Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3441/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion välttää niitä liikkeitä ja ravintoloita jotka vaativat asiakkailta koronapassia, vaikka vain lyhyenkin ajan. Muistini tulee olemaan pitkä tässä asiassa.

Sama täällä, rokotetut potentiaalisia tartuttajia ja tää feikkipandemia on rokotettujen tauti,,eikä se Passi edelleenkään estä niitä tartuntoja.

Vierailija
3442/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajasta jäi huonot fibat niitä yrittäjiä kohtaan, jotka vaativat passia jo ennen kuin se oli pakollista ja vaativat passia vielä, vaikka ei enää ole pakollista. Koskaan en tule näille kantamaan eurojani. Hans Välimäki on yksi, jota boikotoin for ever.

Minulla on rokotukset, mutta koska levitän tautia siinä kuin muutkin, koen passin vain kansalaisten holhoamiseksi ja eriarvoistamiseksi.

Olen eriarvoistamista vastaan niin ihonvärin, sukupuolisen suuntauksen kuin minkä muun asian vuoksi tahansa. Pieni eliitti yrittää saada kansalaiset lyhyempään liekaan. Jos rokotteesta olisi ollut jotain hyötyä, fiksut suomalaiset olisivat ottaneet sen ilolla vastaan, eikä pakkokeinoja olisi tarvittu. Tämä rokote ei estänyt sairastumista eikä tartuttamista ja osa sai haittavaikutuksia eli se oli susi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koitan viimeiseen asti välttää kaikkia S-ryhmän kauppoja, huoltsikoita ym. Ihan siitä syystä että joudun jo verovaroista tukemaan Kepulaisia maataloustukien muodossa. En halua Kepun enkä kepulaisten taskuihin antaa enää lisää, ovat vuosien varrella jo tätä yhteiskuntaa riistäneet satoja miljardeja. 

Vierailija
3444/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja joka ei tee mitä pyydetään vaan sohlaa omiaan.

Minä kyllä seuraan peilin kautta, mitä kampaaja tekee.

Eikö sun kampaamossa ole peiliä????

Vierailija
3445/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kölöllla kirjoitti:

Korona-ajasta jäi huonot fibat niitä yrittäjiä kohtaan, jotka vaativat passia jo ennen kuin se oli pakollista ja vaativat passia vielä, vaikka ei enää ole pakollista. Koskaan en tule näille kantamaan eurojani. Hans Välimäki on yksi, jota boikotoin for ever.

Minulla on rokotukset, mutta koska levitän tautia siinä kuin muutkin, koen passin vain kansalaisten holhoamiseksi ja eriarvoistamiseksi.

Olen eriarvoistamista vastaan niin ihonvärin, sukupuolisen suuntauksen kuin minkä muun asian vuoksi tahansa. Pieni eliitti yrittää saada kansalaiset lyhyempään liekaan. Jos rokotteesta olisi ollut jotain hyötyä, fiksut suomalaiset olisivat ottaneet sen ilolla vastaan, eikä pakkokeinoja olisi tarvittu. Tämä rokote ei estänyt sairastumista eikä tartuttamista ja osa sai haittavaikutuksia eli se oli susi.

Jep, lopetan kokonaan asioinnin myös Kanadassa ja Itävallassa, missä ihmisoikeuksia poljetaan. Yhtäkkiä tasa-arvo ei koskekaan kansalaisia. Silloin kun se hyödyttää Valtion kassaa tai eliitin osakkeita, siitä pidetäään kiinni. Samahan se on ilmastoasioissa.

Vierailija
3446/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa koronapaska sinne minne päivä ei paista. Ei kiinnosta jauhaa sitä. Itse lopetin Kärkkäiseltä tilaamisen.

Vierailija
3447/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen on jäänyt lähes kokonaan outojen aatteidensa takia.

Vierailija
3448/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käynnin Musti ja Mirri liikkeessä kun huomasin miten korkeita hinnat nykyään ovat. Olen siellä asioinut vuosia ja vienyt liikkeeseen tuhansia euroja, mutta silloin riitti kun huomasin että heillä yksi kissanhiekka jo 5e kalliimpaa kun muualla. Kulutus kun on kovaa niin vuodessa tekee tuntuvan säästön kun ostaa muualta.

Lopetin hierojalla käynnin joka valitti että haluaa vaihtaa alaa ja hänellä on liikaa asiakkaita.

Vierailija
3449/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä lähikaupassa kassalla oli kova kiire jutella vierekkäisen kassan kanssa. Kassalle tullessani ilme oli jo "jaaha" ja sitten oikein laiskasti käsitteli ostokseni samalla kun jatkoi vilkasta keskustelua sen toisen kassa kanssa. Sanaakaan ei mulle sanonut siinä. Jos myyjän työtä tekee niin, kyllä musta nyt voi edes vähintään tervehtiä.

Vierailija
3450/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan arabialaiseen tapaan kiinni hiuksista vedetään saksilla poikki viivasuoraan vähän tasoitellaan. Nämä Kleopatran hiusten leikkaus tyylit ei kyllä ole meidän kampaamo kouluista lähtöisin ollenkaan. 35 € latvat poikki. Ei kuulkaa edes itse tehtynä noin huonoa jälkeä tule. Toiset vetää niin että ponnarista kiinni saksilla poikki se on siinä niskahiukset lyhyet sivut pitemmät näkemiin ei kiitos. Wikipedia Kleopatrat .

Vierailija
3451/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä lounaspaikassa samalla rätillä pyyhittiin kaikki pöydät. Seurasin, mitä rätille tehdään: pesemättä heitettiin näkyvällä paikalla olevan hanan päälle.

Toivottavasti ei näin enää korona-aikana.

Jos on hygieniapassi, mitä silloin pitäisi tietää? Eikö se ole ruokapaikoissa pakollinen työntekijöille?

Ruoka on ko. paikassa hyvää, joten poikkean siellä vielä joskus, mutta seuraan tilanteita, onko se oikeasti viimeinen kerta.

Vierailija
3452/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunga kirjoitti:

Ravintolan hylkäsin, kun pizzassani oli pekonipaketista viipaleiden välissä oleva muovilevy. Lopetin syömisen ensimmäisen palan jälkeen ja kutsuin tarjoilijan. Hän nosti kätensä suun eteen ja alkoi hokea "ei voi olla totta, voi kauhee". Keittiössä käytyään toi laskun jossa oli 5 euron alennus! Ei mitään anteeksipyyntöä, ei mitään.

Ikinä en ole sen jälkeen ao. ravintolassa käynyt.

Sikäli harmi, koska siellä oli hyvät ruoat ollut siihen asti.

Miks tätäkin alapeukutettu?

Ei ap

Vierailija
3453/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei myyjä myynyt junassa ravintolassa leipää eikä olutta koska meillä ei ollut kännyköitä mukana eikä rokotuspassia joten seuraavalle matkalle me otettiin omat leivät mukaan ja meitä oli 4 henkeä. Rokotus ei estä tartuntoja meillä oli rokotukset kyllä.

Vierailija
3454/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija ekana puuttui juusto annoksesta sitten se tuotiin ruoka puoli kylmää niin tarjoilija sanoin laskuttaessaan hänen pitää maksaa laskunsa. No meille jäi siitä fiilis että se otti ne rahat itselleen. Mikä usein tapahtuu. No Rax pitsan kanankoivet oli jotain ehkä marsun koivet kanin tai mutta aivan outoja kertakaikkiaan mitä ihmettä ne olikin ei menty enää ikinä lähellekään sitä liikettä. Voi oksennus. HK makeista saatiin rakkuloita nenään oikein vesikellukkaa että mistähän oli kyse joku mädäntynyt elukan raato? Ostettiin makula tuote paperissa luki Helsinki etiketissä lukee tehty Virossa. Oli niin väsynyttä salaattia että vuoden vanhaa.Viime kokemus k kauppojen kanan munat vihertää ja osa aina rikki.Pitää juosta eri kaupoissa etsiä ne hyvimmät tuotteet.K kauppojen laatu laskenut myös pirkkatuotteissa. Älkää vaan ostako kanalihapullia tai kalapuikkoja mistä ei tiedä mitä se on.Jotain sosetta jauhettu pulliksi.Vertaa normaalit kanapullat. Vertaa terveet kalapuikot.

Vierailija
3455/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisena apteekin asiakkaana menin hakemaan reseptilääkkeitä eikä ollut kelakorttia, rouva farmaseutti tokaisi että ei anna lääkkeitä seuraavalla kerralla jos ei ole kelakorttia, ja on tiettävästi itse mitä lääkkeitä otat ja tarttet, mitenkä vanhukset ja sairaat saa kohtelua apteekista ,eihän terveet tarvitse apteekin palveluita. Pöyristyttävää,ei ole halua enää hakea lääkkeitä ko apteekista koskaan. Häpeäisi jos älliä olisi,ei ole oikealla alalla ,ulos ja heti.muuten munaa koko apteekin maineen.828

Vierailija
3456/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ravintola nähtiin kun naismyyjä paljain sormin nosteli yli menneitä ruokia vippasi takaisin kulhoon ja yksi totesi ei tää ole italialainen vaan turkkilainen Italia vaan myy paremmin. No se paikka lopettettiin muutenkin hygienian puutteeseen.Yhdessä ravintolassa nähtiin kun tarjoilijat heitti aina vanhat uuden sekaan niin kanankoivet oli sisältä pudistamatta siellä oli raakaa roipetta kaikki hotellin asiakkaat sairastui paitsi me kun oltiin nähty ettei niitä voi syödä päältä ruskistettu muuten raakaa ja jotain hyi sisäelimiä siellä. Joku salmonella ripulitauti lavantauti sairastuttua kaikki ripuliin kuumeeseen Palestiinassa.Muistakaa että pehmeys jäätelöt on jauheista tehtyä ei mitään oikeaa kermaa.Oikea jäätelö tehdään kermasta sokerista ei glugoosista ei puujauhoista ei mitään keinoöljyjä.

Vierailija
3457/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin mustaa kulmakynää ja Sokoksella minua palveli ylimeikattu, kurttuinen mummeli joka totesi ettei millään merkillä taida olla enää täysin mustaa kulmakynää koska se ei sovi kenenkään ihonväriin. Koetti myydä tummanruskeaa. Nykyään  teen sitten mustalla kajalkynällä kulmat :D

No kyllö myydään, mikset ostanut muualta?

Ei ollut vaihtoehtoja, Sokoksen vieressä ovat vain kahvila ja Suomalainen kirjakauppa. Muualta ei meikkejä saa, paitsi ellei lähde kaupungin toiselle puolelle Prismaan enkä viitsinyt yhden kulmakynän takia kävellä sinne asti.

Vierailija
3458/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeiden tuoreus ja hintaso laatua unohtamatta. Esimerkiksi tenavat haluavat purkkaa ja heidän suosikkinsa hylkäsin jo kauan sitten sillä se sisälsi E171 jota lasten lapsilleni en osta.

Vierailija
3459/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö ja veemäinen "palvelu" elokuvateatterissa - kyseessä pienemmän kaupungin ainoa leffateatteri, joka ei siis kuulu mihinkään ketjuun. Kaikki on oikein hyvin, jos kassalla on vaikka palkattu kesätyöntekijä. Valitettavasti näin ei useinkaan ole, vaan paikan omistaja on itse hoitamassa lippujen ja herkkujen myyntiä. Veemäinen äijä, jonka käytöksestä huomaa, että hänen bisnekselleen ei ole ainuttakaan kilpailijaa kymmenien kilometrien säteellä. Tyly ja tökerö, ei tervehdi, kiitä eikä palvele. Hermostuu ja pyörittelee silmiään, jos asiakas ei itse tiedä vaikka lippujen ikärajoista tai tiedustelee esim. opiskelija-alennuksista. Korottaa ääntään asiakkaille, jos joku sattuu ärsyttämään. Sinne on kamalaa mennä asiakkaana, kun saa jatkuvasti pelätä, että koska ja ketä se seuraavaksi nöyryyttää muiden asiakkaiden edessä ja mistä syystä. Olen jo vuosia käynyt elokuvissa n. 80 kilometrin päässä toisessa teatterissa.

Vierailija
3460/4975 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Oulussa, kampaajat eivät halua tehdä parastaan. Ensimmäisellä kerralla hyvä jälki, mutta jo toisella kerralla työn jälki hutiloimista. Eli ei kunnianhimoa, että työn jälki pysyisi hyvänä eli aina parhaalla tasolla.

Kosmetologi ei reagoi palautteeseen. Sekin on paha puute työntekijän ammattitaidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi