Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Elokuvissa käynnin olen lopettanut liian kovan äänen takia. Miksi äänet laitetaan liian kovalle elokuvissa? Kuulosuojaimet pitäisi olla kun desibelirajat ovat ylittyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Lidlistä lasagnen, limpparin, ja kaksi jogurttia.
Kassa alkoi kysellä että "siinäkö kaikki?, siinäkö kaikki?"
En osannut heittää nopeasti oikein mitään terävää, oli niin omituista utelua.
Sanoin vain että "kyllä" :D
En vieläkään tajua, mikä oli jutun juju. Ostinko minä jotenkin häpeällisen vähän?
:D
Vanhanaikainen kysymys, kassa ei kuitenkaan voisi lähteä hakemaan jotain tuotetta tai siivuttelemaan makkaroita.
Lopetan jatkossa asioinnin kaikkialla missä minua asiakkaana ei tervehditä vaan esitetään niinkuin ei nähtäisikään minun saapuvan. Kerran ehkä hauskinta oli, että akka oli kassan toisella puolella ja minä toisella. Parin minsan hiljaisuus kun hän "ei huomannut meitä", selasi vaan jotain paksua kansiotaan.
Kyllä v.tutti ja enää en kyseisessä paikassa asioi. Päätin myös, että vastaisuudessa lähden pois heti enkä jää odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ecco meni firmana boikottiin. Tuotteet nykyään ala-arvoista laatua entiseen verrattuna ja reklamaatioihin reagoiminen on kuin jostain Kafkan romaanista: vastaamisessa kestää, viestit on luultavasti käännetty jollain käännösohjelmalla tai millä lie "korsoraattorilla" eikä asia oikeastaan lopulta edes selvinnyt.
Ovat myös edelleen tuottoisia Ry55änmalla joten ei kannata senkään takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzerian työntekijä rupesi ehdottelemaan ja ahdistelemaan,monta kertaa käynyt kun oli yksi parhaista pizzerioista mutta viimeisin käynti oli ahdistava ja suorastaan pelottava. En enää käynyt siellä laitoin omistajalle palautteen johon vastasi että emme haluakaan sinua asiakkaaksi! Joo ei tartte haluta,turkkilaiset ählämipaikat jossa sallitaan naisten ahdisteleminen kierrän kaukaa!!
Näissä paikoissa työntekijät ovat kavereita tai sukulaisia. Pienet piirit. Siksi en ihmettele palautteseesi vastausta.
Olet onnekas. Eräs tuttava raiskattiin ählämipizzeriassa. Olivat poikaystävänsä kanssa kantiksia ja kävivät usein, ja pitivät tekijää tuttavanaan. Kerran nainen meni sitten yksin ählypizzeriaan rupattelemaan tämän tuttavapizzaählyn kanssa, joka laittoi oven lukkoon ja raiskasi, kun ei muita asiakkaita ollut paikalla.
Lahjoitin kirpputorilta jääneet tavarat erään uskonnollisen yhteisön pitämälle kirpputorille. Tavarat vastaanottanut rouva antoi minulle palautetta, että kirpputori-laput täytyisi ottaa pois ennen tavaroiden tuontia.
Jos lahjoitan ylimääräiset tavarani heille ja tuon ne suoraan toiselta kirpparilla, niin en todellakaan lappuja poista.
Eikä muuten kiitosta kuulunut näistä tavaroista.
Minulla, kuten monella muullakin on hennot suomalaiset hiukset. Yhdessä kampaamossa aina nyrsivät veitsellä, mikä ei ollut minun mieleeni. Vaihdoin kampaamoa ja aikaa varatessani kysyin millä leikkaat. Kun sain varmistuksen saksien käytöstä, otin ajan ja vuosia käytin samaa kampaajaa. Muutin toiselle paikkakunnalle ja etsin sopivaa kampaajaa, ensimmäinen otti puukon käteen ja alkoi repimään, ei jatkoon. Toinen ehdotti heti permanenttia, olinhan jo eläkeläinen, joka tarvii rullakiharat, mutta silloin tarvisin vain leikkauksen, en mennyt siihenkään toista kertaa. Sitten aloin tirkkimään kampaamoiden ovelta minkä ikäisiä siellä on töissä ja kun näin nuoria menin sinne ja nyt on muutaman vuoden asiakassuhde nuoren kampaajan kanssa jatkunut, eikä ole rullakiharoita ehdottanut. Edellisen kihartajan ajan olin netistä numeron onkinut ja ihmistä näkemättä puhelimella ajan varannut.
Huhtasuon Sale Jyväskylässä. Kaupan edusta täynnä narkkeja ja juoppoja. Roskia, pulloja joka puolella, kalja haisee ja välillä joku oksentaa. Vähän matkan päässä on niiden paikka jossa kokoontuvat. Yksi hieroo toista ja hirveää sekoilua.
Lidlin kassa veloitti kaksinkertaisen summan useita kymppejä, sanoin, että miten ne noin paljon maksoi, katsoi ostoksia, kyllä se on oikein pyysin saada kuitin, myyjä oli ihan hiljaa, ei edes anteeksi pyytänyt. Otan aina kuitin.
Olen tykännyt Jungle juice barin pumping Iron -smoothiesta, mutta kyseisessä lafkassa käynti meni nyt boikottiin. Ihme sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzassa lopetin asioinnin kun päästivät koronan aikana sisään maskittoman ja samalla pakkasivat minun pitsaa siinä tiskillä kun maskiton sylki lentäen teki omaa tilaustaan.
No saitko edes tautia?
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttava raiskattiin ählämipizzeriassa. Olivat poikaystävänsä kanssa kantiksia ja kävivät usein, ja pitivät tekijää tuttavanaan. Kerran nainen meni sitten yksin ählypizzeriaan rupattelemaan tämän tuttavapizzaählyn kanssa, joka laittoi oven lukkoon ja raiskasi, kun ei muita asiakkaita ollut paikalla.
...ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttava raiskattiin ählämipizzeriassa. Olivat poikaystävänsä kanssa kantiksia ja kävivät usein, ja pitivät tekijää tuttavanaan. Kerran nainen meni sitten yksin ählypizzeriaan rupattelemaan tämän tuttavapizzaählyn kanssa, joka laittoi oven lukkoon ja raiskasi, kun ei muita asiakkaita ollut paikalla.
...ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos...
On yleisessä tiedossa että ahdistelevat yksinäisiä nuoria naisia.
Lahen Amarillossa käytiin kerran ja toiste ei tarvi mennä. Meidän kahden hengen seurueen tilaukset meni joltain osin väärin kolme kertaa ja mitään pahoitteluita ei esitetty tai hyvitystä annettu. Ei jatkoon.
Etninen mainonta suomalaisella tuotteella, se oli sitten siinä. Ostakoot ne joita mainoksissa hyppii ja irvistelee !
Vierailija kirjoitti:
Kuka h elkkari käy rossossa?? Miten se on viä pystyssä?!
Rosso ja raastepöytä..nope ;-))
Valitettavan monessa polkupyöräkorjaamossa olen törmännyt ikävään suhtautumiseen ja vähintään nuivaan kohteluun. Olen keski-ikäinen nainen ja välillä kehtaan kysyä jopa neuvoa, mutta fillarihuoltoliikkeiden miehet ovat usein töykeitä.
Kun sitten löysin liikkeen, jossa sain asiallista ja ystävällistä kohtelua, jäin sen asiakkaaksi, vaikka hinnat ovat vähän muita kalliimmat.
Huollatan pyöräni perusteellisesti kerran vuodessa. Ajan paljon, mutta pyörän huoltaminen kotona ei ole mielipuuhaani.
Vierailija kirjoitti:
Burger Kingissä ja muissa Tradekan mestoissa lakkasin käymästä kun selvisi että tradeka on vassarien pulju. Jokainen Bg:n hamppari on puolue tukea kommareille !
Lakkasin käymästä Burger Kingissä kun aloittivat sen halpuutuslinjan ja poistuivat Whopperin laatikon käytöstä. Mäkkärissä saa yhä Big Macin laatikossa.
Lapsuudessani kasarin alussa Carrollssin purilaiset tulivat muhkeassa styroksilaatikossa.
Onminunkinaikaniarvokasta kirjoitti:
Lopetan jatkossa asioinnin kaikkialla missä minua asiakkaana ei tervehditä vaan esitetään niinkuin ei nähtäisikään minun saapuvan. Kerran ehkä hauskinta oli, että akka oli kassan toisella puolella ja minä toisella. Parin minsan hiljaisuus kun hän "ei huomannut meitä", selasi vaan jotain paksua kansiotaan.
Kyllä v.tutti ja enää en kyseisessä paikassa asioi. Päätin myös, että vastaisuudessa lähden pois heti enkä jää odottelemaan.
Nykyään monet asiakaspalvelijat eivät katso enää silmiin, sinua päin puhuessaan sinulle.
Antaa tylyn vaikutelman.
Kosmetologi polttaa tupakkaa. Tupakanhajusta tulee migreeni ja vaikka sen yrittäisi peittää muilla tuoksuilla.
Ravintolassa henkilökunta käsittelee ruokia ja kassakonetta pesemättä käsiä välissä. Henkilökunta yskii tai aivastaa, eikä käy pesemässä käsiään sen jälkeen. Jos ravintolassa hygieniapassi on vain muodollisuus.