Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Vierailija kirjoitti:
Usea surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita Danske Bankin kanssa ja asiakaspalvelu oli siellä niin umpisurkeaa ja/tai olematonta että ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Verkkopankki oli myös käytettävyydeltään täysin ö-luokkaa. Ihme että on sillä asiakaspalvelulla vielä pystyssä, kaikissa muissa pankeissa asiat ovat hoituneet aina helposti.
Pankeissa vituttaa yksityisyyden suojan puuttuminen. Kuulee toisten ja toiset kuulee omat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Aion lopettaa käymässä sellaisissa yrityksissä jotka ottanut nstsi passin käyttöön,passi ei estä tartuntoja eikä rokotteet tepsi.
Hyvin sä Terhi BT vedät tänään
Motonetissä käskettiin avata reppu. Oli kai liian pienet ostokset. Olin ekaa kertaa katselemassa valikoimaa vastaisen varalle. Enpä mene toiste
Kampaamossa jouduin miehen käsittelyyn, hän oli gay, hyvää jälkeä, mutta hämmästytti kun painoi elintään kiinni muhun...tunsin että ois kovana.
Yleensäkin mieskampaajat ja miesgynekologit ovat parhaita!
Kerran kävin toisessa kampaamossa, ja tulin kotiin, naapuri sanoi että hiukseni ovat samanlaiset kuin ennen kampaamoa.
Halpa Halli vaihtui Kärkkäiseen, koska Halpa Hallin omistaja hehkuttaa piikkipassia ja näin kannattaa suomalaisten eriarvoistamista. Tähän asti olen ostanut kaiken minkä voin Halpa Hallista meidän perheelle ja äidilleni. Nyt haen Kärkkäiseltä ja ruuat Lidlistä. Ikävä kyllä täällä on postin asiointipiste Halpa Hallissa, joten joskus on pakko astua sisään kyseiseen p-a kauppaan. Onneksi on kuitenkin useimmiten automaattivaihtoehto ja se löytyy Kärkkäiseltä. Kunpa Kärkkäiselle tulisi ruokapuolikin, heti siirtäisin ruokaostoksetkin Kärkkäiselle.
Muutoin taitava kampaaja, mutta alkoi tiuskahdella minulle hiukseni huonosta kunnosta, ja repi föönillä kovakouraisesti. Eipä ollut rentouttava tai rahasumman arvoinen kokemus. Oli vika kerta Sirpa Mansnerilla.
Lisään vielä paikat, joissa on kyyläävät myyjät tai sitten myyjä ei tervehdi lainkaan ja/tai ole huomaavinaan asiakasta.
En käytä yhtä isoa, tunnettua taksifirmaa, koska heidän mieskuljettajansa haukkui maahanmuuttajakuljettajia erittäin epäasiallisesti. Ei ole kuljettajan asia kommentoida kollegojaan, vaikka olisi mitä mieltä tahansa. Laukoi taukoamatta muitakin voimakkaita mielipiteitään koko matkan ajan niin, että meillä oli iäkkään äitini kanssa tosi vaivautunut olo autosta noustessamme.
Vierailija kirjoitti:
En käy ikinä uudestaan, jos kampaaja tai kosmetologi kommentoi negatiivisesti hiuksiani tai ulkonäköäni. Jostain syystä tuntuu olevan yleistä tässä ammattiryhmässä. Toinen asia miksi en asioi uudestaan palvelussa, on yleisesti välinpitämätön, ylimielinen tai tyly käytös tai tyrkyttäminen jos olen jo sanonut, että katselen kiitos. Päätän itse mitä haluan ja kysyn mielipidettä jos en osaa valita tai kaipaan neuvoa.
Samaa mieltä olen tästä. Jos kosmetologi tai kampaaja yrittää myydä lisäpalveluaan tai tuotteitaan moittimalla hiusten kuntoa, aiempaa leikkausta tai värjäystä, tai ihon puhtautta/kuivuutta ärsyttää niin, etten varmasti osta tuotetta tai palvelua. Monien myyntikikka on juuri tämä, tehdään ihoanalyysi ja päivitellään että on kymmenen vuotta vanhemman iho ja epäpuhdas ja vaikka mitä ja heidän tuotteet tietysti pelastaisivat tilanteen. Ei toimi minulle, viimeinen kerta siinä firmassa.
Tilasin hopparista pölypussitton imurin.
Siinå oliki joku vika joten tein reklamaation.
Puhelimessa oli joku mieshenkilö joka alkoi puhumaan asiattomia, missä asussa olen, ja missä asussa imuroit yms.
Tosiaan mulle tuli tosta puhelusta 10mk lasku, pistin laskun hoppariin ja ne hyvitti sen summan.
Ihan periaatteessa, puutun epäkohtiin ja kerran kun kävin sairaalassa ortopedilla hän oli irstas! Kun pääsin kotiin tein ukosta valituksen ylemmälle taholle, kun taas oli käynti oli ääni kellossa muuttunut.
Nazzipassin käyttöönottavat liikkeet menettävät minut ja perheeni pysyvästi. En asioi niissä sittenkään, vaikka lakkaisivat sitä vaatimasta.
Minulle ei kirjoitettu tai edes tarjottu kuittia parturissa.
Vuosi sitten kassalla ei huolehdittu turvaväleistä. Siitä liikkeestä jäin pois kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan myös lopullisesti niissä liikkeissä käymisen jotka ottavat passin käyttöön riippumatta siitä ottavatko he sen myöhemmin pois käytöstä.
Lopetan käymästä niissä, jotka eivät ota käyttöön.
Lidliin en mene kun siellä haisee pahalta ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy ikinä uudestaan, jos kampaaja tai kosmetologi kommentoi negatiivisesti hiuksiani tai ulkonäköäni. Jostain syystä tuntuu olevan yleistä tässä ammattiryhmässä. Toinen asia miksi en asioi uudestaan palvelussa, on yleisesti välinpitämätön, ylimielinen tai tyly käytös tai tyrkyttäminen jos olen jo sanonut, että katselen kiitos. Päätän itse mitä haluan ja kysyn mielipidettä jos en osaa valita tai kaipaan neuvoa.
Samaa mieltä olen tästä. Jos kosmetologi tai kampaaja yrittää myydä lisäpalveluaan tai tuotteitaan moittimalla hiusten kuntoa, aiempaa leikkausta tai värjäystä, tai ihon puhtautta/kuivuutta ärsyttää niin, etten varmasti osta tuotetta tai palvelua. Monien myyntikikka on juuri tämä, tehdään ihoanalyysi ja päivitellään että on kymmenen vuotta vanhemman iho ja epäpuhdas ja vaikka mitä ja heidän tuotteet tietysti pelastaisivat tilanteen. Ei toimi minulle, viimeinen kerta siinä firmassa.
Ostin kalliin sarjahoidon eräällä lääkäriklinikalla Hkissä toimivalle kosmeettisiin hoitoihin erikoistuneelle sh:lle. No, hän sitten siinä ensinnäkin kälättää omista henkilökohtaisista deittailuasioistaan, kommentoi sitten ihoani ikävään sävyyn, yrittää aggressiivisesti myydä kalliita ja hänen vielä ylihinnoittelemia tuotteita, kun siis olen aika puolustuskyvyttömänä siinä hoidossa.. Koko ajan itse siinä hoidossa vaan miettii että mitä vastaa, etten nyt ole ostamassa hänen tuotteitaan niin ettei hän enää jatka perusteluja. Hoidosta lähtiessä ei ollut ainakaan rentoutunut ja hyvä olo, vaan lähinnä helpottunut että pääsi pois. Sarjahoitoa tosin vielä jäljellä..mutta sen jälkeen never again!
Syrjivän käytöksen puolesta yleensä boikotoin. Tulevaisuudessa jokaiseen kauppareissuuni liittyy periaatteellisuus. En kannata pelkureita ja raha-ahneita yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Lidliin en mene kun siellä haisee pahalta ovella.
Ei siellä sisällä millekään haise, kun sinä palaat ovelta takaisin ulos. Onneksi palaat!
Pienehköllä kotipitäjälläni on kaksi pizzeriaa vierekkäin, toisessa työntekijät pesevät kädet ja desinfioivat ne rahojen käsittelyn jälkeen, toisessa ei. Katselin salaa kun toisen pizzerian työntekijät käsiteltyään kolikkoja, kääntyivät pokkana ympäri ja alkoivat heti tehdä pizzoja. Sieltä jäin lopullisesti pois.
Lopetan myös lopullisesti niissä liikkeissä käymisen jotka ottavat passin käyttöön riippumatta siitä ottavatko he sen myöhemmin pois käytöstä.