitä samoja miehiä, jotka itkevät täällä kuinka metoo -liike on pilannut kaikki kivat iskutaktiikat miehiltä.

Nimenomaan, tämä. Tässä on kyseessä paljon muutakin kuin yksi Erno.

Vierailija
464/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö höö, antakaa Ernon etsiä ja koettaa onneaan, mitäpä se teille kuuluu. Eläkää ja antakaa muiden elää. Miten helvetissä jaksatte sivutolkulla vatvoa sitä onko Ernolla kenties mania ja miksi muutti Tampereelle ja miltä se nainen näyttää ja minkä ikäinen on ja onko oikeasti kaunis vai paklattu ja mitä se ajattelee ja mitä tekee ja tuleeko suhteesta mitään. 

Way to go Erno!

N50 

Onneksi nuoremmat naissukupolvet ovat omanarvontuntoisempia eivätkä koe velvollisuudekseen reagoida aina mielin kielin miesten jokaiseen oikkuun ja huomionhakuun. 

Miten tuo kommenttisi liittyy tuohon edelliseen kommenttiin? Viisikymppisillä on yleensä jo Ernon ikäisiä lapsia (ja mies kotona), ehkä lastenlapsiakin. Tämän ketjun perusteella muutamat kommentoijat eivät ole omanarvontuntoa nähneetkään, kunhan purkavat täällä pahaa oloaan laukomalla inhottavia ja kaikkitietäviä kommentteja kahdesta ihmisestä joita eivät edes tunne (Erno ja se tuntematon nainen). Olihan tuo erikoinen lähestymistapa mutta kun on lukenut tämän palstan mammojen miehistä vaatimuksineen ja ongelmineen (narsisti/juoppo/väkivaltainen/psykoosissa/luottotiedoton/vaatii anaalia/pakottaa nukkumaan lattialla/pettää/jättää/ei siivoa/ei peseydy niin Erno vaikuttaa siihen nähden aivan asialliselta.

Vierailija
465/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään.

Nimenomaan, tämä. Tässä on kyseessä paljon muutakin kuin yksi Erno.

Voi vttu teitä meetoo-hörhöjä. Ahhhah.  Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
466/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuori ja kauniiksi kehuttu nainen (sanoin ettei vedettäisi kateuskorttia) ja en kyllä lämpenisi jos joku random ukko kiinnostuisi pelkästä ulkonäöstäni ja alkaisi vielä etsimään  mua. Enkä itse tiedä koko ukosta edes mitään. Näin kirjoitettuna kuulostaa vielä oudommalta kuin mitä ajattelin sen jo olevan:D

Hankala myös ottaa asia imartelevasti, koska tulee mieleen että mies joka noin toimii ei välttämättä käy ihan täysillä ja milloin tulee se seuraava nainen joka kyseisen laisen miehen aivot taas pysäyttää.

Vierailija
467/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Erno olisi edes pienen hetken jutellut naisen kanssa, varmistanut tämän iän (ettei ainakaan alaikäistä jallita) ja saanut pienen maistiaisen naisen luonteesta sekä keskinäisestä kemiasta, niin pitäisin tätä tarinaa jo huomattavasti positiivisempana kuin minä se nyt näyttäytyy. Erno ei ollut saanut "paljon merkitseviä" katseita, ei edes pientä rohkaisevaa hymyäkään. Ilmeisesti tyttö ei ollut havainnut koko Ernon olemassaoloakaan. Eli Erno hullaantui 100%:sesti nuoren naisen pintaan. Ja tällaista tarinaako meidän pitäisi nyt sitten pitää valloittavana ja esimerkillisenä toimintana?

Mistä me tiedämme, ettei nainen huomannut Ernoa ollenkaan? Tai oliko heillä jopa jotain katseita keskenään. Eiköhän se ikä nyt kuitenkin täysi-ikäisyyden ylitä vähintään. Ja jos ei, niin riskejä on joskus otettava, eikä vaan kyräillä nettisivuilla muiden tekemisiä.

Ernolla teki vähän pildeä mieli, piti ihan lehdessä ilmoittaa sitten, että panohalut on kovat. On se vaikeaa tuo seksiriippuvaisten elämä.

Vierailija
468/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

creepy creepy creepy creepy...

Ihan ohiksena kun itse aiheesta on tässä jo 34 sivua jankattu, että onko teidän äidinkielen sanastossa joku musta aukko sanan "karmiva" kohdalla? Sillä on useita synonyymejäkin: puistattava, pelottava, karmaiseva.

Lähes joka kolmannessa viestissä jankataan kuinka creepy Erno on, miten creepysti hän lähestyy, creepy tilanne, creepyjä miehiä, creepy koko juttu, creepy creepy!

Alkaa silmistä vuotaa veri kun yrittää vaan keskustelua seurata. No, autoin teitä nyt.

Puhukaa suomea kun kerran muutenkin suomeksi kirjoitatte, luoja. Mikä ihme ihmisiin on mennyt? Ja minkä ikäiset täällä oikein keskustelevat? Ei jotenkin kuulosta aikuiselta.

Vierailija
469/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö höö, antakaa Ernon etsiä ja koettaa onneaan, mitäpä se teille kuuluu. Eläkää ja antakaa muiden elää. Miten helvetissä jaksatte sivutolkulla vatvoa sitä onko Ernolla kenties mania ja miksi muutti Tampereelle ja miltä se nainen näyttää ja minkä ikäinen on ja onko oikeasti kaunis vai paklattu ja mitä se ajattelee ja mitä tekee ja tuleeko suhteesta mitään. 

Way to go Erno!

N50 

Onneksi nuoremmat naissukupolvet ovat omanarvontuntoisempia eivätkä koe velvollisuudekseen reagoida aina mielin kielin miesten jokaiseen oikkuun ja huomionhakuun. 

Miten tuo kommenttisi liittyy tuohon edelliseen kommenttiin? Viisikymppisillä on yleensä jo Ernon ikäisiä lapsia (ja mies kotona), ehkä lastenlapsiakin. Tämän ketjun perusteella muutamat kommentoijat eivät ole omanarvontuntoa nähneetkään, kunhan purkavat täällä pahaa oloaan laukomalla inhottavia ja kaikkitietäviä kommentteja kahdesta ihmisestä joita eivät edes tunne (Erno ja se tuntematon nainen). Olihan tuo erikoinen lähestymistapa mutta kun on lukenut tämän palstan mammojen miehistä vaatimuksineen ja ongelmineen (narsisti/juoppo/väkivaltainen/psykoosissa/luottotiedoton/vaatii anaalia/pakottaa nukkumaan lattialla/pettää/jättää/ei siivoa/ei peseydy niin Erno vaikuttaa siihen nähden aivan asialliselta.

Kuinka niin? Jos ajattelee sen naisen näkökulmasta, niin Ernohan on joku täysin tuntematon vanhempi mies, joka on tuijotellut häntä kaukaa samalla kun hän on ollut täysin tietämätön asiasta ja viettänyt vain aikaa ystäviensä kanssa. Ja tämä mies on päättänyt antaa niin suunnattoman ison merkityksen tälle täysin yksipuoliselle kohtaamiselle, että hänen on ollut pakko tehdä iso, huomiota herättävä ilmoitus someen naisen saadakseen. Nyt Erno sitten etsintäkuuluttaa naista ja pyytää myös muita ihmisiä jäljittämään tätä naista Ernoa varten.

Miten Erno siis mielestäsi antaa itsestään asiallisen kuvan tälle naiselle? Ernohan nimenomaan antaa pakkomielteisen ja pinnallisen kuvan itsestään. Juuri sellaisen, jota kannattaa varoa eikä todellakaan tavata kahden kesken. Ja sitä paitsi naisen ei todellakaan tarvitse kiinnostua miehestä vain siksi, että tämä ei ole "narsisti/juoppo/väkivaltainen/psykoosissa/luottotiedoton/vaatii anaalia/pakottaa nukkumaan lattialla/pettää/jättää/ei siivoa/ei peseydy". Se, että mies ei ole täysi mulkku, ei velvoita ketään deittailemaan ja kiinnostumaan jostakin randommiehestä, joka on ihastunut sinun ulkonäköösi nähtyään sinut vilaukselta Ikeassa.

Vierailija
470/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena kun itse aiheesta on tässä jo 34 sivua jankattu, että onko teidän äidinkielen sanastossa joku musta aukko sanan "karmiva" kohdalla? Sillä on useita synonyymejäkin: puistattava, pelottava, karmaiseva.

Lähes joka kolmannessa viestissä jankataan kuinka creepy Erno on, miten creepysti hän lähestyy, creepy tilanne, creepyjä miehiä, creepy koko juttu, creepy creepy!

Alkaa silmistä vuotaa veri kun yrittää vaan keskustelua seurata. No, autoin teitä nyt.

Puhukaa suomea kun kerran muutenkin suomeksi kirjoitatte, luoja. Mikä ihme ihmisiin on mennyt? Ja minkä ikäiset täällä oikein keskustelevat? Ei jotenkin kuulosta aikuiselta.

Normaalit ihmiset naurahtavat kerran, kun huomaavat jonkun kaverin tehneen tuollaisen ilmoituksen. Siinä kaikki.

Täällä paisutellaan creepy sitä creepy tätä, ja yhtäkkiä tämä Erno-nimisen nobodyn ilmoitus onkin koko kansakuntaa koskettava creepy tapaus :DD On tää niin maan creepyä touhua :D

Vierailija
471/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset naurahtavat kerran, kun huomaavat jonkun kaverin tehneen tuollaisen ilmoituksen. Siinä kaikki.

Täällä paisutellaan creepy sitä creepy tätä, ja yhtäkkiä tämä Erno-nimisen nobodyn ilmoitus onkin koko kansakuntaa koskettava creepy tapaus :DD On tää niin maan creepyä touhua :D

Sain aivovaurion.

Vierailija
472/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan olevani kaunis vaalea nainen ja näitä kuolaavia miehiä kyllä riittää:

Eräässä oululaisessa urheiluliikkeessä suksimyyjä ihastui minuun kesken suksien valinnan. Sanoi kaikkea että "Sinä kun olet noin hoikka ja sirovartaloinen, että sulle kävis tämmöiset sukset", mutta tämä oli iljettävin: "Ja sitten ens vuonna tuut ostamaan uudet pitokarvat minulta *vinkvink*". Mieheni oli mukana, ei ollut siinä vieressä joten ei kuullut. Sanoin hänelle kyllä jälkikäteen asiasta ja emme enää koskaan käy siinä liikkeessä.

Marketissa lipevä nuori mieskassa keskeytti ostosten vetämisen hihnalla, pysäytti sen, katsoi minua ja sanoi: "Sulla on tosi hyvä maku oluiden suhteen. Tämä olut tässä on kuin ranskalaista viiniä, tulet yllättymään *vinkvink*". Tuokin kaveri on sellainen 160 cm vaalea finninaamainen läski... 

Vaateliikkeessä miesmyyjä yritti tyrkyttää mulle kahta numeroa liian pieniä farkkuja koska "Sulla on kauniit pakarat ja jalat". Tähän suutuin oikein kunnolla, paiskoin housut hyllyyn ja juoksin pois. 

Jopa silloin jos olen ollut isäni kanssa liikenteessä, jotkut taliaivot ovat huudelleet mun perään kuinka kaunis ja seksikäs olen. Onneksi isä on pitänyt puoliani ja suojellut. 

Tässä vain osa siitä "imartelevasta huomiosta" mitä saan miehiltä koko ajan. 

Vierailija
473/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Twitter-feministit" eivät siis ole osallistuneet pakollisen peruskoulun äidinkielen tunteihin? Tai sitten tuo sana on imetty joltain toiselta vaahtomuoviaivolta. "Olen ajan hermolla, alan puhua kuin idiootti".

Vierailija
474/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä oululaisessa urheiluliikkeessä suksimyyjä ihastui minuun kesken suksien valinnan. Sanoi kaikkea että "Sinä kun olet noin hoikka ja sirovartaloinen, että sulle kävis tämmöiset sukset", mutta tämä oli iljettävin: "Ja sitten ens vuonna tuut ostamaan uudet pitokarvat minulta *vinkvink*". Mieheni oli mukana, ei ollut siinä vieressä joten ei kuullut. Sanoin hänelle kyllä jälkikäteen asiasta ja emme enää koskaan käy siinä liikkeessä.

Marketissa lipevä nuori mieskassa keskeytti ostosten vetämisen hihnalla, pysäytti sen, katsoi minua ja sanoi: "Sulla on tosi hyvä maku oluiden suhteen. Tämä olut tässä on kuin ranskalaista viiniä, tulet yllättymään *vinkvink*". Tuokin kaveri on sellainen 160 cm vaalea finninaamainen läski... 

Vaateliikkeessä miesmyyjä yritti tyrkyttää mulle kahta numeroa liian pieniä farkkuja koska "Sulla on kauniit pakarat ja jalat". Tähän suutuin oikein kunnolla, paiskoin housut hyllyyn ja juoksin pois. 

Jopa silloin jos olen ollut isäni kanssa liikenteessä, jotkut taliaivot ovat huudelleet mun perään kuinka kaunis ja seksikäs olen. Onneksi isä on pitänyt puoliani ja suojellut. 

Voi kamalaa. On sulla äärettömän vaikea elämä. Entäs ne hyvät puolet, mitä olet kauneudellasi saanut. Kertoisitko niistä?

Vierailija
475/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vain, että Erno olisi ottanut salaa valokuvan.

Vierailija
476/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamalaa. On sulla äärettömän vaikea elämä. Entäs ne hyvät puolet, mitä olet kauneudellasi saanut. Kertoisitko niistä?

En tarvitse huomiota keneltäkään tuntemattomalta mieheltä. Oksettaa juuri tuo että "olisit tyytyväinen kun sua kehutaan". Näistä miesten huuteluista ja tuijotteluista paistaa läpi se, että naiset koetaan objekteina. 

Vierailija
477/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noh odotas muutamavuosi kun alat olee +30v. ja rupsahdat niin saat olla ihan rauhassa.

Vierailija
478/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset? Ehkä nuo sun "normaalit ihmiset" eivät vain tunnista Ernon käyttäytymisessä laajempaa ilmiötä, mikä koetaan häiritsevänä? Siksi tuo herättää keskustelua, koska monilla on vertailukohtaa samantyylisestä käytöksestä, jossa naista tavoitellaan välittämättä siitä, onko se lähestymistapa oikeasti siitä kohteesta mukava vai epämukava lähestymistapa. Ja faktaa on se, että hyvin monelle naiselle Ernon lähestymistapa ei olisi tervetullut. Monen mielestä normaali mies lähestyisi kasvotusten ja jättäisi rauhaan, jos juttelu ei kiinnosta. Ja monen mielestä epänormaalia ja outoa on se, että pelkän ulkonäön takia aletaan jahtaamaan tuntemattomia ihmisiä somessa.

Vierailija
479/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse huomiota keneltäkään tuntemattomalta mieheltä. Oksettaa juuri tuo että "olisit tyytyväinen kun sua kehutaan". Näistä miesten huuteluista ja tuijotteluista paistaa läpi se, että naiset koetaan objekteina. 

Muuta vaikka jonnekin nunnaluostariin, jos on niin vaikeeta. Tai sitten opettelet sietämään, etteivät kaikki käyttäydy juuri niin kuin sinä haluat.

Vierailija
480/609 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu vain, että Erno olisi ottanut salaa valokuvan.

Ehkä se ottikin omaksi ilokseen. Voi sitten iltaisin muistella tätä ''kohtaamista'';)

Mistä sitä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi