Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Mäkkäriin en mene enää koskaan. Osa ruuista puuttui, kassahenkilö kaatoi limsat päälleni, uutta ei tuotu vaan se piti käydä pyytämässä. Kun toi sitä, meinasi kaatua kaatamiinsa limsoihin ja samalla potkaisi mua sääreen ja kaatoi samalla uudetkin limsat mun päälle. Ruoka oli kylmää, kuivaa ja pahaa ja palvelu perseestä. Asiakaspalautteisiin useampaan ei vaivauduttu vastaamaan ollenkaan, 2x päälle kaatuneita limsoja eikä mustelmaa sääressä edes pahoiteltu. Paskaa saa niskaan maksamattakin siitä. Ei ikinä enää.
Kampaamoa vaihdoin, kun hiuksia pestessä ja pyyhkiessä pyyhki myös meikit kasvoilta kerta toisensa jälkeen.
Lopetin Finlaysonin ostamisen kun se toimari alkoi himohomottaa, tuli Tomppa of Finland -kuosit jne.
Nato vastainen kampaaja.. Lopetin 10v suhteen käyn muualla..
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Finlaysonin ostamisen kun se toimari alkoi himohomottaa, tuli Tomppa of Finland -kuosit jne.
Mua ei nuo Tomppa-jutut haittaa mutta tämä äskettäin Hesarin etusivulla ollut F:n mainos, irvikuva eräästä kuuluisasta maalauksesta jossa tällä kertaa "Jeesuksena" istui ruskea tyttö (joka jokin aika sitten kiusasi kansallisaarrettamme V.altaojaa TV.ssä). En ihan helpolla vedä hernettä nenään mutta nyt raja ylittyi. Jos joku ymmärsi tämän mainoksen pointin niin saa selittää. Olen ostanut Finlaysonin tuotteita pian 40 vuotta mutta nyt riittää!
Vierailija kirjoitti:
Kävimme paljon paikallisessa, pienessä Intersportissa ostoksilla. Ostimme eräänä kevään keskiviikkona meille molemmille uudet lenkkitossut ja footbalance-pohjalliset - ja vähän surkuttelimme isoa laskua. Emme olleet ehtineet tossuja vielä edes käyttää, kun torstaina heti aamusta liikkeessä alkoi tossujen kevätalennus -25 %. Tuttu myyjä olisi todella voinut keskiviikkona hihkaista, että tulkaa hakemaan tossut vasta torstaina, alennus olisi ollut tuntuva. No, emmepä sen koommin kyseisessä Intersportissa ole käyneet.
No eihän myyjällä ole lupaa kertoa tuollaista asiakkaalle! Hänen tehtävä on tehdä myyntiä ja rahaa kassaan. Kaikille noin joskus käy mutta kannattaa seurata niitä ketjujen kampanjoita, ne toistuvat aika lailla vuosittain samoihin aikoihin.
Ostelin joskus lasten vaatteita Ellosista. Joka ikinen kerta kun sain tilauksen lähtemään, seuraavana päivänä postilaatikossa oli vielä parempi alennus. Ei ollut tietokonetta silloin. Suututti niin että lopetin asiakkuuden kokonaan. Joten ymmärrän suuttumuksesi.
Ripsien ja kulmien värjäys, josta ei tarttunut väriä laisinkaan. Oli kyllä huijattu olo.
Vaihdoin hammaslääkäriä kun huomasin miten tällä kädet vapisivat kun piteli puudutusneulaa aivan kasvojeni edessä. Useasti pidän silmät kiinni mutta nyt satuin näkemään ja näky oli aika ikävä suoraan sanottuna.
Uff, kontti ja kierrätyskeskus.
Lähikaupassa (K-kauppa...) on aina hintojen kanssa joku ongelma, paras oli nyt viimeksi kun kassaa vastapäätä oli Jaffa-limut 1,99€/kpl eikä niidenkään hinta ollut oikein! Kun ihmettelin tätä, kassa tokaisi "toi sokeriton appelsiini ei oo tarjouksessa". No aha juu, niitä oli kuitenkin siihen tarjousalueelle kasattu eniten, ja muutkin tarjousmaut olivat sokerittomia?? Uskomatonta p*skaa. Monta vuotta tätä katselin, nyt riitti. Jos edes limsapulloa ei voi myydä rehdisti, ei tarvitse myydä ollenkaan.
Viime viikolla yritin mennä paikalliseen kampaamoon walk in-asiakkaana, tarjoavat siis sellaista pikasiistimistä edullisesti. Vain kaksi kampaajaa paikalla (yleensä 3-4), molemmilla asiakkaat eikä mitään reaktiota kun odotin tiskillä ja takanani jonoa; moikkasin ja kysyin millainen tilanne pikapalvelussa on. "Ei oo nyt sitä tänään", tuli möksähtävä vastaus. Tajuan kiireen, senkin ettei aina voi palvella hymy huulilla. Mutta kun olen vuosia käyttänyt tuota palvelua luotettavasti, ja nyt yhtäkkiä sitä ei ole edes saatavilla (nettisivuilla ei mitään mainintaa tästä)? Ei väkisin sitten, olen aiemmin jo värjännyt tukkani itse ja näköjään jatkossa myös siistin.
Ps. Yritin vielä katsella paikkakuntani kampaamoita tuon pikasiistimisen osalta, heikolta vaikutti. Lähes kaikki kampaajat ovat lisänneet todella outoja ehtoja palveluilleen, osa antoi edullisemman hinnan vain max. 3cm hiusten lyhennyksestä (??) ja osan mielestä taas vähän olkapäiden yli ylettyvä tukka on "erikoispitkä", jolloin siitä voikin kivasti laskuttaa ekstraa (ihan sama minkä palvelun valitsi netissä). Onko nyt niin, että kampaamot suorastaan uivat asiakkaissa, vai miksi tämä on mennyt tämmöiseksi?
Kävin uudella kampaajalla, joka tiesi minua paremmin miten hiukseni olivat leikattu aiemmin ja miten ne tulee nyt leikata. En mennyt toiste.
Kävin toisella uudella kampaajalla, jonka hinta ei ollutkaan se mitä nettisivuilla ilmoitettiin vaan 10€ enemmän. En mennyt toiste.
Pyörähuollossa, jota käytin monta vuotta, oli uusi henkilö. Sovimme tämän henkilön kanssa mitä pyörälleni tehdään ja jos havaitaan jotain muuta korjaustarvetta, soittavat ja keskustellaan. Hain pyöräni sovittuna ajankohtana ja veloitus oli +150€ siitä mitä oli sovittu. Miksi? Koska piti tehdä sitä ja tätä, vaihtaa tuo ja tuo osa. Kysyin miksi eivät soittaneet kuten oli sovittu. Ei muistettu oli selitys. Siihen loppui yhteistyö ko firman kanssa. Nykyään mulla on ihana pyörähuoltofirma, jossa kaikki menee sovitusti.
Finlaysonin pyyhkeiden laatu niin surkeaa nykyisin!
Pyyhkeistä irtoavaa nukkaa leijailee ja kertyy vielä kuukausien päästä joka paikkaan asunnossa. Olen palauttanut jo muutaman kerran pyyhkeet liikkeeseen enkä enään osta.
Eräs autokauppa, sinne en NAISENA enään mene. Niin törkeän välinpitämätöntä ja asiatonta asiakaspalvelua. Olin ostamassa hybridiautoa, eikä myyjä osannut selittää näiden eroja ym. Myös asenne oli tyypillinen: ole sinä naisena hiljaa, et sä mitään tajua, osta nyt se auto ja painu. !
Yök, en enää ikinä astu tuohon kauppaan.
Täällä paljon kampaajakokemuksia, syystäkin. Mieheni kävi eräässä kampaamo/parturissa, jonne sitten tuli uusi työntekijä. Tämä nainen pukeutui jatkuvasti ns. tissivako esillä oleviin paitoihin ym. Miestä alkoi ahdistamaan tämän naisen tapa tunkea tissinsä lähelle naamaa hiusten leikkaamisen aikana, joten siihen loppui asiakkuus.
Miksi näitä kampaajia ei opeteta asialliseen pukeutumiseen ja asialliseen asiakaspalveluun? Missä koulutus ja asiakkaan arvostus? Ja täälläkin paljon puhuttu juoruilu! Hakeutuuko alalle juuri nämä juoruakat ja - ukot???
Ravintolat jotka haukkuivat rokottamattomat ääliöiksi ym. Muista heidän vihansa edelleen.
Yhdessä vaatekaupassa kävin kerran ja takki piti ostaa ja katselin siinä niitä takkeja. Katoin siinä jotain 60-100 euron takkeja ja nais myyjä tuli siihen ja halusi esitellä 200 euron takkeja. Sanoin että en osta niin kallista takkia. Sitten se myyjä sanoi ai sinulla ei ole rahaa ole hyvä ja poistu kaupasta ja alkoi oikein tönimään ja taluttamaan minua ulos.
Myöhemmin minun piti mennä samaan kauppaan työhaastatteluun koska työvoimatoimisto käski ja olis tullut varmaan karenssi ellen menisi. Sanoin sille haastattelijalle että en tule sinne töihin edes miljoonasta ja kerroin siitä nais myyjästä joka heitti minut ulos kaupasta. En ole siinä kaupassa sitten 10 vuoteen käyny enää.
Vastenmielinen etninen mainonta tai poliittinen puolensa valitseminen !
Paikat jossa kysyttiin koronapassia, en astu jalallanikaan koskaan !
Punaisen ristin touhut boikotissa, Ilmaiseksi kupattu veriplasma myydään ulkomaille ja lahjoituksista 70 pinnaa päältä hallinollisiin kuluihin ja loput ties minne ahrikan gebardihatuille !
Olen pitkähiuksinen nainen ja kampaaja yritti väkisin pakottaa minulle lyhyitä hiuksia. Kun en suostunut hänen ehdotukseen niin hän silti jatkoi vänkäämistä että hänen mielestä lyhyet sopisi minulle paremmin. Sen jälkeen en enää asioinut siinä kampaamossa.