Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen lapsi voi teidän mielestä olla jo yksin yötä kotona?

Vierailija
09.03.2018 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
2/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juteltiin teinin kanssa tästä, täyttää tänä vuonna 17 ja nykyään menee minun jälkeeni nukkumaan ym. niin oli sitä mieltä että voisi olla yksin kotona yötäkin jos mulle tulisi vaikka työreissu. Itse jouduin olemaan öitä yksin jo jostain 10-vuotiaasta, ihan liian varhain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu aika paljon lapsesta

Vierailija
4/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-15 v.

Vierailija
5/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta, mutta omat vastuulliset siinä 13-14, itse olen ollut eskari-ikäisenä ja ekaluokalla, nykyään tulis onneksi lastensuojelu apuun vaan ei vielä 80-luvun alussa : /.

Vierailija
6/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta on pahin.

Vierailija
7/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v manchild ja yövyn yksin kotona.

Vierailija
8/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15v

Vierailija
9/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just juteltiin teinin kanssa tästä, täyttää tänä vuonna 17 ja nykyään menee minun jälkeeni nukkumaan ym. niin oli sitä mieltä että voisi olla yksin kotona yötäkin jos mulle tulisi vaikka työreissu. Itse jouduin olemaan öitä yksin jo jostain 10-vuotiaasta, ihan liian varhain.

Oikeasti? Onko ihan normaalisti kehittynyt? Meillä 12 vuotias on halunnut olla mieluummin yksin yötä kuin mennä mummulaan. Jos haluaisi vielä 15 vuotiaana mieluummin mummulle niin olisin jo huolissaan.

Vierailija
10/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko muuten joku laki tästä jotain? Itse olin veljeni kanssa viikonlopun kahdestaan kun ei haluttu lähteä mökille kun olin 12 ja veljeni oli 15. Veljeäni ei paljon näkynyt ja olin ihan onnessani! Sain kuunnella aamusta iltaa täysillä musaa. Oma lapseni on nyt kuusi ja hän välillä pyytää että saako jäädä kotiin esim. kauppareissun ajaksi eli n. puolentunnin ajaksi mutta toki hänellä on puhelin niin voi soittaa jos tulee jotain.

Vierailija
11/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin 13 eikä tunnu lähitulevaisuudelta, että jättäisin yksin kotiin. Leireillä ja matkoilla on kyllä, mutta siellä toisten aikuisten vastuulla. Pelkäisi varmasti ihan yksin.

Vierailija
12/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Onko ihan normaalisti kehittynyt? Meillä 12 vuotias on halunnut olla mieluummin yksin yötä kuin mennä mummulaan. Jos haluaisi vielä 15 vuotiaana mieluummin mummulle niin olisin jo huolissaan.

No ei meillä ole mitään mummoloita minne teinin olisi tarvinnut mennä? Mihin minä olisin kotoani mennyt aikaisemmin yöksi? Ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
13/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika ihmeellistä... Itse muutin pois kotoa 16 vuotiaana. Ihan tarkoituksella valitsin alan mitä haluan opiskella mihin ei löydy koulutusta kotikaupungista että sai oman kämpän.

Vierailija
14/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut 14-15 vuotiaana. ja silloin on todella halunnut. Ei oikeastaan sen aikaisemmin.

Vierailija
15/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä ole mitään mummoloita minne teinin olisi tarvinnut mennä? Mihin minä olisin kotoani mennyt aikaisemmin yöksi? Ei ole ollut tarvetta.

Taidatte olla melkoisia nyhveröitä koko porukka! Kai nyt jotain yön yli menoja tai edes puoliyön menoja joskus on normaaleilla ihmisillä...

Vierailija
16/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän asuin jo 16-vuotiaana yksin ja olisin mielelläni ollut öitä yksin jo pari vuotta ennen sitä. 10-vuotias on kyllä liian nuori.

Vierailija
17/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että minä pelkäsin olla yksin yötä kotona vielä 18v.. Asuttiin omakotitalossa suht landella, naapurit ihan vieressä mutta ei ole katuvaloja päällä tms ja ulkona on ihan hiljaista. Oli tosi inhottavaa olla yksin hiljaisessa talossa.

19v muutin kotoa pois kerrostaloon, eikä ole ollut mitään ongelmia. Itse asiassa en edelleenkään (26v) yöpyisi mielelläni omakotitalossa yksin.

Vierailija
18/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla melkoisia nyhveröitä koko porukka! Kai nyt jotain yön yli menoja tai edes puoliyön menoja joskus on normaaleilla ihmisillä...

No harvoin kyllä on, pikkujouluistakin kotiuduin jo 23 maissa. Kylässä käyn ihmisillä yleensä päiväsaikaan tai niin että kotiudun joskus 21 maissa. Ihan omankin turvallisuuteni takia. Minne menisin öisin?

Vierailija
19/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen että olen usein lukenut palstalta että aikuisetkin pelkäävät yksin kotona ja ottavat vaikka lapset viereen jos isukki on työmatkalla tai vastaavaa. 

Vierailija
20/38 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi